Přejít na obsah

Fabia Junior 2002 - svieti kontrolka motora


Doporučené příspěvky

Zdravím, chcela by som sa spýtať, či niekto absolvoval prepálenie softwaru na Fabii Juniorke (rok výroby 2002, 1.0 )?? Svieti mi kontrolka motora, v podstate od novoty ako sa to auto kúpilo. Boli tam x-krát menené lamdy a robené všemožné úkony, na chvílu to vždy zhaslo ale po nejakej dobe začala kontrolka opäť svietiť. Najnovšie mi v servise povedali, že je tam chybný software,ale že to robia zväčša len autorizované servisy. Máte s tým niekto skúsenosť?? Autorizovanému servisu by som sa rada vyhla, nakoľko v tých to do poriadku anikeď bolo v záruke nedali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nič také neexistuje že vrámci záručnej doby musíš chodiť do Porsche Inter Auto. Vlastne ani do autorizovaného servisu nemusíš, len sa to silno doporučuje. Ale vrámci autorizovaných servisov si mohla ísť do hociktorého, nie len do servisov PIA. A čo sa týka PIA, to je asi najdrahší značkový servis Škodovky na Slovensku vôbec. Na tvojom mieste by som zašiel radšej do nejakého vidieckeho v blízkosti Bratislavy. Dobrú skúsenosť som mal v Dunajskej Lužnej (neviem či ešte sú autorizovaný, 2 roky dozadu ešte boli), a aktuálne chodím do Vojtechoviec a zatiaľ som spokojný.
Čo sa týka toho servisu na Dolnozemskej, raz som bol aj tam, riešili mi drnčiace hadičky. Nakoľko som auto kupoval v PIA v NZ, ochota bola, ale opakovanie sa vracajúce drnčanie palivových hadičiek (bežný "problém" u TSI) odstránil definitívne až vo Vojtechovciach. Tiež som bol raz aj v PIA na Vajnorskej, vtedy vynechalo zapaľovanie. Prijali ma mimo poradia (tiež preto že som auto kupoval u nich), ale okrem zmazania chybových hlásení nič nevyriešili. Potom sa niekoľko tisíc km problém opakoval, vo Vojtechovciach preventívne vymenili všetky zapaľovacie káble a od vtedy žiaden problém. Takže je to o prístupe servisov, nehádzal by som ich všetky do jedného vreca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Vypadá to na to, že není vyhřívaná lambda sonda. Nepíšeš, co máš za motor. Některé starší motory měly lambda sondu jenom jednu, novější mají dvě. Myslím, že každý servis vybavený diagnostikou si s tím musí poradit. Chce to pro začátek změřit odpor topného prvku na čtyřpinovém konektoru sondy mezi piny 1 a 2  (počítáno od méně zaoblené strany konektoru) nebo u šestipinového konektoru mezi piny 3 a 4 (to jsou ty prostřední v obou řadách). Při studené sondě by měl být 1 až 5 ohmů. Pokud odpor bude v pořádku, tak změřit, jde-li na tyto kontakty napětí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ak sa tu najde niekto kto mi vie pomoct nech napise.. Snazim sa vyriesit svietiacu kontrolku motora,  prikladam data z diagnostiky..neviem ktora lambda je zla, co som vycital z chyb mala by to byt ta druha ale diagnostika ukazuje podla dat chybnu prvu, mala by tam byt elipsa ak sa nemylim, tento tyzden vymenim snimac teploty chladiacej kvapaliny, dnes zacal neukazovat teplotu vody na pristrojovke, zaujimave je ze teplotu vody cez diagnostiku ukazuje 85C pri zahriatom motore.. 

Screenshot_20160908-144554.png

Screenshot_20160911-173633.png

Screenshot_20160908-144512.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...