Cooperstt Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) Zdravím,už jsem toho přečetl nespočet ale stále nevím čím to může být.Minulý týden jsem nechal dělat rozvody a hned po výměně motor jakoby vynechává na volnoběh,rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval. Jev nastupuje až po mírném zahřátí kdy se vypne sytič a otáčky motoru spadnou pod 1000 Po přidání plynu tento jev zmizíDále je slyšet z výfuku jakoby to mělo tendenci střílet na volnoběhOd motoru je slyšet jemné ťukání Někdo nějaké nápady?díky za rady Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: Cooperstt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Myslim, že je to o zub skočeny, zkus VAG. U jinýho motoru se mi podařilo o jeden zub rozhodit rozvod a dělalo to samý, kontrolka nesvítíla, ale čidlo vačky vyhazovalo chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval. bol použitý prípravok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 7. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Přípravek jo,ale když jsem to nastavení kontroloval tak to právě nevypadalo uplně TOP,není možné že rozvodový řemen BOSCH od náhrady se třeba nepatrně lyší délkou nebo tak? Jinak vag neukazuje žádnou chybu,válce nevynechávají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 chlape,ale ty sám sebe oponuješ ...najprv toto rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval. ..a potom zasa ale když jsem to nastavení kontroloval tak to právě nevypadalo uplně TOP o koľko to je na kľukovke posunuté,keď zaistíš vačky prípravkom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 7. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 dívej když je to nastavený co nejlíp tak je to jakoby o půl zubu posunutý vůči klice,ale líp to dát nejde.Když se to dá o zub tam nebo zpět tak je to už uplně špatný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 7. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Dělá to přesně to samý jako tady na tom videu https://www.youtube.com/watch?v=1UbK3Fzv76k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 8. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Nikdo ždáný nápad?už jsem fakt zoufalej a auto denně potřebuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Takže, dáš přípravek na vačková kola (stačí dva vrtáky 8mm) a značka na klikovce vychází mezi zuby toho malého kolečka (o půl zubu)? Značky na napínací kladce sedí přesně? Podle mě to máš přesazený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 8. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 (editace) Vačky za aretovaný,dopnu rozvoďák a jak je ta značka na klice (zkosený jeden zub) tak ta je vůdči tomu výstupku na bloku který tam jsou dva,tak vůdči tomu menšímu co je v pravo je o půl zubu posunutá doleva.zítra to vyfotím edit:značky na napínací kladce? Editováno: 8. Prosinec 2014, autor: Cooperstt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 značky, podle kterých se ten řemen napne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 8. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 Zítra to budu kontrolovat.Jinak tedy když by napnutí nesedělo tak je možné že to může být rozhozené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 můžeš mít blbě nasazený řemen a tou kladkou to částečně kompenzuješ. Když jsem to měnil, tak mi to taky nesedělo. Chvíli jsem si s tím hrál a najednou to bylo jak prdel na hrnec. Pokud jsou značky na svých místech, tak se řemen nedá nandat, s klikou se musí mírně otočit, nandat řemen a po nastavení kladky by to mělo sednout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 to je blbosť .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 10. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 už to je,bylo to na vačce o zub,on se tam ten řemen musí nandat,dopnout a pak zaaretovat,jinak to nejde se stím domluvit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 ach jáááj ...to kto ti robil takto? a načo to treba zaeretovať,keď to máš už dopnuté,čo tým docieliš?...nestačím sa diviť ...čo sa tu človek nedozvie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 No, hlavně, že to srovnal , ale kdo to dělal, měl by dostat za uši! Zbytečná práce navíc. Ale kdo dělal rozvody , to ví nejlépe vlastník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooperstt Vloženo 11. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 Jo pánové,klučina co to dělal se dušoval že je to správně,že to prej nejde přendat že tam jsou aretace.Mě bylo hned divný že se to třepe,tak jsem mu to říkal a valil do mě že to je normální....pro změnu nebere telefony tak jsem to musel řešit jinde za další peníze Jinak servis co to dodrbal: Štrbík Martin Paseka u Šternberka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 to je blbosť .... to není blbost ale vlastní zkušenost (tedy "vlastní blnost" :-). Zaaretováno, značky na klice přesně sedí. Nasadíš řemen - ale o zub přesazený, protože pokud ta značka dole přesně sedí, tak to tam jinak skoro ani nejde - značka na klice stále sedí, ale jak napneš kladku, tak je to na klice tak nějak divně napůl. A kdyby člověk stále nečetl příspěvky, že to někdo o zub přesadil, tak by i věřil tomu, že to je jen optický klam. Klika se prostě musí trochu natočit, a teprve po napnutí si to přesně sedne. Ostatně se to píše i v DP, jak jsem se později dozvěděl :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanT Vloženo 23. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2022 Také mi v servise špatně udělali rozvody, naštěstí to dali do pořádku. Ale kdybych nenašel tohle téma, tak by mě nenapadlo, že to škubání po zahřátí může být způsobeno špatnou výměnou rozvodů. Už jsem mezitím vyzkoušel řadu jiných věcí ale nic nepomohlo. Svíčky, cívky, odlučovač oleje, vyčistit klapku, EGR, dělat adaptace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.