Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nemal by byť nejaký výrazný rozdiel. Keramické doštičky sú väčšinou mäkšie, preto sa skôr opotrebujú ako klasické. Ale zase nemáš toľko čierného brzdného prachu a sú aj tichšie.

Vloženo

e1: čo myslíš tým, že sú tichšie, osobne nemám pocit, že by štandardné, original z výroby alebo značka TRW, ktoré máme doma namontované na autách, žeby pískali alebo boli hlučné pri brzdení.

Vloženo

Reálnu skúsenosť nemám, píše sa to o keramických platničkách. Bežné platničky vydávajú nejaký zvuk/hluk ktorý kvôli zvuku od valenia sa kolies asi mocnevnímáme. Predpokladám, že tento laboratórne určite meratelný zvuk je bude pri keramických platničkách tižší. Žiaľ, s týmto ale nemám osobnú skúsenosti, písal som iba to, čo som čítal inde. Každopádne ak tá zmes platničky je mäkšia, má to svoju logiku.

  • o 4 roky později...
Vloženo

Chcem sa spýtať či má niekto skúsenosť s kotúče+platničky Ferodo.Mal som kotúče Ate po 35 000 km zvlnené,potom TRW,po 42 000 km hlboké ryhy na kotúčoch,platničk vzdy OK.

Ak porovnám Ate a Ferodo tak ferodo májú zbrúsené konce platničiek do šikma a Ate má platničku po celej ploche rovnakú.Podľa logiky aj fyziky,čim väčšia styčná plocha tým väčší účinok,neviem prečo Ferodo robia takto tie platničky.

Aké máte skúsenosti.

obrázky sú iba ilustračné

_vyr_4641J0698151J-ate.jpg

b-7552-desticky-predni-ferodo-fsl1398.jpg

  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...