Leden 8, 20178 r Ja na okreskach měl kolem 75*C, 78*C teplotu oleju. venku bylo kolem -12,5*C -/+ 1.0*C Kluci jedné věci nechapu. Nový olej (hned po vyměne) má nižši teplotu na dalnici než trochu použivani. Umite mi to vysvětlit, proč se takhle děje?
Leden 8, 20178 r Před hodinou, RDMBR napsal: tak byly to okresky 60-70 a jel jsi to 4 (tam bych rekl, ze by ta teplota mela jit pres 80), nebo 5 (pak bych rekl OK)
Leden 10, 20178 r Pri kľudnej jazde v týchto mrazoch sa olej naozaj neozhreje na bežnú prevádzkovú teplotu. Pri dlhšom státi s naštartovaným motorom dokonca začne chľadnúť aj chladiaca kvapalina. Počkajte si na jar a bude tozase v normále!
Leden 10, 20178 r jj, vždy když přijde zima, tak se začne řešit teplota oleje, jak topí auto, akumulátor atd. a až budou hice tak přijde na řadu klimča. Běžnej a každoroční Homerovskej kolotoč.
Leden 10, 20178 r ja bych rekl, ze zalezi i na tom, jak clovek jede, pokud to nechava ve vyssich otackach, nebo jede jak v lete tak byly to okresky 60-70 Bohužel v zimě je občas krom nízkých teplot i sníh a led na silnici, takže jak v létě jezdí jen Pražáci[emoji12]
Leden 10, 20178 r Nesleduju ani teplotu oleje ani stav baterky. Proste prijdu, nastartuju a normalnim tempem vyrazim. Pustim si k tomu topeni srkzeva klimu, po nejakem case hudbu. Auto se chova, svete div se, uplne normalne, jak jsem zvykly. Vlastne ne, obcas ma tendenci prokluzovat a hazet zadkem. Ma me to prekvapovat v horach, na snehu a ledu? Jsem Prazak, tak by asi melo
Leden 10, 20178 r Tak ako píše epo sa teraz všetci zbláznime že prišla zima, auto menej kúri, nestačí sa zohrievať ako sme zvyklý, ono vlastne fakt prišla zima ??
Leden 10, 20178 r Nesleduju ani teplotu oleje ani stav baterky. Proste prijdu, nastartuju a normalnim tempem vyrazim. Pustim si k tomu topeni srkzeva klimu, po nejakem case hudbu. Auto se chova, svete div se, uplne normalne, jak jsem zvykly. Vlastne ne, obcas ma tendenci prokluzovat a hazet zadkem. Ma me to prekvapovat v horach, na snehu a ledu? Jsem Prazak, tak by asi melo [emoji3] I Pražáci dělají některé věci správně a tohle je jedna z nich - auto má jezdit = sloužit a ne my jemu[emoji106]
Srpen 6, 20178 r Normální ježdění do 110 °C, svižnější jízda po dálnici (90-190) ve venkovních 35 °C znamenala max. 116 °C.
Srpen 6, 20178 r Jak píše Pawouk výše, provozní teplota motorového je v rozmezí 80 - 110 st. C. (stejně jako provozní teplota chladící kapaliny). Dlužno podotknout, že teplotu oleje nepříznivě zvyšuje jeho malé množství v motoru, pokud je na měřící rysce minimum, chybí do maxima více než litr oleje.
Srpen 6, 20178 r To nesouhlasím. Byl jsem na poslední třetině, pak pár letů po DE dálnici a auto si řeklo o dolití. Měrka na minimu, ale dolil jsem do maxima jen půl litru.
Srpen 7, 20178 r 13.7 jsem jel z HR a do stoupání k tunelu sv.Rok jsem tomu šlápl na krk a teplota oleje stoupla až na 111°C
Září 8, 20177 r Normálna prevádzková teplota oleja by mala byť niekde okolo 90 až 110°C, takže nerob si z toho ťažkú hlavu. V ropákoch sú teploty okolo 110°C úplne bežné, a pri záťaži idú aj cez 120°C, a tie oleje to zvládajú.
Červenec 19, 20187 r Ahoj, mám za sebou 930km do hr, stoho tak 650 po dálnici 130kou teplota max 105, většinou 104 stupnu.
Srpen 29, 20187 r Jel jsme teď do DE, tak jsem schválně sledoval teplotu oleje, venku 32°C ve stínu, provoz byl hustší, takže se jelo v levém, tempomat nastaven na 170 a sem tam bylo třeba uhnout, takže buď zpomalit, nebo to přišlápnout. Za celých 45km co jsme takto jel se teplota oleje držela dle MaxiDotu okolo 109°C, maximum co jsem za tu dobu měl bylo 112°C. Tedy za mne spokojenost, čekal jsme ty teploty mnohem vyšší při tomto tempu. Upraveno Srpen 29, 20187 r od Martab
Březen 10Bře 10 Mám prosbu mám fabii 3 motor 1.2 tsi 66kw olej nový 0w30 jak byl původní auto má nájezd 120000km a teď začala blbnout teplota oleje v rychlosti okolo 90km je teplota i 100°C na dálnici i víc a to je okolni teplota 18°C je to normální díky Jirka
Březen 10Bře 10 Když si přečteš co se píše nahoře tak je to normální, já mám sice 1.0tsi a stejný olej má za běžných okolností do 100° a na dálnici ve stoupání 105°+. Máš tam dost oleje?
Březen 10Bře 10 Ahoj lidi fabie 3 1,2 tsi 66kw teplota oleje při 90km /h........100°C Při 130km/h .........okolo 120°C je zo normální.
Březen 10Bře 10 před 2 hodinami, ben06 napsal: Když si přečteš co se píše nahoře tak je to normální, já mám sice 1.0tsi a stejný olej má za běžných okolností do 100° a na dálnici ve stoupání 105°+. Máš tam dost oleje? No oleje mám přesně v polovině měrky, a auto nic nepíše. Má pravidelný servis. Celou dobu jsem to nesledoval až teď posledních 14 dní. Včera jsem měnil olej a pořád to samé.
Březen 11Bře 11 Kolem 100 je OK, ale tach 120 pri 130kmh uz je dle mého názoru trochu dost (takové teploty běžně nevídám).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.