Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mě občas nejde otevřít kufr :-)

Aj mne , keď mám zamknuté auto :_icon_smich2:

 

sorry

Upraveno od fabia10mpi

Zastavím, otevřu dveře a jdu ke kufru a ten občas nejde. Musím odemknout klíčem.

Losky83: Tohle se mi stava se zadnimi dvermi, kolegovy v praci take u jeho vozu. Dela to kdyz zastavim, vypnu zapalovani, pak si vsimnu, ze jsem nevytahl okenka, tak ho zase zapnu, vytahnu treba okna, vypnu zapalovani, vystoupim a zadni dvere zamcene. Pomuze stisknout tlacitko zamecku na stredove konzoli - palubni desce. Chyba se vloudila.

To bude podobné, taky přední okna byla trochu dole

  • 2 měsíce později...

stve ma:
-vrzganie v exterieri pri prudsom pridavani na 2.rychlostnom stupni-strasny zvuk,znie to ako keby tam rezonoval nejaky nepritiahnuty plech, dobre to pocut pri stiahnutom okne vodica
-vrzganie, ktore je pocut v interieri aj exterieri pri nastupovani na zadnu sedacku, alebo sedacku spolujazdca, taktiez pri zdvihani rucnym zdvihakom- to ani Skoda 120 nerobila 
-permanentne rezonovanie, vrzganie, piskanie a pazvuky v interieri z pristrojovej dosky, z klimy, schranok, dveri, taktiez piskanie od motora
 

  • 3 týdny později...

Na téma stahování oken tu už bylo napsáno dost, takže k tomu se pouze přidávám....a za mě osobně mě hodně zklamala špína na prazích, a množství vody, které se tam dostane po projetí myčkou(kartáčovou..jak to je u wapky, to nevim)  

U wapky je to stejný, na prazích stojí voda a zádveří je jí taky plné, to je tak když ty dveře nemají těsnění...

Jak tak jezdím a kilometry přibývají, čím dál víc zjišťuji , že některé věci které mě vadily na začátku už skoro nevnímám, ale jedna věc mě štve stále stejně a to je ta velká díra mezi jedničkou a dvojkou. /mám TSI 66kW/  Samozřejmě už jsem tomu přizpůsobil styl jízdy, ale toto vážně mělo být jinak, protože pokud tu jedničku člověk neroztáhne jak při závodech, tak ta dvojka prostě nejede.

Ahoj, 

takt toto vůbec nepociťuji, asi je to stylem jízdy, ale jelikož jsem nikdy moc nespěchal tak mi to vždy přišlo Ok. Z domova hned vyjíždím docela velký kopec a na dvojku jede fakt fajn.
asi jsem jinej no :D

Upraveno od Malta
necituj předchozí příspěvek

Já s tímto taky vůbec problém nemám, ale mám 81kw

To není o tom, že by to na jedničku, nebo dvojku málo táhlo, jede to dobře, ale je velký převodový rozdíl mezi těmito rychlostmi a je prostě potřeba jedničku hodně roztáhnout, aby dvojka hned solidně zabrala. Je to problém jen mezi 1-2 , ostatní už v pohodě. Nevím jestli u 81kW je to jiné, ale potvrdilo mě to už víc lidí a defakto i prodejce při zkušební jízdě.

Tak to dnes cestou z práce prozkoumám. Jen doufám, že to nebude tak jako když o něčem nevíš tak to neřešíš a když Ti to někdo řekne tak si toho pokaždé všímáš :D

Upraveno od Malta
necituj předchozí příspěvek

vejbuch, pro odpověď na předchozí příspěvek, nepoužívej citaci

Jo, uz parkrat me to vypeklo pri vyjizdeni z krizovatky, kde jsem uplne nestal. U predchozich aut jsem byl zvykly, ze dokud nestojim, tak tam jednicka nepatri. Ale u Fabky jsem se pri pomalem pohybu musel naucit tam dat jednicku, protoze dvojka nez se rozjede a natlaci turbo, nekolikrat mi to v krizovatce pak malem nevyslo.

Ta dira tam fakt je a zalezi, co je lepsi - jestli davat jednicku, i kdyz auto nestoji a nebo vytocit motor trosku vyse a pres spojku vyjizdet na dvojku...

Souhlasim. Ono se s tim sice da na rovine rozjet i na tu 2ku (81kw), ale zacatek je nejisty nez prijde turbo efekt. Pak to naopak vystreli jak z praku... Taky uz jsem se naucil nebat se na to pri rozjezdu vic slapnout a 1ku trochu vytocit...

Aha tak teď už to chápu :) Jen jak jsem zvyklí na slabší auta tak to nevnímám a pokaždé na dvojce více sešlápnu plyn a táhám to skrze spojku.

To je vonco... po 2.8V6 a 3.0V6 se tezko zvyka na takovou dir

Je to jak dehet 1.9 TDI 74kw. Tam to bylo podobné, navíc to buď rvalo a nebo dunělo. U 96kw a 6q to už nebylo, ale měl jsem tam chip.

  • 1 měsíc později...

Tak po 8 měsících se začal ozývat divný plechový zvuk ve dveřích. Asi něco odpadlo

  • 6 měsíců později...

Projel jsem se na podzim 2016 v dceřině Fabii 3 HB 1,2 TSI 81 kW a byl jsem příjemně překvapen odhlučněním a svižností auta. Proto jsem byl trochu dost rozčarován, když jsem 8.3.2017 přivezl novou 1,2 TSI 81 kW kombi, jak je proti dceřinné hlučná. Pak jsem zjistil, že mě ošidili o celoplošný kryt motoru, tlumení kapoty a plastové kryty podvozku, které HB má, ale kombi nikoliv.Tyto plasty nejde dodělat, protože na kastli nejsou navařeny "štefty" na které se tyto plasty přidělávají. Pořádný kryt motoru a tlumení kapoty jsem dokoupil, ale stále to není tak tiché, jako Fabka mojí dcery. Pronikavě se hluk motoru snížil při přehození zimních plechů na hliníky (až mě to překvapilo - řeší se to zde někde na fóru, že to není hluk od kol, ale od motoru). Takže jsem zakoupil v Ahifi tlumení za cca 8k a začal vylepovat. Prvně zadek, kufr, podběhy zevnitř a pod zadními sedadly, je to lepší, ale nejvíc pomohlo vylepení kapoty a polepení předních podběhů (plastů) a vylepení vnitřku blatníků směrem k předním dveřím (je tam jen takový kus plastové záslepky). Už to začíná být skoro S-klasse. Ještě chci vyřešit druhé tešnění dveří, protože spodkem dveří proniká bordel a spousta hluku od kol a aerodyn. hluku. Až to zmáknu, tak se ozvu, materiál mám objednaný, jen čekám až bude pořádně teplo, protože lepit těsnění v 10st. Celsia by nebylo to pravé. Taky můžu dát k dobru, jak jsem se pomocí jednoho polarizovaného relátka a jednoho kondenzátoru vypořádal se start/stop systémem.

bylo by fajn, založit si vlákno v moje fabia a dodat i fotky, kde všude a jak jsi lepil

čím mě moje fábka naštvala? poslední dobou nejvíc plynový pedál... reaguje se zpožděním, až když ho našlápnu o cca 5+mm, je to otravné když popojíždím v koloně (ředit to o to více spojkou), nebo když pustím plyn a chci doplachtit motorem... ze začátku jsem si toho moc nevšiml, postupem času mě přijde že se to o něco horší, což ale je trochu divné protože plyn by měl být elektronický... sice jsem zachytil TPičko o zadrhávajícím pedálu plynu, ale to nejspíš není tenhle případ... 

někdo s podobným poznatkem?

 

projel jsem se i s předváděčkou jak s cca 600km, tak s cca 14tkm, obě dvě podobně, jen s rozdílnou intentizou (jedna víc, jedna míň)... 

ja mám v poslednej dobe akurát problém s takým slabým "kopnutím" do plynového pedálu :(  nie je to pravidelné a silné, čiže to asi ťažko dokážem...

a včera mi začal rezonovať B-stĺpik na vodičovej strane. asi zmeny teplôt, ráno bol kľud (alebo ja zaspatý)

@jayhawk me zas prijde ze se meni tuhost plyn.pedalu :D .. nevim jestli sem paranoidni ale s dobou jizdy mi prijde, ze pedal ztuhne

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.