Březen 12, 20178 r mp390.. si môj človek!!! Ale zase predvčerom sa mi podaril aj takýto kúsok: Samozrejme to bolo 12km dolu kopcom.. na vstupe do mesta som mal 2,3l a zvyšných 5km cez mesto mi to už narástlo na 3l.. ale to som na križovatkách poctivo nechával Š/S aktívny.. aj vďaka tomuto výkonu mi dlhodobá spotreba spadla už na 6,9l..
Březen 12, 20178 r Prihodim svoji dnesni trochu netradicni trasu... Mitterdorf/Strazny - I4/D4 - Praha - D1 - Jihlava - E59/S1 - Viden Jo a po prijezdu do Vidne, uplne nahodou koukam a... kulatiny... (Trip vzdalenost je pocitana z Praglu, ne od startu samozrejme...)
Březen 19, 20178 r Přihodím moji spotřebu Ostrava - Innsbruck (přes Mikulov, St. Pölten, Salzburg) :-). Téměř vše po dálnici. Motor 1.2 TSI 66 kW.
Březen 19, 20178 r Kurec, vsichni s tou zelenou kapkou. Uz budu muset vzit ten svuj kabel a taky si to tam aktivovat :-)
Březen 19, 20178 r zeptám se tady...to se nějak na rádiu nuluje? jak jsou ty tři možnosti ( od startu, dlouhodobě a od dotankování) přepínání spotřeby paliva?..nebo jak člověk dotankuje tak se to vynuluje automaticky? vím z dvojkové, že dlouhodobě je 100hod nebo 10 000km a od startu se to nuluje po 2 hod Upraveno Březen 19, 20178 r od vasnivykolista
Březen 19, 20178 r Dlouhodoba se da vynulovat i "manualne" pres radio. Ale jinak je to stejne, jak pises. Pro tu "Od nacerpani" je mozna nejake minimalni mnozstvi - 5l? Nevim... Proto treba ta moje "Od startu" o pra prispevku vys, ukazuje celou trasu ze Sumavy az do Vidne, i kdyz jsem v Praze asi hodinu stal. Upraveno Březen 19, 20178 r od epo
Březen 20, 20178 r no to by mě zajímalo od toho načerpání..je tam nějaké čidlo, že se zvětší objem paliva v nádrži nebo jak to je..
Březen 20, 20178 r Od štartu sa maže po 2 hodinách po vypnutí motora. Od natankovania sa maže po natankovaní.. minulý týždeň som 2x dopĺňal do plna poloprázdnu nádrž a stále sa po uvedení auta do pohybu vynulovala. Taktiež som si všimol, že poloha toho autíčka sa mení podľa dojazdu na nádrž. Inak, minulý týždeň som neplánovane prevetral svoje auto po slovenských diaľniciach a rýchlocestách.. tempomat takmer furt na 130, dlhodobá spotreba mi padla zo 6,9l na 6,5l.. Spoiler Severná D1 Košice - Liptovský Mikuláš - čiže smer Tatry.. kopcovitá diaľnica, samé stúpačiky a klesania - ale za to asi najkrajšia diaľnica na Slovensku! Cesta tam a cesta späť: Cesta späť (posledných 50km tempomat na 140-150, inak by som dal aj za 5,5l) Liptovský Mikuláš cez Donovaly a potom po R1 a D1 do Bratislavy a na druhý deň to isté späť, avšak s menšou zachádzkou do Dolného Kubína.. Cestou tam po prechode cez Donovaly mi ukazovalo 4,5l.. samozrejme celý kopec sa šlo v kolóne za kamiónmi. Upraveno Březen 20, 20178 r od brrrrm
Březen 20, 20178 r Bublava - Karlovy Vary se zastávkou na tankování :-) 1.2 TSI 66kw Upraveno Březen 20, 20178 r od legomaniak
Březen 20, 20178 r To je ale z kopce "přenížení" 350 m. Včera jsem měl zatím ještě na zimních gumách : Ostrava - Pindula (mezi Frenštátem a Rožnovem) 40 km tam a stejnou cestou zpět, převýšení 330 m trasa tam DO KOPCE 5.0 l zpět Z KOPCE 3.4 l průměr za celou cestu 4.2 - start i cíl stejný, i trasa, tudíž "bez" vlivu terénu. Bylo by i méně, kdyby mne pořád někdo nebrzdil, zvláště na konci, kdy jsem jsem musel do táhlého prudšího kopce zastavit z 90km/h díky autu přede mnou, které zcela neočekávaně prudce zastavilo, a zachránil mne Front Assist s ABS. A rozjíždět se pak do kopce dost sežere...jinak by do kopce bylo tak 4.8.
Březen 20, 20178 r ja mam ted pres zimu prumer 6l, jinak zatim muj rekord z lonska se mi jeste prekonat nepodarilo
Březen 21, 20178 r Zdravím, posílám další z víkendových výletů. Tak za chvilku skočíme pod čtyřku . Cesta Znojmo - Bratislava, přes Rakousko. Upraveno Březen 21, 20178 r od T4t4rk4
Březen 21, 20178 r To ne . Po okreskách, kochat se a fotit jejich vyhlášené panoramata.https://mapy.cz/s/1uyFA
Duben 3, 20178 r ""legomaniak: 1.2 TSI 66kW 180-190 drží kopec nekopec"" tu fotku "200km/h" bych viděl jako z kopce dolů s rozběhem... a 180/190km/h kopec/nekopec, když si vezmu zpřevodování, charakteristiku motoru, odpor pneu/povrchu vozovky, odpor karoserie/vzduchu... no, NE. 1.2TSI 66kW, 180km/h- 4300ot/min; 190km/h- 4525ot/min... tzn mezi 150-140Nm/ 62-66kW... no, NE.
Duben 3, 20178 r Tak možná to bylo myšleno 180-190 vteřin, to by bylo reálnější Jinak za mě obligátní odpověď: "Tak určitě..." Takových hodnot nedosahuju ani já, a to mám tenhle motor ještě ke všemu "poladěný"
Duben 3, 20178 r tak jestli mu foukalo do zad.... nakonec stejne... pokud se nejezdi pravidelne Nemecko, tak jsou tyhle rychlosti naprosto bezpredmetne, ze...
Duben 3, 20178 r ja som sa v DE dostal s mojou 66 kw trochu nad 180 a viac to neslo..a spotreba bola 10,4
Duben 5, 20178 r No kukám dávate tu teda riadne spotreby každé deci sa počíta ja som väčšinou spokojný keď sa mi to moce v rozmedzí 5-5,5l/100km. Naposledy dlhšia trasa bola Beluša-Banská Bystrica (150km z toho 50km dialnica, a zbytok okresky a dedinky v tom jeden kopec - Homolka, prikladám foto 5,0 tam a 5,3 späť, diaľnica ide celý čas 115kmh tempomatovych, inak chodím viacmenej predpisovo, teda aspoň v rámci obcí). Cesta späť bola výrazne pomalšia keďže v niektorých miestach je zvýšené riziko náhleho tuningu kapoty a nárazníku (zver) a taktiež som mal zastávku vo Zvolene a asi 10minut som stál s naštartovaným motorom vedľa cesty, inak by to bolo asi aj lepšie. Zajtra ma ale čaká opäť cesta domov z BB do Beluše tak skúsim spraviť také pekné čísla ako vy Edit 7.4.: no žiadne pekné čísla sa nekonali, domov som došiel s 6,0l samizda takže som to radšej ani nefotil Upraveno Duben 7, 20178 r od Helmic-Svk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.