mischicka Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 Po dvou měsících s novým autem mne čekalo překvápko v podobě z výroby nenaplněné klimatizace.Nesetkal jste se s tím už někdo taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 13. Květen 2015 Sdílet Vloženo 13. Květen 2015 A je fakt nenaplněná? Není tam někdě díra a nevytekla jenom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Nevypadá to - třetí den od naplnění stále drží, ale možné je samozřejmě všechno.Škoda, že při těch desítkách čidel není jedno navíc na tlak v systému A/C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 14. Květen 2015 Sdílet Vloženo 14. Květen 2015 Čidlo na tlak tam musí bejt, jinak by se zničil kompresor při běhu bez chladiva. Jinak u mé 1,8 T je klima stále funkční na 100% po 16 letech. Tehdy se nedělala technika na jen tak tak přežití záruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 Potom by byl fajn i nějaký výstup ze zjištěných nízkých hodnot a ne jen míra potu na zádech osádky :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Květen 2015 Sdílet Vloženo 21. Květen 2015 popravdě řečeno je to hodně divné. Předpokládám, že auto prochází jednak výstupní kontrolou a jednak předprodejní kontrolou. Minimálně výpis z diagnostiky by to měl odhalit. Připadá mi téměř nemožné, že by se na něj dvakrát zapomnělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Květen 2015 Autor Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Taky mi to přijde zvláštní - místní (španělský) servis naznal, že v zimě (která je v Čechách určitě nesmírně krutá) se možná klimy ani neplní :-DV každém případě 2 týdny po naplnění zatím drží, takže uvidíme, jak dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
team_daddy Vloženo 13. Červen 2015 Sdílet Vloženo 13. Červen 2015 Plnili jsme teď klímy na firemních autech. Přijel borec s mobilním plněním. Kecali jsme o kdečem. Padla řeč i na oblíbené téma: "jó dřív, to se ještě dělali auta" :-) Nicméně zajímavý vývoj objemu chladící kapaliny v Octávkách: Octavia 1 - 750g Octavia 2 - 525g Octavia 3 - 450g Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Mimo to, že půjde o ekologii (menší zatížení prostředí), znamená to i že menší náplň je rychleji nachlazená, nebo jde jeno výkon kompresoru... ? Nebo neptal ses v čem je ten pokrok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
team_daddy Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Není to míněno moc jako pokrok. Jde o to, že každá klíma pomaličku vytéká. A máš-li zásobník skoro poloviční proti O1, tak se může stát, že se to bude řešit dost často. Říkal, že klenoty jako Megane, Chevrolety apod. maji kolem 300g a začínají se měnit třeba už 3 roky po koupi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Jinak stavěný okruh, u každého auta jiný kompresor. Vcelku průšvih je u O II..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
team_daddy Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Jakej průšvih? Jedno z aut je O2 a právě u ní se pán vyjádřil, že se mu zdá, že kompresor už není to, co zamlada. Proti těm O1 byla trubka o dost teplejší. Furt studená, ale ne tolik. Napověz, co víš :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 O I má kompresor který se zapíná a vypíná. O II má systém převzatý kompletně z Golfu, což je podstatně menší auto a kompresor, který je stálo běžný jede ve vyšší zátěži. I spojka na kompresoru je relativně hodně na těsno. Behr třeba upravoval spojku na náhradě originálního kompresoru, protože ta je dimenzovaná hodně "na krátko" a systém po letech má uvnitř spoustu nečistot, které dál zvyšují zátěž kompresoru než se utrhne. Při výměně se potom neudělají všechny nezbytné kroky a už tam letí další kompresor..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Zajímavé, takže předpokládám, že OIII má také komplet klimu z Golfa VII, ale asi silnější kompresor než byl u OII ne.... protože mě příjde že to chladí lépe.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OIILG Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Stejný problém jsem řešil u OII po 3 měsících. Prostě toho tam z výroby dali málo. Klima vrčela a málo chladila. Genius v servisu nevěděl čím to je a že to mám ještě nechat, protože je to v záruce a řešit to budou, když to samo nepřestane. Samozřejmě jsem se pěkně... a trval na opravě. Pak najednou zjistili, že je tam málo chladiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 No záleží jakou plničkou to dělal.... Některé mají účinnost jen 80% tj. i nové auto nebude mít nikdy plnou náplň chladiva a to ani při opakovaném plnění..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.