Přejít na obsah

Nový ROOMSTER II


Jairo

Doporučené příspěvky

Podle toho co vím já se to bude sekat v Poznani na stejný lince s Caďourem - přesně ve stejným stylu, v jakým se v Bolehlavi dělá vedle Rapáka seaťácký Toledo - na stejný lince, namixovaný mezi sebou, odlišnosti mezi typama budou jen tak velký, aby se to dalo "schovat" pod souhrnný označení "rozdílná úroveň výbavy" neboli aby se z jednoho auta dalo udělat druhý pouhým přehozením několika málo designově odlišnejch (ale stejně upevněnejch) dílů.

 

A protože Room II bude celej dělanej v Pšonsku, bude to "Roomster Polski" se vším, co k tomu patří - nový majitelé ještě budou srdceryvně vzpomínat na dílenský zpracování Roomsterů z Kvasin nebo z Vrchlabí, i když to bude z 99% Caďour jen s "pihou pod nosánkem"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Roomster bude vycházet z Caddyho, ale bude upravený. Mně teda do kalendáře nejde zahájení prodeje na konci příštího roku, ale třeba se Kabaň přeřekl. U dvojkové Fabie Combi taky mluvil o tom, jako kdyby se začala připravovat až po najetí Roomsteru do prodeje a to tak nebylo.

 

Nevim, jak to myslíš s domácím trhem, ale pro ten by se v daném segmentu pravděpodobně ani nezvedli z postele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je nesmysl, aby se prodávalo auto jenom na jednom malém trhu a k tomu ještě jednom mnohem menším. Vždyť má ČR potenciál maximálně několika málo tisíc kusů ročně, když to hodně dobře půjde. A Slovensko je na tom asi jako Faerské ostrovy ve fotbale :-) Fotky upravené masky z testování brzd tady už byly, tak to bude minimálně stejné jako Rapid/Toledo. Kabaň se vyjádřil, že bude hezkej, tak tím asi nemyslel jenom znak VW.

 

Mně moc nejde do kalendáře konec roku 2016, ale on taky mluvil i o FIIC, jako kdyby se začala vyvíjet až po náběhu Roomsteru, takže kdoví co vlastně říkal a v jakém byl při tom stavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, viem ako vyzerá futbalová lopta, viem rozlíšiť futbalové ihrisko od tenisového.

Ale tejto vete nerozumiem: "A Slovensko je na tom asi jako Faerské ostrovy ve fotbale".

Prosím Boljera o vysvetlenie :kol-32:  :kol-28:

 

 

A na nového Roomstra som teda poriadne zvedavý ...

Editováno: , autor: peterv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

Ale tejto vete nerozumiem: "A Slovensko je na tom asi jako Faerské ostrovy ve fotbale".

...

A víš, co to znamená bejt důležitej jako hovno v trávě? Tak taková je asi důležitost slovenskýho, potažmo i českýho trhu v sekci "malejch MPV" pro koncern VW ....  Indie, Čína, Rusko - to jsou trhy, kvůli kterým se dělá spešl nový auto, ne nějakej malej středoevropskej dvoreček ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni v SM píšou že Room bude jen v ČR, SR a taky možná PL a Maďaři.. a to z důvodu že v zahraničí importéři nejeví zájem o škodovku ale upřednostní Caddy..

 

Objednal jsem si dvou leté předplatné abych dostal tu autochladničku tak jsem chytrej :kol-31:

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u jedničkového R nebyly prodeje závratné, nicméně krize nekrize, stále stabilní a na oblibě vzrostl až ke konci výroby ... ale pokud plánují jen tyto trhy, myslím že se jich moc prodávat nebude a podepíše se na tom i to, že se nebude dělat zde u nás

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně se na prodejích podepíše cena,za 260000 základ určitě nebude.

Ze začátku výroby stál Roomster těsně pod 300 000 holota, mám MR2008 Style - a ten stál v prosinci 2007 přes 360 000, to až po vrácení výroby z Vrchlabí zpátky do Kvasin (a samozřejmě po faceliftu) ho ŠA zlevnila a byl kolem 260 000 v základu s motorem HTP 51kW (fábule dvojka v holotě s HTP 44kW v tu samou dobu atakovala směrem dolů hranici 220 000). Kdyby dali slušnou variantu MQB a na ní postavili něco, co by starší verzi aspoň připomínalo vzhledem a mělo aspoń podobnou variabilitu interiéru a přitom základní cenu nasadili zase někam kolem 360 000, spousta lidí poučenejch že "roomster není špatný auto" by jim za novej utrhla ruce - předevčírem jsem v Tescu potkal lidi z Hradce, jeli na dovolenou do Chorvy s čerstvě koupeným skladovým roomem 1,4, protoře předchozího, 6 roků starýho HTP jim ukradli (!!!). Přitom ještě vloni se říkalo, že roomster se nekrade ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni v SM píšou že Room bude jen v ČR, SR a taky možná PL a Maďaři.. a to z důvodu že v zahraničí importéři nejeví zájem o škodovku ale upřednostní Caddy..

 

Objednal jsem si dvou leté předplatné abych dostal tu autochladničku tak jsem chytrej :kol-31:

 

A kdeže jsi toto četl? V tom editorialu nic takového není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare,je logické, že když se něco neprodává,tak se to zlevní.Pro nás je Room daleko lepší volba,než fab.combi,kupovali jsme ho v době levnoty a dostatku referenčních aut za 259,najeto 3500.Je škoda,že na jeho přednosti přišli zákazníci až ke konci produkce.Měl jsem podobný názor jako Voice,ale okolnosti nás dotlačili k jeho koupi,dneska si ho nemůžu vynachválit.Jsem zvědav,s čím přijdou,ale mini MPV to zřejmě nebude,takže bude zaměřen na jinou skupinu zákazníků.Třeba nás překvapí a bude to Lodgy v lepší kvalitě,když má Škodovka plnit roli low cost značky v koncernu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u jedničkového R nebyly prodeje závratné, nicméně krize nekrize, stále stabilní a na oblibě vzrostl až ke konci výroby ... ale pokud plánují jen tyto trhy, myslím že se jich moc prodávat nebude a podepíše se na tom i to, že se nebude dělat zde u nás

 

Původně se mělo v roce 2006 prodat cca 15 tis. kusů a postupně se zvyšovat výroba. Plánovaná maximální výrobní kapacita byla 350ks za den, což vychází velmi hrubým propočtem na nějakých cca 75 tis. aut za rok. Vývoj dodávek (Roomster/Praktik):

 

2006 - 14 022

2007 - 62 527 / 4 134

2008 - 50 454 / 7 013

2009 - 43 701 / 3 451

2010 - 29 514 / 2 818

2011 - 33 005 / 3 005

2012 - 35 314 / 2 650

2013 - 31 149 / 2 146

2014 - 27 454 / 2 189

 

Velká část produkce (skoro půlka) se prodávala v Německu, proto se taky poslední akční model dal pořídit jen s úvěrem. V Německu k propadu cen jako u nás nedošlo. Je zajímavé, že u nás byl prodej prakticky nezávislý na změně cen. V roce 2012 stál Ambition Champion s TSI 264 900Kč a poslední rok a půl byla cena skoro o 30 000Kč vyšší. Prodeje byly ale o něco vyšší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

protoře předchozího, 6 roků starýho HTP jim ukradli (!!!). Přitom ještě vloni se říkalo, že roomster se nekrade ...

 

Mně překvapilo, že riziko ukradení Roomsteru je vyšší než u Fabie:

 

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvice-kradena-auta-v-cr-v-roce-2014-po-cem-pasou-zlodeji/obrazek/5

 

O Yetiho je podle téhle statistiky naprosto mizivý zájem, víc než desetinásobně nižší riziko odcizení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...