Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

V 19. 6. 2017 na 15:53, indyjones8379 napsal:

Ahojte ma motor 1,2 tsi  dpf filter?

Benzínový motor nemůže mít DPF (diesel particulate filter). Pokud v budoucnu bude mít benzínový motor filtr pevných částic, pak bude označen jinou zkratkou, možná FAP (filtre a particule). Filtr pevných částic u přímovstřikových benzínových motorů bude zřejmě od podzimu, protože se ukázalo, že přímovstřikové benzínové motory Euro 6 (bez filtru) trochu kouří, zatímco dieselové Euro 6 (samozřejmě s filtrem) nekouří téměř vůbec. Pokud s filtry u benzínových motorů budou podobné zkušenosti jako byly u dieselů, tj. drastické ceny a z toho vyplývající vybourávání filtrů (naštěstí se už blýská na lepší časy), pak je nejvyšší čas koupit auto ještě bez filtru.

  • Autor

Používá se název GPF (Gasoline particulate filter). Tohoto motoru se to netýká, tímto mám tuto věc za uzavřenou, další příspěvky v tomto smyslu budou odstraněny.

  • 2 měsíce později...

Ahojky chci koupit novou fabii 3 mám možnost 1,2tsi 66 kW skladový vůz nebo nebo 1,0 MPI 44kw nebo 55kw co bude lepší s pohledu spolehlivosti,

Dík za odpověď 

Něco se třeba dovíš tady : 

Dle mého názoru není třeba mít z tsi strach

rekl bych zalezi na tom, kde s tim budes jezdit. Pokud to bude na crncacky po meste (ci jizdy rano 3km o prace, odpoledne 3km z prace), tak dle meho lepsi 1.0 - zadne turbo, zadny primy vstrik,.. V ostatnich pripadech TSI

  • Autor

V každém případě tento dotaz patří do tématu, na které tě odkazuje MilanHos. Takže si to tam napiš. Tady je tomu konec.

  • 1 měsíc později...
  • 2 měsíce později...

Zdravím,

ať hledám, jak hledám (dost možná blbě), nikde nemohu najít, jaký je hardwarový rozdíl mezi 66 a 81kW verzí pohonné jednotky jako takové. Tím myslím samotný motor: to, co je mezi alternátorem a lamelou spojky (včetně sání, turba...). Má, prosím, někdo skutečně fundovanou odpověď?

 

Díky,

Honza

Žádný.

Motor je mechanicky stejný, liší se jen převodovka :) 

A nedalo by se jinou převodovkou:??? zvýšit výkon o dlších 15 kW na 96 kW :o?????:blink:

 

Jako technika, by mě zajímalo, jak lze převodovkou zvyšovat výkon motoru ?

To je snad SAMOČINNÝ SERTVÁK (alias perpetum mobile) Fyzika a mechanika je z toho štife. Doba jde vpřed.

  • Autor

A číst umíš, kromě psaní nesmyslů? Ptal se na hardwarový rozdíl. Nikdo tady netvrdí, že výkon zvyšuje jiná převodovka... :doh

Ralffe, přestaň už to brát... :D

Dotaz byl na hardwarové rozdíly v motoru. Ty opravdu žádné nejsou. 66kW verze je pouze softwarově přiškrcená 81kW verze.

A ano, 81kW má mimo jiné převodovku MQ200-6f místo MQ200-5f a jiné brzdy. Nic z toho ale nemá na výkon motoru vliv.

Upraveno od Pavel M

Díky moc za odpovědi. Myslel jsem si to, ale byl jsem zmaten motorem CBZC. Ten je totiž jiný, než CJZC a CJZD.

  • 3 týdny později...

Do té ceny ještě promlouvá marketing.

Zdravím, takže, když jsou az na převodovku stejné, je to možné softwarově vylepšit?

Softwarově to vylepšit jde,ale asi za cenu ztráty záruky. A kromě převodovky jsou i jiné zadní brzdy, kotoučové.

 

Toto už závisí od trhu, napr. pre slovenský trh sú kotúče vzadu sériovo aj pre 66kw verziu.. predné kotúče sú ale väčšie iba pre 81kw.

Musím ti oponovať seriovo zadné kotúče pre 66KW verziu je nepravda - kolega má bubny a má 66KW verziu a kupovanú na SK

V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo.

Neřešte brzdy, bubny se dají celkem jednoduše přehodit za kotouče, co jsem se díval, tak ložisko kola je stejné, jen je třeba vyměnit lanovody.

Bolo to rovnako ako je teraz s 1.0TSI, čiže DSG len pre silnejšiu 81kw..

 

A pozerám, že pri TDI je to opačne, DSG len s tou slabšou 66kw verziou..

před 6 hodinami, brrrrm napsal:

V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo.

 

Možné to je má MR2016

  • 4 týdny později...

Dá se někde stáhnout dílenská příručka nebo něco podobného pro tento motor?

stahnes prirucku pro celou fabii a tam jsoiu popsany i motory

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.