Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ja na okreskach měl kolem 75*C, 78*C teplotu oleju. venku bylo kolem -12,5*C -/+ 1.0*C

 

Kluci jedné věci nechapu. Nový olej (hned po vyměne) má nižši teplotu na dalnici než trochu použivani. Umite mi to vysvětlit, proč se takhle děje?

asi ještě není tak vyslehany 

Diky za odpověd'.

Počkam aby se jiný odpovědly :)

Před hodinou, RDMBR napsal:

tak byly to okresky 60-70

a jel jsi to 4 (tam bych rekl, ze by ta teplota mela jit pres 80), nebo 5 (pak bych rekl OK)

na trojku ctverku

Pri kľudnej jazde v týchto mrazoch sa olej naozaj neozhreje na bežnú prevádzkovú teplotu. Pri dlhšom státi s naštartovaným motorom dokonca začne chľadnúť aj chladiaca kvapalina. Počkajte si na jar a bude tozase v normále! ;)

jj, vždy když přijde zima, tak se začne řešit teplota oleje, jak topí auto, akumulátor atd. a až budou hice tak přijde na řadu klimča. Běžnej a každoroční Homerovskej kolotoč.

ja bych rekl, ze zalezi i na tom, jak clovek jede, pokud to nechava ve vyssich otackach, nebo jede jak v lete




tak byly to okresky 60-70

Bohužel v zimě je občas krom nízkých teplot i sníh a led na silnici, takže jak v létě jezdí jen Pražáci[emoji12]

Nesleduju ani teplotu oleje ani stav baterky. Proste prijdu, nastartuju a normalnim tempem vyrazim. Pustim si k tomu topeni srkzeva klimu, po nejakem case hudbu. Auto se chova, svete div se, uplne normalne, jak jsem zvykly. Vlastne ne, obcas ma tendenci prokluzovat a hazet zadkem. Ma me to prekvapovat v horach, na snehu a ledu? Jsem Prazak, tak by asi melo :D

 

Tak ako píše epo

sa teraz všetci zbláznime že prišla zima, auto menej kúri, nestačí sa zohrievať ako sme zvyklý, ono vlastne fakt prišla zima ??

Nesleduju ani teplotu oleje ani stav baterky. Proste prijdu, nastartuju a normalnim tempem vyrazim. Pustim si k tomu topeni srkzeva klimu, po nejakem case hudbu. Auto se chova, svete div se, uplne normalne, jak jsem zvykly. Vlastne ne, obcas ma tendenci prokluzovat a hazet zadkem. Ma me to prekvapovat v horach, na snehu a ledu? Jsem Prazak, tak by asi melo [emoji3]
 

I Pražáci dělají některé věci správně a tohle je jedna z nich - auto má jezdit = sloužit a ne my jemu[emoji106]
  • 6 měsíců později...

Včera výjezd na Großglockner a teplota oleje max 115 stupňů.

Normální ježdění do 110 °C, svižnější jízda po dálnici (90-190) ve venkovních 35 °C znamenala max. 116 °C.

Jak píše Pawouk výše, provozní teplota motorového je v rozmezí 80 - 110 st. C. (stejně jako provozní teplota chladící kapaliny).

 

Dlužno podotknout, že teplotu oleje nepříznivě zvyšuje jeho malé množství v motoru, pokud je na měřící rysce minimum, chybí do maxima více než litr oleje.

To nesouhlasím. Byl jsem na poslední třetině, pak pár letů po DE dálnici a auto si řeklo o dolití. Měrka na minimu, ale dolil jsem do maxima jen půl litru.

13.7 jsem jel z HR a do stoupání k tunelu sv.Rok jsem tomu šlápl na krk a teplota oleje stoupla až na 111°C

  • 1 měsíc později...

Normálna prevádzková teplota oleja by mala byť niekde okolo 90 až 110°C, takže nerob si z toho ťažkú hlavu. V ropákoch sú teploty okolo 110°C úplne bežné, a pri záťaži idú aj cez 120°C, a tie oleje to zvládajú.

  • 10 měsíců později...

Ahoj, 

běžná jízda po okreskach 94 stupnu ,

za mesic pouzivani Max 98.

Ahoj, mám za sebou 930km do hr, stoho tak 650 po dálnici 130kou teplota max 105, většinou 104 stupnu.

  • 1 měsíc později...

Jel jsme teď do DE, tak jsem schválně sledoval teplotu oleje, venku 32°C ve stínu, provoz byl hustší, takže se jelo v levém, tempomat nastaven na 170 a sem tam bylo třeba uhnout, takže buď zpomalit, nebo to přišlápnout. Za celých 45km co jsme takto jel se teplota oleje držela dle MaxiDotu okolo 109°C, maximum co jsem za tu dobu měl bylo 112°C. Tedy za mne spokojenost, čekal jsme ty teploty mnohem vyšší při tomto tempu.

Upraveno od Martab

  • 6 let později...

Mám prosbu mám fabii 3 motor 1.2 tsi 66kw olej nový 0w30 jak byl původní auto má nájezd 120000km a teď začala blbnout teplota oleje v rychlosti okolo 90km je teplota i 100°C na dálnici i víc a to je okolni teplota 18°C je to normální díky Jirka 

Když si přečteš co se píše nahoře tak je to normální, já mám sice 1.0tsi a stejný olej má za běžných okolností do 100° a na dálnici ve stoupání 105°+. Máš tam dost oleje? 

Ahoj lidi fabie 3 1,2 tsi 66kw teplota oleje při 90km /h........100°C 

Při 130km/h .........okolo 120°C je zo normální.

před 2 hodinami, ben06 napsal:

Když si přečteš co se píše nahoře tak je to normální, já mám sice 1.0tsi a stejný olej má za běžných okolností do 100° a na dálnici ve stoupání 105°+. Máš tam dost oleje? 

No oleje mám přesně v polovině měrky,  a auto nic nepíše. Má pravidelný servis. Celou dobu jsem to nesledoval až teď posledních 14 dní. Včera jsem měnil olej a pořád to samé. 

Kolem 100 je OK, ale tach 120 pri 130kmh uz je dle mého názoru trochu dost (takové teploty běžně nevídám).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.