Přejít na obsah

Slevy na nový vůz


Prochaine

Doporučené příspěvky

Na Supy se jim sleva moc dávat nechce, pač se prodávají velmi dobře.

 

Přesně tak, to mi tvrdily všichni prodejci na autosalonech, dokonce i po zdražení zájem neopadá.

Když jsem podepisoval objednávku, tak na stole prodejce bylo šest objednávek na nového supa a podotýkám nebyly to firmy, ale běžný zákazníci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výše procentuální slevy není závislá na stupni výbavy, ale na celkové ceně vozidla

 

(...)

 

Je to vždy o prodejci, záleží jak je moc nenažraný.

 

Není to pravda, marže není závislá na ceně nebo stupni výbavy. To platí nepřímo jen u akčních modelů, tam je marže výrazně snížená často až na symbolické cifry.

 

Jestli považuješ prodej produktu za doporučenou cenu za nenažranost, navrhni tvému zaměsntavateli/zákazníkům, že jim od zítřka taky 9% slevíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna věc je marže (která se pohybuje kolem těch 10 %) a jedna věc jsou kvóty, které musí prodejci plnit. Pokud neplní, přijdou o další výhody, bonusy či zpětné rabaty - přesně nevím.

A kvóty se dnes plní těžko. AutoJarov s tím asi problém mít nebude (tam se se mnou o slevě nikdy bavit nechtěli), ale i jeden poměrně známý autosalón mi sdělil, že tam předloni v létě měli za týden tři objednaná auta a že těžce neplní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Již jsem někde psal, že se mi podařilo vyběhat na Oct II slevu 18%. Psal jsem taky, že to považuju spíš za náhodu nebo štěstí, že jsem narazil na třeba na salon který potřeboval plnit. Nicméně vše bylo oběhnáno osobně. Vzít kalkulaci, jít do dalšího salonu a tam se o tom pobavit, nespěchat. Prodávající musí získat pocit, že chcete opravdu koupit a potom se i snaží. Výhodou je Praha, kde je těch salónů hodně. Ale zase na druhou stranu, kdysi dávno v době Felicie a Oct I jsem zkusil salon v Železném Brodě, který zel prázdnotou a slevu jsem dostal hodně rychle, chtěli prodat. Nicméně si myslím, že sundat z ceníkové  ceny 10% bude "standard" a dostat se na 12-14% by mělo také jít. Záleží na mnoha faktorech, především jaké jsou prodeje v daném období u daného typu, podle toho se odvíjí ochota ke slevě. Jarov bych asi ani nezkoušel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera mně v jednom autosaloně v Praze nasrali takovým způsobem, kdy tátovo auto bylo 1,5měsíce na 90tkm + oprava rzi, že jsem musel volat vejš a říct jim co si o tom myslím. Kromě mailu, kde dotyčný napsal, že chyba jednotlivce, který dal výpověd, se za firmu omlouvá, ale jinak nic, se ani nedivim, že jsou lidi znechucený.

 

Dostat slevu je jedna věc, ale jsou takový maličkosti, že bych si u nich nekoupil už ani gumový koberečky do auta, natož auto. A dokud to někteří nepochopí, bude ČR furt banánová republika. To ať se pak nediví, že pokud budu chtít auto od VWAG, tak si ho koupím a pravděpodobně i budu servisovat v zahraničí. Nechť tací raději zkrachujou, místo neplnění kvóty prodejů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě se podařilo dostat 9% a na dotaz, jak to, že takové auto nemá v základu povinnou výbavu v ceně pár kaček už se prodejce tvářil, že to zkouším moc. Tak tu si musím připlatit..... Když je to povinné, tak by to tam při prodeji prostě mělo být, aniž bych to řešil.

 

V autě z výroby není ani sada žárovek a pojistek, a ta origo stojí cca 700,- + povinná a jsi na 1500,- jen to hvízdne, a když ti prodejce dá modrý z nebe, tak proč by na tebe blbě nekoukal, když si chceš za ušetřených 100 000,- ještě nechat vyvrtat díru do kolena za dalších 1500 z tvojí kapsy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu každý větší salón v Praze má svého dvorního odběratele, takže polovina z nich prostě slevy nedává, protože plní tak jako tak...

 

To je samozřejmě možný. Já taky nedávám univerzální návod, byť informaci o velké konkurenci v Praze mám přímo od prodejce ze Škodovky, konkrétně z Proseka. Je to tak 7 let...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to pravda, marže není závislá na ceně nebo stupni výbavy. To platí nepřímo jen u akčních modelů, tam je marže výrazně snížená často až na symbolické cifry.

 

Jestli považuješ prodej produktu za doporučenou cenu za nenažranost, navrhni tvému zaměsntavateli/zákazníkům, že jim od zítřka taky 9% slevíš.

 

Doporučená cena nemusí být nenažranost, jen zpochybňuji přístup jednotlivých prodejců k nabídkovým slevám. Je rozdílný. A pro koncového zákazníka je velký rozdíl, jestli dostane slevu 9 % nebo, jako v mém případě, 14,5 %. Při jednání s prodejci byli někteří hodně sdílní (možná více, než by měli), jejich běžná marže je, údajně, 17 %. Samozřejmě netýká se akčních modelů, tam je to prý 7 %.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...