Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to je zajímavé. Dovírání oken přes DO myslím měla už F1, pak u F2 šetřili a okna šlo ovládat jen klíčem v zámku a mám za to, že od faceliftu bylo možné je zase ovládat přes DO...U F3 je nelze ovládat ani tím klíčem v zámku? (dlouze podržet v odemykací/zamykací poloze).

 

Tvrdé palubky je taky škoda a ne že ne (tak dlouho Škoda v interiéru proti konkurenci vynikala...), ale zase nemohu říct, že by vypadala vyloženě lacině...Mimochodem, jak se drží všechny ty lesklé plasty? Myslím, že předváděčka už kolem rádia měla nějaký ten škrábanec.

Upraveno od Twisted

Tak to je zajímavé. Dovírání oken přes DO myslím měla už F1, pak u F2 šetřili a okna šlo ovládat jen klíčem v zámku a mám za to, že od faceliftu bylo možné je zase ovládat přes DO...U F3 je nelze ovládat ani tím klíčem v zámku? (dlouze podržet v odemykací/zamykací poloze).

 

Tvrdé palubky je taky škoda a ne že ne (tak dlouho Škoda v interiéru proti konkurenci vynikala...), ale zase nemohu říct, že by vypadala vyloženě lacině...Mimochodem, jak se drží všechny ty lesklé plasty? Myslím, že předváděčka už kolem rádia měla nějaký ten škrábanec.

Na zavření klíčem v zámku zapomeň - klíčem odemkneš/zamkneš pouze v případě, že nefunguje dálkové ovládaní a musíš "vyloupnout" krytku v klice.

Mě by zajímalo, jak jsou ty dojezdy řešené. Jestli jen tlačítka a v nich nějaká součástka navíc nebo motory. Třeba na to časem někdo přijde, jak to rozchodit.

Já už to řešil, protože mě to neskutečně štve. Určité řešení by bylo na www.levnealarmy.cz, kde jsem řešil tuto dojezdovou jednotku a k ní na doporučení - viz diskuze -  tento Can bus modul. Šlo by pouze o dovření všech oken při zamčení. Zaráží mě, že škodovka tohle neudělá, když to teoreticky lze dodělat za cca 2000,- Kč. Jediný důvod proč zatím váhám je případná ztráta zaruky.  

post-58093-0-27015300-1449150047_thumb.j

Ztráty záruky bych se nebál, to by do auta nemohl mimo autor.servis ani rádio. Mě odešla přístrojovka u auta které bylo v záruce ale těsně po montáži alarmu tak jsem měl podezření že tam asi autorizovaný prodejce při montáži něco sprasil.

Když jsem šel za cca. týden na reklamaci k jinému prodejci (servisu) že mě blbne elektrika tak druhý autor.servis vůbec neřešil že tam mám namontovaný alarm a ani se mě neptal kde jsem ho montoval aby to popřípadě na to svedl.

Tak oni se ptát nemuseli ne. Já myslím že pokud si to montovat v autorizaku, tak je to v záznamech a druhý to pouze dohledal.

Tak nemuseli se toho všimnout, pochybuji že o tom vedou záznamy někde do PC. Bylo to tedy už v roce 2000, dnes už to může být jinak

Ta okna jsou špatná, kdo ví, třeba budou mít větší odezvu na tento systém a časem to zase uvedou do výroby. Přeci jen se ta F3 zas tak dlouho nevyrábí

Tak nemuseli se toho všimnout, pochybuji že o tom vedou záznamy někde do PC. Bylo to tedy už v roce 2000, dnes už to může být jinak

Online záznamy v autorizácích do záznamovýho systému fabriky jsou vedený daleko víc než dřív, protože poslední cca 2 roky už vede "elektronická serviska" nad klasickou papírovou - záznamy z fabrickýho systému jsou braný jako výchozí a soudně průkazný, zatímco papírová serviska s ohledem na svou snadnou zfalšovatelnost už naopak skoro žádnej význam nemá.

Dovřít okna podržením zamykací tlačítka uměla už fabia I !!!

 

Ne tak úplně, na jedničkových Fabiích se to dalo rozchodit až po celkem komplikovaném přeprogramováním dveřních jednotek. A šlo to udělat jen do faceliftu. Navíc i u těch starých Fabiích to fungovalo pěkně blbě - člověk musel stát blízko u auta, takže žádné zavírání oken z baráku při dešti jako u Octavie se nekonalo.

Tak jest.

U FI poFL uz jen klickem v zamku. Musim ovsem dodat, ze v lete pri prichodu k rozpalenemu autu jsem to vyuzival pravidelne.

Stejne to umela FII predFL, po FL pak umela stahovani/zavirani dalkovym ovladacem, ovsem jen z kratke vzdalenosti řádově jednotek metrů.

Roomster (Fabie II.) 2008 to uměl ovladačem jen na pár kroků od auta, Roomster 2012 to uměl ovladaček na několik desítek metrů a Yeti 2015 také.

Ne tak úplně, na jedničkových Fabiích se to dalo rozchodit až po celkem komplikovaném přeprogramováním dveřních jednotek. A šlo to udělat jen do faceliftu. Navíc i u těch starých Fabiích to fungovalo pěkně blbě - člověk musel stát blízko u auta, takže žádné zavírání oken z baráku při dešti jako u Octavie se nekonalo.

Aha.... tak možná z mé strany mylná informace, ale vlastníme v rodině kromě nové fabie III ještě krátkou fabii I (rok 2001) a tam to šlape naprosto v pohodě - elektrická okna jsou pouze přední a při zamčení se automaticky zavřou obě dvě, pokud jsou otevřené. Nemusím držet ovladač, pouze zamknu a funguje to na jakoukoliv vzdálenost, na kterou má dosah ovladač. Nejspíše je to tedy něco dodělávaného, ale za mě přesně to, co mi chybí u fabie III.

Už jde prostě vidět jak jsme rozmazlení. Před nějakou dobou by nám to ani nevadilo.

To máš pravdu. Já pomatuju, kdy jsem na škodě 100 "profukoval" trysky, šteloval předstih "uchem" a o klimatizaci jsem snad jen slyšel. Bylo horko, tak jsem "zatočil klikou" a větral. Bohužel čas nezastavíš.  :kol-48:

Aha.... tak možná z mé strany mylná informace, ale vlastníme v rodině kromě nové fabie III ještě krátkou fabii I (rok 2001) a tam to šlape naprosto v pohodě - elektrická okna jsou pouze přední a při zamčení se automaticky zavřou obě dvě, pokud jsou otevřené. Nemusím držet ovladač, pouze zamknu a funguje to na jakoukoliv vzdálenost, na kterou má dosah ovladač. Nejspíše je to tedy něco dodělávaného, ale za mě přesně to, co mi chybí u fabie III.

Tak to je určitě dodělávka. A takováto funkce mi nepřijde ani užitečná, občas ty okna nechávám pootevřený schválně. Naopak super je pokud je auto umí samo zavžít, když začne pršet

To je otázka, jak kdo to použije. Žiju ve městě a pootevřené okna si nemůžu dovolit. Ale nápad se zavíráním při dešti není vůbec špatný .... když už lze mít dešťový senzor. Myslím si, že by to vůbec neměl být problém a možná by tím škodovka udělala větší díru do světa než s TwinDoorem u superbu. Tím se ale zase vracíme na začátek - chybí domakat ovládání oken. 

Jenže to stojí €ura - pár bubáků na jednom vokně, 4 vokna na 1 autě, milion aut ročně ... a to pro kategorii "malý auto" akcionáři jednoduše v zájmu svejch kapes neodhlasujou ...

O3 umí zavřít okna při dešti. U F1 jsem koupil asi za 500 nějakou blbinu a taky to umělo samo dovřít okna po uzamčení.

Vždyť lze objednat,   RAIN-LIGHT ASSIST, ten u fabie el. okna při dešti  nezavře? Je to jeho běžná funkce.

Já Rain-light assist neobjednával, nepovažoval jsem to za ty peníze důležité - páčku stěrače umím přepnou snadno a zadarmo.  :kol-48: . To jsem ale netušil, že za deště umí zavřít okna. V manuálu jsem se o tom nikde nedočetl (možná jsem špatně hledal). To už je jiný kafe, stálo by to určitě za to. A zase mi vrtá hlavou, že když nezavřu okna při příjezdu ještě dřív než vypnu zapalování, musím ho znovu zapnout - to znamená, že ovládání oken s vypnutým zapalováním je bez proudu. Jak teda může fungovat dešťový senzor a zavřít okna, když auto stojí s vypnutým zapalováním, s otevřenými okny a začne pršet? (fakt to funguje i v takovém případě?)  "systém zavírání oken" mě u nové fabky nepřestává překvapovat.

Ne, ja myslim, ze ani s RainLight to ty okna nezavre...

Ale jednou jsem si vsimnul, kdyz jsem za deste koukal z okna na zaparkovane auto, ze melo celni sklo jako kdyby "cerstve setrene". Tak bud mi hrabe, nebo si to auto zije svym zivotem...  :kol-32:

Taky si myslím, že F3 to neumí. Co vím, má nějaké hloupé jednotky ve dveřích a pokud neumí ani na dálku stáhnout okna, pochybuji, že Rain asistent to zvládne

Mno mě zklamalo provedení interieru. Ty tvrdý plasty nic moc, design zajímavý, ale ta centrální lišta s vagonem stejný plochy nic moc.

Boční výpně jsou tak silné jak blázen oproti FI nechápu proč, co tam pod nima je. Motorky neumí ani automatický dojezd.

Mám na FI najeto 255 000, je mockrát rozebraná doděláváním a nic extra v ní nehrká.

 

Dešťák je moc prima dodělal jsem si ho do FI a jsem s tím spokojený, chápu že pro někoho jiného to může být zbytečnost.

Sklápění zrcátek je prima a přijde mi praktické, ale mít vnitřní zrcátko stmívací a nemít vnější mi přijde jako podivnost.

V praktičnosti by bodlo i hlídání mrtvého úhlu v zrcátku.

 

Jen nechápu proč jsou třeba přední sedačky odsazený více do středu a proč nejde lehce vyndat zadní sedák.

Výběr motorů mi taky přijde divný, ale normy jsou normy i když jsou naprosto zcestné.

 

Jen bych Všem připomenul že třeba mé auto, tedy Fábia I combi v metalíze s motorem 1,4MPI 50kW, 2 elektrická okna, bez klima, bez elektrických zrcátek (stav je dnes zcela jiný) a jiných věcí s obyčejný rádiem na kazetu se v roce 2002 prodala za 405 000 Kč, já ji tedy koupil ojetou po cca 3 letech za 165 000 Kč. Ale dnes za to máte luxusní výbavu.

Jen je otázka jaké je dnes provedení a kvalita koncového výrobku.

 

Přeji všem ať jste spokojeni a najede s FIII mnoho spokojených kilometrů.

Upraveno od Combi2002

Elektronicke sklapeni zrcatek F3 nema, jestli myslis to...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.