Únor 23, 200916 r mám taký dotaz může mít vlit na zatuhávání regulace to že když je do rána mráz nechávám auto cca 4-5minut zahřát na volnoběh a pak jedu
Únor 23, 200916 r Sice to moc motoru neprospiva ale ne. To ze zatuhne regulace je spise vlivem dlouhodobeho pouzivani auta a provozovani porad na nizkou zatez(tzv. jezdim na spotrebu).
Únor 23, 200916 r Sice to moc motoru neprospiva ale ne. To ze zatuhne regulace je spise vlivem dlouhodobeho pouzivani auta a provozovani porad na nizkou zatez(tzv. jezdim na spotrebu). no na spotřebu nejezdím,horší asi bude že jezdím 25km do práce a občas i dál,a po okreskách se nedá nějak létat jak hovado, no ještě k té zátěži v kolika otáčkách se dovírá regulace na turbu??dík za radu
Únor 23, 200916 r ehm reknu ti to takhle proste to obcas protahni na 3 podlaha az do 4200 aspon a 4 podlaha a drzet. njelip kopec. Naroste teplota ...
Březen 1, 200916 r dobrá teda dík za radu Taktiež som mal problém s tým, že mi to padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, vymenil hadičky, ventil N75 a nešlo to, avšak dal som si meniť rozvody a mechanikovi som to spomenul, a keď som si bol zobrať octu povedal mi, že mi nastavil plniaci tlak turba a odvtedy to šliape ako hodinky, pričom mi povedal aby som raz za čas tomu riadne vyťal.........dodržujem.......vytínam hlavne do kopca ...a turbo ide .....odvety mi to nepadlo...
Březen 1, 200916 r Taktiež som mal problém s tým, že mi to padalo do núdzového stavu, vyčistil som turbo, vymenil hadičky, ventil N75 a nešlo to, avšak dal som si meniť rozvody a mechanikovi som to spomenul, a keď som si bol zobrať octu povedal mi, že mi nastavil plniaci tlak turba a odvtedy to šliape ako hodinky, pričom mi povedal aby som raz za čas tomu riadne vyťal.........dodržujem.......vytínam hlavne do kopca ...a turbo ide .....odvety mi to nepadlo... hmmm sice nevím coto přesně znamená-plnící tlak turba,ale před chvílí sem byl na O2 a tam se upravuje soft jestli jeto stejné i u nášich 81kw
Březen 2, 200916 r zdravim ja sem nechaval cistit turbo v turbosportu v Jablonci nad Nisou a už mám zase problem s pocukáváním motoru spíše když je studeny. Zkoušel sem hýbat s regulaci a na muj vkus to jde hodně ztuha r.v. 2002 81kw asv.
Březen 2, 200916 r hmmm sice nevím coto přesně znamená-plnící tlak turba,ale před chvílí sem byl na O2 a tam se upravuje soft jestli jeto stejné i u nášich 81kw Ještě jsem psal jednomu odborníkovi na turba a napsal...dá se to zkusit ještě podložit, některý turba mají z výroby menší prostor pro lopatky, už jsem to řešil několikrát, po vypodložení ok stačí to rozdělat a podložit ten kus s lopatkama, nejlepší je to tak o 0,1mm, nechal jsem si udělat podložky, ale jde to i např. ze spárových měrek, některý turba na to prostě trpí víc, takže i po vyčištění za čas začne jít zase blbě a to si myslím, že to čistím poctivě, když už jsem nějaký turbo musel dělat po druhé, tak po vypodložení je zatím pokoj
Březen 2, 200916 r U elektronicky rizeneho motoru nic normalne nenastavis, jinak to je v rozporu s rizemin motoru a muze to delat problemy. To je mazec jak uz se resi ty opravy
Březen 3, 200916 r TDIfun: ani nehovor, za chvilu tam garazmajsti budu vyrabat regulaciu z kelimka od horcice...... super PVC material ktory nikdy nezatuhne
Březen 3, 200916 r tak dnes to bude týden co sem rozhýbal regulaci na turbu,a jak sem dal na radu víc to vytáčet tak ani to nepomohlo po ujetí 700km už je poznat že regulace nechodí tak zlehka,tak to by mě fakt zajímalo jestli to dělá každému
Březen 7, 200916 r Takze, takisto som mal problem s tym ze vypinalo Turbo na 81kw Oct. A nakoniec bol problem v kabloch elektroniky k turbu. Tymi vibraciami sa na jednom mieste predrali a ked sa tomu sliaplo tak na 2500ot. tak vyplo turbo. stacilo tie kable zaizolovat a odvtedy v poriadku.
Březen 7, 200916 r Mechanik tě tahá asi za nohu, k turbu žádné dráty nevedou. Pokud si nejste úplně jistí co závadu odstranilo, tak tu ty blbosti raději nepište. Lidi co tomu nerozumí, rozeberou půl auta a pak zjistí, že informace byla zavádějící.
Březen 9, 200916 r Ahoj, mam jednu otazku ohledne turba 9 lopatkoveho a 11 lopatkoveho. Obe tyto turba maji oznaceni GT1749V a jsou urcene pro TDI motory 66, 81 kW. Zajimalo by me,ve kterych typech motoru se pouzivaly vyhradne 11 lopatkova turba? Chozee Upraveno Březen 9, 200916 r od Chozee
Březen 9, 200916 r Zdravím pánové, mám obdobný problém.... VAG "překročena mez plnícího tlaku" O1 66kW 2002 (90000 tis). Stává se to vždy když to nečekám. Pokud tomu dávám tak nic a pak předjíždím na rovině na 4-ku a je tam nouzák. Předpokládám čištění turba. Je tu někdo z Plzeňska nebo Strakonska, kdo by jsi věděl rady?? Dík
Březen 9, 200916 r Zdravím pánové, mám obdobný problém.... VAG "překročena mez plnícího tlaku" O1 66kW 2002 (90000 tis). Stává se to vždy když to nečekám. Pokud tomu dávám tak nic a pak předjíždím na rovině na 4-ku a je tam nouzák. Předpokládám čištění turba. Je tu někdo z Plzeňska nebo Strakonska, kdo by jsi věděl rady?? Dík presne toto jsem mel ja taky na ALH motoru..vycistit turbo a pojede to..aspon tak me to jede uz asi rokk v poho
Březen 13, 200916 r Ahoj,mam jednu otazku ohledne turba 9 lopatkoveho a 11 lopatkoveho. Obe tyto turba maji oznaceni GT1749V a jsou urcene pro TDI motory 66, 81 kW. Zajimalo by me,ve kterych typech motoru se pouzivaly vyhradne 11 lopatkova turba? Chozee V motorech 81kw ASV 11 lopatek 81kw AHF 9 66KW ALH 9
Březen 14, 200916 r to toby66kw: nepiš tu blbosti jak na jiných forech. Je to podle typu turba, vzhledem kolik ty auta mají najeto a jak se v tom všichni hrabou, nejde s jistotou říct z jakého motoru ho má použít. Pak bude sklamaný, jak koupí co vlastně nechtěl. 1749V je základní označení a pak tam je číslo, které určuje přesný typ.
Březen 16, 200916 r Indi nepíšu blbosti borec se ptá informativně,v jakém motoru je seriově 11 lopad a to je u rotaček jen v ASV. Ale jestli tě to potěší Upraveno Březen 16, 200916 r od toby66kw
Březen 16, 200916 r Zdarec hoši mám taky problém s turbem, když jedu a dostanu se do otáče kolem 3000 tak mi ř. j. spadne do nouzového režimu, a pak musim vypnout a zapnout klíček. diagnostika napsala zkontrolovat plnící tlak turba mám 1,9 tdi 66kw R. v. 1999 old face. Nevíte čím by to mohlo být a jak to vypadá s opravou a hlavně cenou opravy Upraveno Březen 16, 200916 r od headerTDI
Březen 16, 200916 r Zdarec hoši mám taky problém s turbem, když jedu a dostanu se do otáče kolem 3000 tak mi ř. j. spadne do nouzového režimu, a pak musim vypnout a zapnout klíček. diagnostika napsala zkontrolovat plnící tlak turba mám 1,9 tdi 66kw R. v. 1999 old face. Nevíte čím by to mohlo být a jak to vypadá s opravou a hlavně cenou opravy Jakej máš kod motoru uš ALH nebo ještě AGR
Březen 16, 200916 r jej tak na to jsem zapoměl , mám starý AGR Upraveno Březen 17, 200916 r od headerTDI
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.