Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ahoj Klucí, trochu jsem se zamyslel, tak doufám, že se nedopustím nějakých hlubokých omylů, kdyžtak mě opravte.

Odpojením konektoru od nulového pólu baterie odpojíme J367 (řídící jednotka kontroly akumulátoru).  Tím se do Gateway J533  zapíše závada jednotky J367. Tím systém ztratí přehled o napětí, proudu, teplotě akumulátoru a samozřejmě nefunguje integrátor pro hlídání stavu nabití. SSS a rekuperace nemá splněny výchozí podmínky a jsou deaktivovány. Aby mohlo auto (zcela logicky) nadále fungovat, alternátor nastaví na výstup nějaký default napětí, něco kolem 14,5V. Tím je akumulátor standardně nabíjen a vše funguje zdánlivě bez problémů. Dalo by se říci, že auto takto může fungovat, ale tipuji, že přijdeme o několik užitečných funkcionalit, které nemusí být neustále podstatné, ale můžou se hodit:

Zřejmě nefunguje správně hlídání altíku na přetížení, páč jede v defaultu (nebudou v případě potřeba odpojovány spotřebiče významného odběru)

Nefunkční hlídání teploty akumulátoru

Systém vozu ztrácí hodnotu o napětí a proudu akumulátoru.

Navíc bych měl trochu strach o full LED světla a možná o funkčnost aktivní regenerace DPF jak tu na fóru zaznělo (i když funkčnost DPF by se dala sledovat).

Je potřeba zvážit, jaký způsob potlačení SSS a rekuperace zvolit. Osobně bych dal přednost výletu do Strakonic :-)

Hele, reknu ti to takhle, kdyby neco opravdu hrozilo, tak ten ferda ze Strakonic bude prvni, kdo tu na to upozorni. Zatim jen mlci a mlci a mlci, asi vi proc. Jinak by me zajimalo ciste ze zvedavosti, kolik stoji takova deaktivace rekuperace a SSS u ferdy ve Strakonicich? Kdyz uz radis, ze by se mela zvazit navsteva Strakonic, tak bychom meli vedet, kolik nas to bude stat. Asi to nebude zdarma jako to je u vytazeni konektoru. Pobliz mam take jednoho takoveho, ktery tomu opravdu rozumi, kdyz uz si v autorizovanych servisech nevedi s necim rady, zajedou s autem k nemu nebo posilaji zakazniky k nemu, ale kamos u nej nedavno platil za nejake prehrani SW v Octavii 3500 Kc, druhy platil uz pred lety kolem 6000 Kc za SW navyseni vykonu na Seat Leon. Zda se mi to moc, kdyby to chtel za deaktivaci SSS a rekuperace, ale nemam predstavu o adekvatni cene.

 

 

Osobně jsem pro každou  srandu, ale nevím proč bych odpojoval na baterii měření teploty, napětí a proudu.

 

Je kazdeho vec jak se svym autem naklada, kterou cestou se vyda a co je ochoten skokem do neznama riskovat. Osobne jsem si vse domluvil s Ferdou zde zpravou a mohu rict, ze jsem byl celkove spokojen. Ano, mohl jsem si od souseda nechat poladit gratis, ale ja chtel profika a to jsem za slusnych podminek mel.

@osobne Motáš jedno s druhým, navýšení výkonu motoru je trochu jiná operace než úprava kódování výbavy.

Pry to byla take jen SW zalezitost, zadna HW uprava. Nemam predstavu, kolik by stala SW deaktivace rekuperace a SSS, vsichni tu o tom mlci, takze mohu predpokladat, ze to bude obdobne.

 

Jinak je to kazdeho vec, proc to delat jednoduse a zdarma, kdyz to jde slozite a za penize. default_smile.png

 

Jeste jsem cetl na internetu, ze u nekterych jinych znacek jde SSS odpojit vyrazenim cidla kapoty. Ma to Skoda take?

http://rnews.cz/trvala-deaktivace-starstop-snadno/

 

 

 

 

 

 

Možná ano, ale bude potom na Maxidotu svítit stále otevřená kapota, což asi nechceš.

Ano, já jsem také pro co nejjednodušší řešení, ale nechápu proč kvůli pár stovkám dělat s autem takovéto harakiri... Mne stálo vypnutí StartStopu, spolu s dalšími věcmi (Cornering, zamknutí auta při běžícím motoru, protočení ručiček a já nevím co ještě) do 700korun na 4 auta v rodině. Nevím, možná jsem divný, ale toto je vzhledem k ceně auta pro mne pár stovek a raději je obětuji než pak něco řešit. A že nemám vyplou rekuperaci? Máme v rodině FIII která už 3. rokem jezdí jen krátké trasy (město, max 15km a to ještě se zastávkou na nákup) a baterka stále OK. První zimu začalo auto hlásit slabou baterii, ale to ještě majitelka jezdila se StartStopem. Vypli jsme StartStop a od té doby auto nic nehlásilo a jezdí vesele dále (podotýkám, že po té hlášce jsme to nenabíjeli, jen vypli StartStop). Na základě toho a mých měření, že v zimě stejně rekuperace nefunguje jsem ji přestal řešit a i napříč mnoha diskutujícím zde auto stále jezdí...

Nemam zadny maxidot.

Ty máš Yetiho, ale u FIII myslím hlásí jízdu s otevřenou kapotou i klasické budíky s PP. Nicméně to zkus a uvidíš...

Martab: ano, i klasicky PP krome otevrenych dveri signalizuje oba "kufry".

Taky me SSS neskutečně s... Stále občas zapomínám vypínat tlačítkem, ale do odpojování konektoru o kterém se tu jen spekuluje co vlastně může všechno ovlivnit bych teda za mě taky nešel. Ideální by nejdřív bylo opravdu fundovaný názor.

K čemu jsou nám, majitelům FIII, dobré zkušenosti majitele Yeti s provozem jeho vozu?

Motorizace je stejna ne?

 

 

Ty máš Yetiho, ale u FIII myslím hlásí jízdu s otevřenou kapotou i klasické budíky s PP. Nicméně to zkus a uvidíš...

 

Zkusil jsem to, zvednu kapotu, zapnu klicek a nic to nehlasi, nastartuji a nic to nehlasi. Podle me tam zadny snimac kapoty ani nemam.

@osobne A to je právě ten rozdíl Yeti a Fábia III...

Motorizace je stejna ne?

 

To sotva.

V tomto má pravdu, ta 1.2 TSI je konstrukčně stejná (resp ke konci výroby dostal i Yeti 1.2 TSI EA211). Ale vše okolo je jiné. Nicméně tím už se dostáváme hodně mimo téma :)

Článeček a nic nového. A já si k tomu uvařil kafe:doh

No jen to potvrzuje ze je to zlo, coz vime :kol-29:

Takovýchto článků je všude spousta... A je to logické - motoru s tlakovým oběžným mazáním nikdy nebude prospívat zastavování chodu na krátkou dobu. Ale protože někdo od zeleného stolu rozhodl, že mantrou je množství oxidu uhličitého bezprostředně vycházejícího z výfuku, tak tu máme SSS, přeplňované tříválce, hybridní a elektro auta a vlastně i Dieselgate...

Kde v tom clanku su skusenosti autoservisov?

ten článek je absolutně o ničem..jen všeobecné kecy, kterých je všude mraky..

Zase takové to povídání o pocitech, že SS je špatný, protože je to logické a všichni to ví.

Udělal někdy někdo věrohodnou studii? 

Co by na SS mělo být dobrého? 

Odpovím stejně: A co by mělo být na SS špatného? 

 

Já netvrdím, že SS je dobrý, a taky neříkám, že je špatný. Na jedné straně jsou ujištění automobilek, že auta jsou na to připravená. Na druhé straně pocity lidí, že to není pravda. Proto se ptám po nějaké nezávislé studii.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.