Přejít na obsah

Start - Stop system


Buldog77

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte,

prináším další pár minut starý příklad hlouposti toho systęmu.

Přijedu na parkoviště mírně skopečka, zhodnotím situaci  že stačí popojet samospádem a trefit se mezi 2 auta.

Povolím brzdu a chci otočit volantem. Ale ono to nejde, start stop již vypnul motor, ale já se rozjel samospádem bez spojky !! Už se nemůžu dočkat deaktivace, neboť ho občas zapomenu vypnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, uvědomil jsem si to teď když jsem jel ve služebním čtyřočku oktávě a cestou zpět uvízl v koloně na státovce na semaforech. Jakmile to zhaslo, hned jsem si uvědomil, že to má vlastně S/S (já u sebe s vyplým jsem tomu už odvykl :) ) no nechal jsem to schválně chvíli zaplé a sledoval jak se to chová. Zaplá klima, takže než byla na semaforu zelená a my se posunuli o 20m, zhaslo a startovalo celkem 3x, protože to hlásilo vysokou vlhkost v kabině, tak aby mohla běžet klima, musel motor běžet (chvilku), pak jsem zjistil, že i přes zhaslý motor, šel volant lehce točit, jakmile jsem s ním zakvedlal 2cm vlevo, 2cm vrpavo, motor okamžitě naskočil. Pak, byť to bylo služební, jsem ten ensmysl vypl, protože toto trápení je mi vysloveně proti srsti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já si pořidil, podle příspěvku Čečuláka, na webu ISP shop modul dektivace Start Stop č. 100633. Funguje obráceně, to značí, že je stále vypnutý, ale když zmáčknu tlačítko S-S, normálně do vypnutí motoru  nebo tlačítka Start Stop funguje. Bude s tím akorát práce a musím sehnat ještě konektory na připojení. Nechci to úplně kódováním zavrhnout, ale nechat si možnost zapnutí. Kódováním bych si chtěl nechat udělat hlavně jiné vylepšení, ale musím se na někoho obrátit, nemám potřebné znalosti nejen odborné, ale ani jazykové ....

Vše k modulu deaktivace S-S dokládám v příloze.

S-S modul 100633..jpg

Start Stop eliminátor, model 5-2018 - schéma.jpg

Start stop modul deaktivace Škoda Dacia Renault VW Peugeot atd.doc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Čečulák Zdravím. Zatím jsem to neprováděl, mohl by jsi mi zhruba napsat, kam jsi to přesně zapojoval? Je mi jasné, že ty dva zelené na tlačítko S-S a ty krajní na plus a minus, ale kde přesně jsi to dával? V návodu je sice pojistka č. 15, ale na Fabii III je přístrojový štít pod poj. č. 16. Čili na 16-ku pojisttku, ale kde přesně a jak? Pokud by ti to nedělalo problémy, zkus mi to stručně popsat. Zkoušel jsem již oddělat bok u dveří, je tam prostor, ale jak se ke všemu dostat a co je nejlepší? Dík za informaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...