Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Chyba je v ložisku v zadních kolech....mění se zkusmo pravé nebo pak levé.

A co má ložisko v kole co do činění se systémem ABS potažmo čidlem na tlak v pneu? Ale je to asi na sebe plno možností, co by to mohlo být. Uvidíme, jak se tím kluci poperou. Ještě musím zjistit, jestli budu mít nárok na náhradní auto do doby než to opraví.

Myslim, ze ferda ma dost zkusenosti na to, aby vedel, co rika. 

 

Btw, lozisko ma s ABS a tedy i TPMS spolecneho vic, nez si myslis. Integrovany impulsni krouzek.

Mal som tu závadu a je na to TPI stačí zájsť do servisu a vyčistia snímacie krúžky z ABS a hotovo.

 

Ok. Jsem domluvený na servis. Chlapi, ptal jsem se jestli po dobu, kdy mám auto v servisu mám nárok na náhradní vozidlo. Bylo mi zběleno, že pokud je mé auto v pojízdném stavu, tak ne. Nezdá se mi to. Protože u předešlého auta (ne Škoda) , které jsem dovezl na servis a měnili sedáky, tak mi auto poskytli. Jen jsem si platil benzín. A to tam nebylo ani dva dny. Mám trvat na náhradním autě? Nebo mají pravdu. Dík

Pokial si prisiel do servisu po svojich,teda na kolesach,narok na nahradne auto nemas.Ale seriozny servis ti v ramci moznosti a ochoty to auto moze poskytnut,trvat vsak nemozes na nicom.

Dík za radu. Je to asi opravdu o lidech.

  • 3 roky později...

Chtěl bych zde poradit všem kdo mění na fabii r.v.2020 zimni pneu. Na fabii jsem vymenil or.kola za plechove disky se zimnimi pneu bez měřičů tlaku.( bez ventilů s vysílači). Or.alu kola s měřiči tlaku jsem uložil do kufru a jel jsem z pneu servisu domů. Za jizdy jsem v menu obrazovky pouze zaškrtl že mám na voze zimní pneu, potvrdil a bylo to. Doma jsem or.kola uložil z vozu do garáže a to je všechno. Nyní při nastartování se objeví na display hláška že mám na voze zimní pneu a ta vzápětí zmizí a všechno opět funguje jak má. Zadne hlášení o tom že nemám v nějaké pneu tlak. A už vůbec o tom že plechova kola nemají měřiče tlaku. To je všechno. Ušetření 6 tis.Kč cca.☺

A návod jsi četl? Tlak v pneumatikách se u Škodovek měří nepřímo pomocí snímačů ABS, resp. podle otáček. Ventilky žádný měřič tlaku nemají. Po výměně pneumatik máš postupovat podle návodu: "Uložení tlaku pneumatik na infotainmentu". To, co jsi v infotainmentu nastavil, se provádí v případě, že zimní pneumatiky mají nižší rychlostní index a tedy má být zobrazováno upozornění na tento stav.

@Martin Rušaj Jak jsi vlastně nakonec dopadl s tím problémem hlášení tlaku?

Ahoj. No už je to nějaký ten pátek. A už jsem fabku vyměnil za Karoqa. Ale tlak stačilo vyrestartovat v infotaimentu. 

  • 2 měsíce později...

Neví někdo co by to mohlo být? Tlak v pneu drží. Po resetování tlaku to zmizí, ale tak po 20km se zase objeví. Po přefoukání pneu to zmizí, ale po 20km to zase vyskočí. ABS funguje.

 

20210122_144019.thumb.jpg.a8313ee28e553f7fe8cc89680aa077db.jpg

Může to dělat i venkovní teplota. Chladno a jedna strana nadvícená sluncem. Taky mi to udělalo za jízdy v zimní plískanici. Uložil jsem tlaky po zastavení a hlášení už nenaběhlo. Druhý den sem se stavil v pneuservisu a nechal gumu zkontrolovat a byla ok. 

  • 3 měsíce později...

Ahoj všem,

 

Po přezutí na letní mi jako klasicky po několika metrech, co jsme vyjel ze servisu začla svítit kontrola tlaku v pneu. Zastavil jsem a na rádiu jsem ji vyresetoval. Vše ok.

Po asi dvou dnech mi - hned po nastartování, bez rozjezdu, vyskočila chyba zase. Vyresetoval jsem a řekl jsem si ok cajk, stane se ...

Jenže po asi dvou dnech ten stejný problém. Hned po startu. Vyresetuji a jedu. Nevíte, čím by to mohlo být? Už jsem resetoval asi 4x.

Ještě jsem vypozoroval, že když mi chyba po startu vyskočí a já se pokusím tlak přes rádio nastavit, vyskočí mi hláška: tlak v pneu se nepodařilo uložit. Popojedu pár cm a pak už se tlak uloží.

Kola jsem samozřejmě kontroloval a všude jsem nastavil 2,6. Napadlo mě, jestli to nemám moc, i když ze servisu jsem měl 2,6 - 2,8, tak jsem to srovnal na 2,6 na všechny kola.

Za každou radu budu rád.

 

F3 - rv2016

 

Díky.

V servise očistili zadní kroužek od ABS a přehráli software a zatím to vypadá, že už to je OK.

Díky moc!

U mě to bylo něco podobného, mám větší displej, ale v podstatě to bylo to samé, i obrázek auta byl totožný. Zvláštní ale je, že to vyskočí hned po startu a ne za jízdy.

Ještě jsem si říkal, že někde na parkovišti zkusím, jak se bude chovat ABS při silném zabrždění. Pokud by nefungovalo, mohl by být problém i v něm, takže jak jsi psal, že ti očistili kroužek od ABS, možná je to taky můj problém.

 

Omlouvám se, klidně téma přesunu, můžu to nějak udělat sám?

Mě to taky vyskočilo hned po startu. Ono, když ta chyba nebyla při posledním vypnutí smazaná, tak naskočí automaticky hned při dalším startu. Jinak ABS mě fungovalo bez problémů s tou hláškou. Takže si myslím, že hlavní problém byl v tom softwaru.

 

Ohledně přesunutí  @Pawouk

Zdravím vespolek. Dotaz mám podobný problém, který se zde řeší.

A dotaz zní-Umí Swing+ zobrazit konkrétní kolo které by mělo být vadné, nebo jen toto.  V návodě je nějaký obrázek, který ukazuje na konkrétní kolo.  Pokud mi skočí chyba tak v jednotce ABS je uloženo toto:

1 Fault Found:
0604 - ROD - Unknown Error Code
          - 00 [137]

 

a nejde to přes kabel smazat. Smaže se to jen když přes radio potvrdím nové nastavení tlaku. Tak nějak nevím od čeho se odpíchnout. Kdyby byly výpadky impulsů otáčení, tak by to snad měla v prvé řadě hlásit jednotka ABS nebo ne? A ta by měla nasměrovat ze kterého kola se jí něco nelíbí.

 

 

 

V 4. 2. 2021 na 17:31, Bikes napsal:

 

 

20210122_144019.thumb.jpg.a8313ee28e553f7fe8cc89680aa077db.jpg

 

Umí to Swing i Swing+ a i na maxidotu to napíše slovy o které kolo se jedná, pokud zjistí že je ztráta na určitém kole, toto vypadá na nějaký problém celého systému. Jinak to na fotce není Swing+ ale klasický Swing.

No, ono se to chová nějak celé zajímavě, poprvé mne nahlásilo konkrétní kolo a opravdu jsem našel sice nepatrný rozdíl ale byl tam (0,3bar). No a dnes cca po 280km od prvního hlášení to udělalo toto, ale nebyl jsem schopný  lokalizovat které kolo.  Zajímavé že jsem zkusil ubrat na kole skoro o 1 bar, ujel cca 1 km ale autu to bylo úplně jedno. Nezahlásilo nic.  Tak nevím jaká je udělaná  logika celého hlídání a která řj má tuto funkci na starost. Pokud by byl výpadek signálů od kol tak by to podle mne mělo řešit ABS, pro tuto jednotku jsou tyhle pulzy důležité, ale ta je řj je OK. Uvidíme co bude dál.

Tlaky musíš uložit, pokud už to něco hlásí a ubereš tlak, tak to nové hlášení nedá. A jak dokazuje zkušenost @Bikes tak ikdyž je nějaký problém, tak ABS/ESP funguje OK.

Já vím, však jinak bych nezhasl kontrolku.

Upraveno od Alma

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.