Přejít na obsah

Odlupujuci sa lak


dusan94

Doporučené příspěvky

Já jsem se v tom ztratil.

 

  1. Buď je to auto v záruce a ten lak se odloupnul sám od sebe. To je vada, kterou musejí odstranit v rámci záruky a nevím, proč by kvůli tomu museli měnit díl, stačí to prostě přelakovat.
  2. Nebo auto je v záruce a lak se odloupnul mechanickým poškozením (a nebo auto v záruce není). Pak je oprava na tobě, záleží, jak se rozhodneš k ní přistoupit. Můžeš si koupit lakovací tužku za nějakých 10 - 15 EUR a zatřít to. Nebude to dokonalé, ale popravdě to nebude ani na první pohled patrné (kdo se taky zhýbá k nárazníku).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dusan94 - předpokládám, že když ti praskne chladič, tak budeš chtít celé nové auto, ne?! Vždyť přece toho hodně rozeberou a už to nebude jako dřív...

 

Popravdě to moc nechápu, mě se na předchozí OII oloupal nárazník. Závadu uznal výrobce na záruku a nárazník šel na lakování. Zcela logicky nevidim důvod, proč by mi měli dávat zcela nový nárazník. A to by tě asi zcela ranila mrtvice, pač se jim to lakování nepovedlo a nárazník měl zcela jinou barvu a museli to sundavat a lakovat podruhé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johny, to bol zly priklad s tym chladicom. Ak praskne chladic, tak vymenit za riadny novy kus. Bez debaty. A nie ho opravovat! Ani neviem ci sa da prasknuty chladic opravit, ale asi aj ano, minule som videl ze oprava autochladicov. Takze jednoznacne novy kus chladica a nie auta. Stary kus vyslovene HODIT do boxu so starym kovom.

 

Stale nechapem, preco porovnate jeden nejaky naraznik, druhy nejaky chladic, treti uz neviem co....

 

Skratka, je to blby senzor, ktory stoji par supiek a jednoznacne treba novy, ktory na svoje naklady vyrobcu treba nalakovat a s tym vsetko ostatne.

 

SERVIS ma vyjst zakaznikovi v ustreti v tom, ze si pripravi nalakovany senzor a zakaznika zavolaju po vzajomnej dohode na vymenu. CO JE NA TOM TAKE TAZKE?

 

Precitajte si pisu na vlastnych web strankach servisy. Profesionalny pristup, rychle a kvalitne opravy s originalnymi dielami atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak se mě už moc nechce vstupovat do této debaty plné emocí, protože pokud nejde o život, tak dá se vše řešit v klidu - ale dvě poznámky:

 

1.) Dušan: Dle všeho servis myslí vadou materiálu - vadný lak, ne vadný materiál čídla, to jede z fabriky v tisících kusech, těžko bude jedno jiné než druhé, navíc VW group má jednoho dodavatele (jeden standard), takže stejná čidla mají auta Volkswagen, Audi atd.... tady není potřeba o něčem pochybovat. Pokud to dobře před lakováním odmastí (což možná předtím nebylo), tak se lak už neodloupne...

 

2.) Sundání nárazníku je u OIII jednoduché (myšleno není na tom co pokazit), už jsem to tady psal - nasazení zpět a slícování není pro šikovného machnika problém...  nebavíme se tady o době Favoritů apod, kdy nebyla taková přesnost výroby, technologické postupy atd. Auto je dnes v podstatě takové lego, vše do sebe pokud možno zapadá... 

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...