Publikováno Srpen 15, 201411 r RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi. Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator. Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi. Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit? V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo. Nize video. http://youtu.be/UK8AFcQt354 Upraveno Srpen 15, 201411 r od Lukander
Srpen 15, 201411 r s timhle jsem se setkal v RSu na autosalonu v Lipsku a doufal jsem, ze je to cidlo na KickDown co se pouziva u automatu, ale taky jsem se divil, pac vystaveny vuz byl normalne manual
Srpen 15, 201411 r ja takhle mam kick down u automatu, ale tam je to větší prošlap, takže bych řekl, že to není ani chyba záměny manualů a čidla od automatu
Srpen 15, 201411 r RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi. Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator. Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi. Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit? V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo. Nize video. http://youtu.be/UK8AFcQt354 Ale takhle se mi přesně chová 1,8 TSI s manuálem, samozřejmě bez soundgenerátoru. Nepřikládal jsem tomu význam, naopak jsem celkem rád. Mám tak pod nohou kontrolu, že už se opravdu blížím k podlaze.
Srpen 15, 201411 r Autor Možná by si to zasloužilo svoje vlákno, co ty na to Lukandere? Klidne, jsem tu newbee. Z reakci je zrejme, ze na to neni jednotna odpoved.
Srpen 15, 201411 r Mam take. RS TDI DSG. Kdyz proslapnu jeste tu pojistku tak to podradi jeste o jeden stupen nize. Kdyz to samozrejme je mozne. Myslim, ze u TDI je to zbytecne, vytoci se to nekam kolem 4000 otacek kde uz to moc netahne. U benzinu to bude o necem jinem. Takze to ani nevyuzivam.
Srpen 15, 201411 r ale to je přeci kick down u DSG, máš to popsaný od jakživa i v návodě. u manualu kick down najdeš těžko Upraveno Srpen 15, 201411 r od kokta7
Srpen 18, 201411 r Autor jardakulich & kokta7 : DSG, kickdown - dejme tomu. K cemu to ale mam v manualu? Ma smysl to proslapnout az na doraz?
Srpen 18, 201411 r jedinej smysl u manualu bych videl, kdyby mel motor OverBoost, ale to mam dojem snad VW nema. Mno a ty motory co OverBoost maji tak snad ani cislo na pedalu nemaji, bere se to z polohy skrtici klapky. Takze me osobne taky zajima, kvuli cemu to tam je
Srpen 18, 201411 r Souhlas. U DSG chapu, manual nechapu. Mozna pri vyrobe nemeli pedali bez pojistky pro manual, tak tam dali s cidlem pro DSG. :-D:-D:-D:-D
Srpen 18, 201411 r a nebo prostě dávají jeden druh pedálu nebo to má souvislost s start/stop systémem nebo s něčím jiným, ale každopádně v etce jsou sice dva pedály a to 5Q1721503F pro mechanickou převodovku a PR-EFO a druhý 5Q1723503F pro užití u manuálu s PR-EFO a dále i s PR-EF1 a rovněž pro automat... ví někdo co je PR-EFO a PR-EF1 ? Upraveno Srpen 18, 201411 r od Hravec
Srpen 18, 201411 r No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO. Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ? Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".
Srpen 18, 201411 r Vyzkoušíme a uvidíme .... v tomto případě by to platilo jak pro DSG, tak manuál, takže jakousi logiku to má...
Srpen 18, 201411 r No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO. Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ? Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco". je to tak, dohledal jsem to samé, pedál 5Q1723503F je tedy u všech automatů a u vozidel s manuálem, ale volbou jízdních režimů (Driving Mode Selection), nicméně jsem dohledal že i motory 1,8 TSI a 2,0 TSI i bez DMS mají tento pedál... sice je to psáno pro VW, ale těžko říct.... Upraveno Srpen 18, 201411 r od Hravec
Srpen 18, 201411 r Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba. Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma). Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí. Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ? Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!
Srpen 18, 201411 r zírám jak vzdělané máme v Brně soukmenovce vůbec to nepostrádá logiku.... už minule jsem se Tě ptal a bohužel jsi neodpověděl, neučil tě doc. Škopán? nebo prof. Bauer? Upraveno Srpen 18, 201411 r od Hravec
Srpen 19, 201411 r Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba. Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma). Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí. Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ? Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO! A nebo si motory 1.8TSI kupijí lidé co chtějí O3 v 4x4 + DSG ... to taky vlastně postrádá logiku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.