Pawouk Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Hm, téma je o motoru 1.4 16V ve Fabii I. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri.F Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 No. Chtěl jsem zde jen dodat, že stejný problém jako Fabii I 1.4 16v, tápí i Fabii II v jiné motorizaci. Myslím si, že je to zajímavý příspěvek do tohoto tématu. Proto jsem to zde psal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 (editace) Přidávám se taky do klubu klepajících, táta má fabku 1.4 16V BBY. Najeto podle všeho i kontroly cca 135 tisíc. Motor na volnoběhu a nižších otáčkách takto klepe. Po zahřátí mám pocit že též, zvuk bych spíš přičítal hydroštelům. Olej měním Shell Helix Ultra 5w-40 a motor olej nebere(měníme po 5000-6000 každý rok, více nenajedem). Já osobně mám z tohoto větší strach než otec, ale u mě je to normální. Když jsem koukal na fotky zde, docela jsem se zhrozil. Budu se snažit to vyřešit, ale snad to nebude tak závažné jako to někteří popisují. Edit: co se stane při neřešení opotřebení pístů? Můj předpoklad je přidření motoru nebo ztráta komprese. Jirka Editováno: 10. Listopad 2014, autor: mi5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 ... Každopádně v motoru 1.6 16v BTS, už vložka podle informací není,... Chyba, vložky tam jsou - ale už ne vyndávací, jako bejvávaly třeba v šáde, ale jsou komplet na pevno zalitý v hnilíkovým bloku, takže můžou bejt tenčí a s lepším kontaktem na chladicí médium. Problém při jejich minimální tloušťce je, že do nich nejde udělat ani "první výbrus" - jsou prostě tak tenký, že pokud se z originálního průměru vydřou do oválu, musí se vyhodit celej polomotor i s těma zalitýma vložkama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri.F Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Jasně. Defakto již nejsou vyndavací, takže jako by tam nebyly. Každopádně jsem nevěděl, že nelze udělat ani výbrus. Takže novej polomotor jen tak z hecu... to je drahej špás. No olej se neztrácí, za tepla klid, tak ještě zůstává doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xtrem14 Vloženo 12. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2015 Přečetl jsem celé vlákno a několik lidí položilo otázku co se stane když se to nebude řešit. Vzhledem k nákladnosti opravy se mi to taky řešit nechce, ale mám strach, že se přidře motor, nebo se vinou rázů pístu o blok poškodí právě ten blok motoru. Houmr tady psal, že to nechá být a bude jezdit dál, tak by mě zajímalo jak se mu motor chová teď po čase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 7. Září 2015 Sdílet Vloženo 7. Září 2015 Síce mám Fabiu II z motorom 1.4 kod BXW ale najazdil som od posledného príspevku cez 20tkm a klepe to rovnako. Motor ide dobre takže zatiaľ nerieším. Myslím že skutočné vyriešenie problému by bolo ak by sa vyrábali modifikované piesty, ktoré budú mať tú teflonovú vrstvu lepšie spravenú alebo nejakou inou technológiou riešenú. Nejaké lepšie piesty sa na takýto motor aj vyrábajú ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukes128 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 (editace) Ahoj kluci potřebuji radu má verze 55KW snímač klepání motoru?Pokud ano kde ho najdu?Má někdo schéma?Díky za radu Editováno: 9. Září 2015, autor: lukes128 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 zozadu bloku motora , v strede pod skrutkou M8 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukes128 Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Je možné,že pokud je snímač klepání špatný tak motor klepe(jako ventily-Hydraulická zdvihátka)?Mě právě motor klepe a řeším čím to je.Dnes jsem natankoval benzin Shell V-power(95) a klepe stále stejně za studena více a za tepla méně,ale klepe pořád.Díky moc za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Září 2015 Sdílet Vloženo 9. Září 2015 Co hydraulická zdvihátka ventilů? Anebo ti klepe píst... Mimochodem, hned první vyvěšené téma v této sekci se jmenuje "1.4 16V klepe"... Slučuji tedy vlákna dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukes128 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 (editace) Kluci když je špatný senzor klepání je možné že klepot zní jako ventily nebo hydroštely?Díky za radu Editováno: 11. Září 2015, autor: lukes128 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 (editace) Nie nie je ... Editováno: 11. Září 2015, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukes128 Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Pritelkyne se uci jezdit a drzela dlouho seslapnutou spojku a to hodne krat je mozne ze tim zpusobila vuli na klikove hrideli presneji vuli na axialnim lozisku kliky?Co vy na to?Motor klepe no spise cinka jako by byly na vine ventily...Pred tydnem auto neklepalo po jizde pritelkyne zacalo klepat za studena i po zahrati...Diky moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 Dej to někomu, kdo rozumí autům. Tohle nemá valný smysl - nikdo z nás tady neslyší co a kde ti tam klepe. Nahraj to a dej na you tube a zkus odposlechnout, odkud ten zvuk jde. To bude asi maximum, co se s tím tady dá dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukes128 Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 Kluci klepe mi to uplně stejně za studena i za tepla jak na tomhle videu: https://www.youtube.com/watch?v=_Uro6R0zxJQ Neví někdo čím to je?DÍKY MOC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xtrem14 Vloženo 22. Březen 2016 Sdílet Vloženo 22. Březen 2016 Půl roku pryč a ještě nikdo mi neodpověděl jak se mu chová klepající motor po několika tkm. Ppoškodil se blok, vytahal se ojniční čep tak, že se potkal píst s ventilem ( hypoteticky), motor začal žrát olej ve velkém, nebo se to projevuje nějak jinak a nebo je to dokonce beze změny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kevino Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 zdravim vas pani. Roomster BXW 189000 km. klepe ako stary diesel hlavne pod zatazou. Hydrostely vymenene, olej , filter vsetko origo diely a ziadna zmena. klepe mi to asi 4 mesiace a cca 6000 km. dalsie opravy neplanujem. pockam kym motor klakne a za 500 eur sa da zohnat iny. neviem kolko vyjde vymena piestov a kde ich a za kolko zohnat. tak zatial tolko moje postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Pri cca rovnakých KM to aj mne na rovnakom motore začalo poklepkávať ale zatiaľ je to v norme myslím (nieje to ako nové ale stačí). Mne mechanik povedal, že vymena je nerentabilná ale keby chcem tak mi ich vymení tie piesty, už ich menil na niekoľko VW Polo. Inak piesty ani neviem odkiaľ by som zohnal, no autokelly nerátam tam je to drahé a neoplatí sa to. Podľa rozmeru by pasoval tento piest, ale osobne neviem nemám skúsenosť nie som na toľko znalý. http://www.cc-autodily.cz/pist-uplny-76-50?brand=SKODA&model=FABIA PS: moderátor by to mohol presunúť do Sekcie z Fabia II/Roomster. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Tohle vlákno se původně týkalo motoru 1,4 16V 55kW/74kW v jedničkový fábuli, až dodatečně se do něj začalo přispívat i od vlastníků "fábul dvojek" a roomů ohledně výkonový varianty 63kW. A co se toho pístu týká, tak bych za to nic nedal, že pro agregát BXW/CGGB už písty jako takový jako samostatnej náhradní díl ani nejdou sehnat - nikde jsem je nenašel, všude kde se vyskytuje označení "píst pro motor VW 1,4 16V" se jedná o ND pro motor AUA/AUB. Nejsem si vůbec jistej, jestli jsou s tou novější výkonovou variantou rozměrově kompatibilní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaliAli Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Zdravím, viem že je tu veľa tém ohladom klepania ale ani jedna nesedi na moj motor. Takze problem motor klepe ci je studeny alebo teply klepe vzdy taktiez klepe pri zrychlovani. pri rozbiehani je to priam sialene, vymenil som rozvody olej mam shell ultra helix 5w40, vyčistil som sacie potrubie skrtiacu klapku, odlucovac oleja, sviecky origo skoda. Pocul som vela nazorov ze su do hydrosteli ale klepanie zvrchu nieje pocut. ked som pod autom tam je to najhorsie zvuk vychadza okolo olejoveho filtra alebo priblizne v tej casti motora. Prosim poradte som uz zufali . Motor 1,4 74kw BBZ,2004, 270 tisic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Nevidím žádný důvod pro založení identického tématu, když už tady jedno dávno je. Témata jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Hlavu dole , piesty von a vieš na čom si ... s tade ide klepot , na niektorých autách aj 350000km vkuse a jazdia ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roien Vloženo 4. Červen 2016 Sdílet Vloženo 4. Červen 2016 Taky jsem si všiml že mi v autě při přidání plynu něco klepe. Je to u tohohle auta normální nebo to značí nějaký závažný problém ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaliAli Vloženo 5. Červen 2016 Sdílet Vloženo 5. Červen 2016 Včera som bol v servise mechanik mi povedal ze odchadza kľuka. ked som auto kupoval bol tam shell helix HX7 10W40. ja som tam dal helix utltra 5W40 a tym som vraj skurvil kľuku, 5W40 je riedsi a kľuka nebola dobre mazana. zmena oleja s5 na 10W40 uz vraj nepomoze ked to raz klepe uz neprestane. Je na tom nieco pravdive ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.