Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

Upraveno od Lukander

s timhle jsem se setkal v RSu na autosalonu v Lipsku a doufal jsem, ze je to cidlo na KickDown co se pouziva u automatu, ale taky jsem se divil, pac vystaveny vuz byl normalne manual

ja takhle mam kick down u automatu, ale tam je to větší prošlap, takže bych řekl, že to není ani chyba záměny manualů a čidla od automatu

Mají to všechny OIII

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

 

Ale takhle se mi přesně chová 1,8 TSI s manuálem, samozřejmě bez soundgenerátoru. Nepřikládal jsem tomu význam, naopak jsem celkem rád. Mám tak pod nohou kontrolu, že už se opravdu blížím k podlaze.

  • Autor

Možná by si to zasloužilo svoje vlákno, co ty na to Lukandere?

Klidne, jsem tu newbee.

Z reakci je zrejme, ze na to neni jednotna odpoved.

a co takhle poslat to video do ŠA na info ?

Mam take. RS TDI DSG. Kdyz proslapnu jeste tu pojistku tak to podradi jeste o jeden stupen nize. Kdyz to samozrejme je mozne.

Myslim, ze u TDI je to zbytecne, vytoci se to nekam kolem 4000 otacek kde uz to moc netahne.

U benzinu to bude o necem jinem. Takze to ani nevyuzivam.

ale to je přeci kick down u DSG, máš to popsaný od jakživa i v návodě. u manualu kick down najdeš těžko

Upraveno od kokta7

  • Autor

jardakulich & kokta7 : DSG, kickdown - dejme tomu. K cemu to ale mam v manualu? Ma smysl to proslapnout az na doraz?

jedinej smysl u manualu bych videl, kdyby mel motor OverBoost, ale to mam dojem snad VW nema. Mno a ty motory co OverBoost maji tak snad ani cislo na pedalu nemaji, bere se to z polohy skrtici klapky.

 

Takze me osobne taky zajima, kvuli cemu to tam je

já to na svojí nemám, ani teda Sound generator...

A já to zase mám ale nevím na co....

Já to mám, včera jsem to zkoušel.... a mám DSG....

Souhlas. U DSG chapu, manual nechapu.

Mozna pri vyrobe nemeli pedali bez pojistky pro manual, tak tam dali s cidlem pro DSG.

:-D:-D:-D:-D

a nebo prostě dávají jeden druh pedálu nebo to má souvislost s start/stop systémem nebo s něčím jiným, ale každopádně v etce jsou sice dva pedály a to 5Q1721503F pro mechanickou převodovku a PR-EFO a druhý 5Q1723503F pro užití u manuálu s PR-EFO a dále i s PR-EF1 a rovněž pro automat...

 

ví někdo co je PR-EFO a PR-EF1 ?

 

Upraveno od Hravec

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

 

Vyzkoušíme a uvidíme :kol-47: .... v tomto případě by to platilo jak pro DSG, tak manuál, takže jakousi logiku to má...

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

je to tak, dohledal jsem to samé, pedál 5Q1723503F je tedy u všech automatů a u vozidel s manuálem, ale volbou jízdních režimů (Driving Mode Selection), nicméně jsem dohledal že i motory 1,8 TSI a 2,0 TSI i bez DMS mají tento pedál... sice je to psáno pro VW, ale těžko říct....

Upraveno od Hravec

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

zírám jak vzdělané máme v Brně soukmenovce  :kol-47: vůbec to nepostrádá logiku....

 

už minule jsem se Tě ptal a bohužel jsi neodpověděl, neučil tě doc. Škopán? nebo prof. Bauer? 

Upraveno od Hravec

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

 

A nebo si motory 1.8TSI kupijí lidé co chtějí O3 v 4x4 + DSG ... to taky vlastně postrádá logiku

Tak a záhada je rozlousknuta, mám mode drive proto to tam dali, ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.