Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Turbo je nastavene na tycce u podtlakove banky...Je z vyroby nastaveno na presny vypocteny prutok.. Ovladaci ventil jen vpousti do ovladaci podtlakove banky podtlak nebo upousti....

Upraveno od TDIfun

Ahoj kluci,

teda musím se s Vámi podělit. Jelikož mi auto padá do nouzového režimu - vše vyzkoušeno, takže vylučovací metodou jsem zjistil že to je zanseným turbem(to táhlo na naklápění lopatek se sice hýbe, ale ne z úvratě do úvratě, ale jen v malém rozmezí a to ještě dost pomalu-sotva leze), tak jsem se začal pídit po informacích. No nejjednodušší mi přišel nápad jednoho mechanika, kterej říkal, že stačí do turba nastříkat Konkor trubicí, co vede k EGR ventilu. Popravdě jsem tohle ještě neslyšel :feve: . Teda já jsem pevně rozhodnutý, že hned jak mi vyjde čas, tak se objednám u Indiho, ale prostě se chci jen zeptat, jestli se tím nechá něco zkazit.... :palec2: Mně se to moc nezdá.

mna tak isto hadze do nudzaku :( utorok idem k Indimu, snad mi ho vylieci

Ano při 50-120mBar podtlaku se táhlo začne pohybovat nahoru a při dosažení 550-620mBar podtlaku se musí dovírat.

post-15556-1224147408_thumb.jpg

Musí chodit plynule a nezasekávat se.

Ale to se kontroluje pomocí podtlakové pumpičky s manometrem úrovně podtlaku.

Co na turbu tedy lze nastavovat na počítači to nechápu?

Jedině že by měl nějaký poloautomat, který vytvoří podtlak a bude monitorovat otvírání táhla.

Ale nevím co by se mělo ladit na počítači jak mě do telefonu tvrdil?

Pani ja mam 1.9 tdi ALH 2003, ma najazdene 67000 a uz som tiez mal problem so stratou vykonu, stalo sa to iba raz asi pri 160 kmh. Po opetovnom nastartovani to islo zasa ok. Hned v ten vecer som tomu este trochu osolil na 190 kmh a nic, auto pekne zrychlovalo a este by mozno trochu slo ale uz som nemal nervy... Volal som do jednej firmy v Ziline kde to cistia ultrzvukom 12 000 Skk. Tak teraz neviem ci cakat alebo co sa na to vysr... A este by som chcel vediet kde mi na Slovensku vycistia to turbo za 6000... Dakujem

Ano při 50-120mBar podtlaku se táhlo začne pohybovat nahoru a při dosažení 550-620mBar podtlaku se musí dovírat.

Musí chodit plynule a nezasekávat se.

Ale to se kontroluje pomocí podtlakové pumpičky s manometrem úrovně podtlaku.

Co na turbu tedy lze nastavovat na počítači to nechápu?

Jedině že by měl nějaký poloautomat, který vytvoří podtlak a bude monitorovat otvírání táhla.

Ale nevím co by se mělo ladit na počítači jak mě do telefonu tvrdil?

Podle mě se na turbo počítačem nic nastavovat nedá, možná na těch co maj elektrický nastavování lopatek ( místo podtlaku ) tak tam by třeba nějaký základní nastavení šlo.

Upraveno od olisoft
necituj s obrazkami

Pani ja mam 1.9 tdi ALH 2003, ma najazdene 67000 a uz som tiez mal problem so stratou vykonu, stalo sa to iba raz asi pri 160 kmh. Po opetovnom nastartovani to islo zasa ok. Hned v ten vecer som tomu este trochu osolil na 190 kmh a nic, auto pekne zrychlovalo a este by mozno trochu slo ale uz som nemal nervy... Volal som do jednej firmy v Ziline kde to cistia ultrzvukom 12 000 Skk. Tak teraz neviem ci cakat alebo co sa na to vysr... A este by som chcel vediet kde mi na Slovensku vycistia to turbo za 6000... Dakujem

Jestli chces usetrit cca10tis tak to z Ziliny nemas k nam na dilnu daleko....Volej Indimu..602744182 Bohumin, Sev.Morava kousek od OV

Dakujem za reakciu prave som mu pisal mail, len by som chcel vediet ci sa to da zmaknut za jeden den. Este to hodimna nejaku diagnostiku aby to bolo iste a volam Indimu.

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Na mail bylo odpovězeno ;)

Pani ja mam 1.9 tdi ALH 2003, ma najazdene 67000 a uz som tiez mal problem so stratou vykonu, stalo sa to iba raz asi pri 160 kmh. Po opetovnom nastartovani to islo zasa ok. Hned v ten vecer som tomu este trochu osolil na 190 kmh a nic, auto pekne zrychlovalo a este by mozno trochu slo ale uz som nemal nervy... Volal som do jednej firmy v Ziline kde to cistia ultrzvukom 12 000 Skk. Tak teraz neviem ci cakat alebo co sa na to vysr... A este by som chcel vediet kde mi na Slovensku vycistia to turbo za 6000... Dakujem

Na Slovensku Ti to urobia v servise turbo vo Vrbovom pri Piešťanoch.Cena je asi 4500-5000 Sk.

www.servisturbo.sk,alebo info na mail servisturbo@nextra.sk

mam jeste takovyhle poznatek z te me zavady turba...vypadne vzdy pri prvni vetsi akceleraci po nastartovani, vzdy pak za jizdy zhasnu motor a znovu nastartuju pak to uz do nouzaku nejde a muzu tomu nalozit jak chci po celou dobu jizdy jede OK. Pak zas nekde zaparkuju stoji to 2-3hodky znovu jedu prvni razantnejsi seslapnuti plynu a je to tam znova...

Zkratka asi to bude chtit vycistit turbo coz je muj nazor a nebo neco jineho jen tak jsem to chtel napsat, aby jste vedeli...Tak zatim ;)

turbo v prdeli, ja som to mal tiez...

Dotaz....stalo se mi to samý u O1 RS 1.8T

ovšem turbo nevypadlo za jízdy, ale nešlo už od nastartování.

Jeli jsme asi 10km a vše ok, zastavil jsem na benzínce, natankoval, nastartoval a už to nejelo. Ujeli jsme s tím celou dálnici 100km, protože jsme to nedali za vinu turbu, ale když jsme sjeli, už to bylo jasný. Zastavili jsme, vypli, zapli a vše bez jedinýho problému...

je to ten samej problém?:(

  • 3 týdny později...

Ahoj, v posledních 2 měsícich se mi stalo to same, najednou přestalo jít turbo, žádný výkon a po znovu nastartování vše ok, jako by se nic nestalo. VAG mi zjitil tuto chybu:

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena

P1557 - 35-10 - - - Sporadicky

Co přesně tato chyba znamená? Je to najisto špatný ventil N75 nebo i neco jineho? Hadicky jsem mel poskozené tak jsem je znovu zaizoloval, nevim jestli to pomůže nebo jestli se maji vymenit za nove. Jo a na kolik ten ventil N75 tak vyjde?

Díky moc za odpovedi

Martin

Jelikoz jsi z FM coz je kousek od nas TDIgarage, tak se rovnou obednej na cisteni turba u Indiho.. Bohumin.

Zadrena regulace, hrozi poskozeni turba pretacenim.

Kluci ja ten problem mam furt takze hrozi ze to Turbo odejde? :aggressive: Je to presne taklhe prvni nastartovani jizda seslapnuti plynu a jde do nouzaku Turbo :feve: , vypnu motor treba i za jizdy nastartuju a problem uz neni. Jakmile to chcipnu nekde a stoji to dele tak se to opakuje...

Jsem z toho zoufalej :feve: ale nevim jesli nebude lepsi uz rovnou koukat po novem Turbu :prc: ...diky za reakce CUS ;)

vycistit a poradne vse prozkoumat...

Myslím, že turbem to není, asi před měsícem jsem turbo měnil, a dělalo to před i po výměně tak bude zádrhel někde jinde

mas SZ

Je potřeba udělat pořádnou diag ne jen tak měnit věci.

Ja som mal podobný problém s poklesom výkonu a "odniesla" si to len výmena váhy vzduchu... Po výmene funkcia turba obnovená. :prc:

No na nasej octavii cca pred 3 rokmi tiez obcas vypadavalo turbo, ked sa vypol motor a znovu nastartoval tak uz islo. Ale casom uz vypadavalo stale pri prudsej akceleracii a nepomahalo ani vypnutie a zap motora. Chcelo to vymenu turba a odvtedy fuguje ako ma.

A este by som sa chcel spytat ze pri akceleracii aj po pusteni plyn, pedalu niekedy pocut take chrcanie z motora. Co mi hovorili tak ze to je klapka vahy vzduchu a netreba tomu venovat extra pozornost. Je to tak? Dik.

Octavia 1,9Tdi 81kw, r.v. 2001

Upraveno od Jan1

  • 1 měsíc později...

Ahoj,

mam taky obdobny problem s octou 1.9 TDi 81 kW/prechip na 96 kW / r.v. 2000. Behem jizdy nahle vysadi turbo. Je to priduseny a zrychluje oproti turbu znatelne min. Zatim se turbo vypina jak se muc chce , ale cim dal tim casteji. Hadam ze bud ventil nebo primo zanesene turbo uvnitr. Po restartu to jede OK do te doby, nez se zase vypne turbo. Vetsinou se vypina pri nizsich otackach a vyssich rychlostech,... tzn od 4ky kvaltu vejs. Na kopcich moc nezalezi, spis kdyz prislapnu u otacek kolem 1500 a kvaltu 4 nebo 5, plynovy pedal az na zem.

Neznate nekdo nekoho, kdo by v Brne za rozumny peniz byl schopen tohle opravit ? (Tzn demontaz turba ci vymena ventilu)

Diky moc.

Zdarec taky sem měl problém s turbem nechal sem u Humla vyčistit a po problému,je z Brna napiš a domluv se. :palec2:

  • 2 týdny později...

Ahoj, mel jsem ten samy problem, nekdy mi proste spadl motor do nouzaku. Stavalo se to hlavne pri velkém vykonu nebo pri presahnuti 130 km/H. VAG mi psal: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena. Problém byl v nastavení turba. Mel jsem to v servise a ti rikali, ze jsem to mel moc "nasponovane". Prace za 20 minut a ted slape turbo jak má. Zadný nouzak a myslim, ze to tahne jeste lepe.

  • 4 týdny později...

Zdravím,prosím o radu

mám problém s octavkou 1,9TDI 81KW r.v.99 .Stále se mi zdá,že netáhme jak má,taky spotřeba je větší( 6,3l-dlouhodobý průměr).auto je po výměně nových rozvodů,oleje,paliv.fitr,vzduchový filtr.Diagnostika píše-TRVALÁ ZÁVADA PLNÍCÍ TLAK-REG.ODCHYLKA č.poruchy 17958 P1550003.nejspíš nějaký problém uturba.Nevíte náhodou někdo o jakou závadu jde,moc díky

David

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.