Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

105, ale není pražská. Prý o ní měli dost zájem Ačka a Esa, ale naštěstí to prodejce nechtěl...

To už je takový folklór, že měli zájem ačka a esa......nevěř všemu

Vloženo

Janka koupí, Janka už má zaplaceno. F2, krátká, 1,4 16V 63kW, ambiente s klimou, původně firemní, 1-2 řidiči, servisováno jen v autorizáku, náš mechanik to projel podle VINu v škodovácké databázi a prý opravdu pěkná servisní historie, vše měněno tak, jak se má. Před x desítkami tisíc km lehce ťuknuté, nahrazeno novými plechy. Od té doby bez závady. Najeto 160 tis, ale ten motor, chvilku se tam něco štelovalo(táta ví co, já si to už nepamatuju), protože to cca 14 dnů stálo, ale potom krásný tichý běh, nic neklape, nešustí, motor bez vibrací, táta se nad tím rozplýval, proti naší staré 1,6 babi, co má nejeto stejně, úplná poezie. Když jsem to projížděla, tak jsem po městě měla neustále 60, protože mám naposlouchané naše auto na 50 na trojku, ale tady bylo furt ticho. Jinak interiér i exteriér odpovídá věku i nájezdu. Proti 1,6 55kW v oktávce to je pěkný žihadlo :-D Budu si muset zvyknout na to, že motor toho tolik nezkousne, ta 1,6, když na to přišlo, auto táhla i na 1800 otáček... Ale je prostě Škoda, vše tam, kde to člověk čeká. 

A jinak si připadám jak cvok, od té doby, co vím, že ji budu kupovat, nemluvím s nikým o ničem jiném, jediný tatík má pro mně pochopení :-D

Myslim, ze lepsiu volbu si ani nemohla urobit,  co sa tyka motora :kol-47: v buducnosti to ocenis

Vloženo

Naopak, právě "písmenka" i "Esa" dost hustě pasou po těchhle autech z firem, kde majitel nelitoval nákladů na autorizovanej servis, jezdilo s nima málo různejch řidičů a bylo o ně poctivě postaráno a který byly "maličko ťuknutý", i když za ně pak nabídnou podměrečnou cenu - ale tohle jsou totiž ty výjimečný kousky, kterýma oni dokazujou svoji "poctivost" = 100% doložení historie auta, nestočený kilometry, naprosto průhlednej původ, po 1. majiteli a koupeno v ČR atd.

 

Většinou to jsou taky ty auta, který najdete na netu v inzerátech velkobazarů, který mají za úkol nalákat zákoše do libovolný provozovny - samozřejmě že auto je jen jedno, ale jeho fotky se zakrytou tabulkou SPZ/RZ (nebo s firemní tabulkou bazaru) jsou nastrkaný ke stovce dalších inzerátů...

 

Pak zájemce přijde do provozovny a tam mu nakecají, že bohužel auto právě prodali anebo že je na jiný provozovně, ale oni přece mají VEEELIKOU SPOUSTU DALŠÍCH v nabídce ihned a na místě, tak co by si pán nevybral... A tam už se samozřejmě tyhle opravdu poctivý ojetiny nenabízejí...

Vloženo

Řadička ani volant a ručka mě nepříjdou taky měněný a teda s klímou to už nemůže jet vůbec. Vím co klíma ubere na výkonu u mého auta a tohleto to už se nemůže ani rozjet.

 

Je spíš divné že to má tak málo najeto. To bude dovoz ne? I ta výbava je trochu rozsáhla na náš trh..

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Dobrý den,

 

potřebovala bych poradit od zkušenných chlapů či žen, co vlastní Fábii :) Ráda bych si pořídila Fabii, budu max.4x do měsíce jezdit 450 km/den, z celého měsíce budu jezdit dlouhé trasy asi jeden týden v měsíci.. Jinak budu popojíždět po městě.

Ráda bych si tedy pořidila Fabii a teď se rozhoduju jaký motor. Mám strop zhruba 100 tis. Mohu lehce převýšit.

 

Můžete mi tedy poradit, do jakého auta bych měla jít? Chci hlavně spolehlivé, protože budu jezdit do zahraničí, tak aby mě nikde nenechalo :) říkala jsem si, že opravdu max. 8 let staré. Hodlám s ním jezdit několik let. Rozhoduji se mezi 1,9 SDi a 1,4 16v 55Kw. Nevím zda je to ta nejlepší volba, ale co jsem četla recenze, asi bych se toho nebála.

 

Když jsem se snažila spočítat kolik za rok najezdím, tak těch 20 tisíc km dám.

 

Budu Vám vděčná za radu. Auto potřebuji koupit již během 14 dnů.

 

Děkuji Daniela

Vloženo

Požadavek na maximální věk 8 let vylučuje už primárně fábuli 1 včetně motoru 1,9SDI i 1,4 55kW - pokud někdo vlastní kus z konce výroby (vyrobenej těsně před březnem 2008), pak se ho jen tak nevzdá - anebo ti kterým na autě záleží míň už ho dávno vyměnili za FII a nebo si už tenkrát počkali na modernější generaci. Ono se totiž před koncem výroby dělá spíš na export než na domácí trh - ten si musí počkat, až se export nasytí a až na něj něco zbyde - a to i popřechodu na modernější variantu, kde se zas nejdřív naplňujou meziskladový zásoby pro zahraničí a až pak se reflektuje na objednávky z tuzemska. 

 

Nevhodnější ale bude fakt ta varianta, kterou nadhodil marfan - "dvojková" fábule s motorem 1,4 16V 63kW benzín neboli kód motoru BXW případně CGGB (novější podtyp plnící emisní normu €uro-5). I když celkovej roční nájezd kolem 20 000km už ospravedlňuje  i nějakou naftu, tak ve dvojkový fábuli se nabízely diesely 1,4 tříválec turbo - STRAŠNÁ věc, nejede a ještě se klepe jak drahej pes - a pak "moderní" 1,6TDi čtyřválce - od ročníku 2010 s výkonama 55, 66 a 77kW (kódy CAYA, CAYB a CAYC), jenže to jsou už zase "downsizovaný" neboli zmršený motory s předprogramovanou životností. Byly i motory 1,9TDi 77kW (kód BLS nebo BSW), ale po roce 2010 už je ve fábuli II nenajdeš - nahradily je právě ty "downsized" jednašestky. U všech dieselů musíš počítat s vyšší kupní cenou a s cenově náročnější údržbou při provozu.

Vloženo

Tak dobrá, když se zaměřím na 1,4 16V 63kW.. Mám se vyhnout velkým bazarům jako AAA, ESA?

 

A když si vyhlédnu auto, najde se prosím někdo, kdo by se mi na něj podíval? Nepředpokládám, že poznám od oka zda je nemocný :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...