Únor 13, 20214 r Vím že čas který se nastavuje v menu nezávislého topeni je čas jak dlouho bude v provozu nezavisle topeni po spuštění dálkovým ovladacem. A pokud jsem vždy nastavil nějaký čas kdy budu odjíždět tak i kdyz jsem přišel dřív tak nezavisle topeni běželo až do nastavené doby. Dnes jsem opět měl nastavené topeni a když jsem přišel k autu o 5 min dřiv tak topeni běželo. Teplota -10°. Tak nevím...
Únor 14, 20214 r A ještě mám jednu otázku ohledně nezávislého topeni. Započítává se do spotřeby auta i spotreba nezávislého topeni? Jestli když budu před jízdou topit a pak nastartuju a pojedu tak jestli to bude ve spotřebě na ujetou trasu.
Únor 15, 20214 r Započítávat se to nebude. Mám odsledováno, že při stejné průměrné spotřebě na palubním PC v době, kdy jsem topil, byl rozdíl oproti spotřebě počítané z dotankování výrazně větší.
Únor 15, 20214 r Já si také myslím, že se to započítává - jednou dříve jsem to sledoval, a mám pocit, že delší provoz NT před jízdou pak průměrnou spotřebu o něco zvedl. Ale je to vždy v zimě za nízkých teplot, tak to může být zavádějící.
Prosinec 14, 20213 r Zdravím, hledal jsem zde na fóru způsob přidání ovladače k nezávislému topení. (dalšího ovladače, popřípadě nahrazení poškozeného). Něco jsem sice našel, ale krom rad "přes diagnostiku" nic rozumného či uživatelsky snadného. Takže " Superb MR 2017 2.0 DSG 140kw: 1. potřeba správný ovladač musí být 3V0963511 2. při zapnutém zapalování vyndat pojistku /umístnění obr.1 3. na více jak 5s vydělat pojistku 7. 4. následně vrátit pojistku a na ovladači do 5s stisknout a držet na ovladači "OFF" dokud nezhasne červená LED na ovladači. 5. už jen kontrola-zapnout a vypnout topení ovladačem. hotovo. Upraveno Prosinec 14, 20213 r od TondaT
Prosinec 14, 20213 r pokud je mi známo, další ovladač přidat/spárovat nejde, Webasto standardně podporuje jen jedno DO, řešil jsem už kdysi a to přímo s Webastem
Prosinec 14, 20213 r Tak nevím co je Vám známo či ne. Jen se snažím odpovědět a dát radu. U mne zkrátka fungují dva ovladače a i u staršího telestartu T91 jsem měl napárovány ovladače dva. Doporučuji najít jiný kontakt na Webastu.
Prosinec 14, 20213 r Měl jsem u Kodiaqa 2 ovladače i u S3 mám 2 ovladače na nezávislý. Tak jsem se rád dočetl, že to nejde. A přidával jsem druhý vždy přes pojistku. Diagnostiku nemám.
Prosinec 14, 20213 r před 6 hodinami, guest100 napsal: pokud je mi známo, další ovladač přidat/spárovat nejde, Webasto standardně podporuje jen jedno DO, řešil jsem už kdysi a to přímo s Webastem Mám normálně dva ovladače.
Prosinec 14, 20213 r A víte někdo, k jaké řídící jednotce se to vztahuje? Když se tu píše o Kodiaqu, Superbu. Měl jsem za to, že jednotka 3Q0 963 513 se používá všude stejná, tudíž i v Octavii. Mělo by to teda fungovat stejným postupem přes pojistku i v tomto případě, ne?
Prosinec 14, 20213 r Samozřejmostí je, že to půjde přes diagnostiku. Popsal jsem postup "uživatele " a tak jak jsem ho dělal já na svém Superbovi III MR2017. Vlákno je na sup III . Jak je to u jiných vozidel bohužel nevím. Pro toho kdo to chce mít provedeno v servise nebo v garáži přes Odis, VCDS atd. nic nenamítám. Jen mi připadalo podělit se o tuto informaci a popsat. Když by se našel někdo, kdo si to takhle napáruje ovladač, budu rád, že tento použije a potvrdí. Nemám důvod si vymýšlet a nechápu invektivy typu, že se to dělá jinak a dráž...
Prosinec 14, 20213 r Ještě jsem našel nějaké informace... nemám ale ověřeno. Každý umí snad napsat dotaz prodejci... Nový STH Ovladač Webasto chrom edition. Číslo dielu: Škoda.....3V0963511 VW.........3G0963511 Seat........575963511 LOGO: SKODA Komunikuje s riadiacou jednotkou 3Q0963513 vo vozidlách. VW: Amarok (2016 - ) Transporter (2016 - ) Golf (2015 - ) Passat (2015 - ) Tiguan (2016 - ) Touran (2016 - ) SKODA: Octavia (2015 - ) Superb (2015 - ) Yeti (2015 - ) SEAT: Ateca (2016 - ) folder Výbava pro osobní vozidla https://aukro.cz/novy-ovladac-webasto-telestart-sth-3v0963511-6910749739 Nový STH Ovladač Webasto chrom edition. Číslo dielu: Škoda.....3V0963511 VW.........3G0963511 Seat........575963511 Komunikuje len s riadiacou jednotkou 3Q0963513 . Nefunguje s jednotkami T90, T91, T91R, T91Lin, T100 VW: Amarok (2016 - ) Transporter (2016 - ) Golf (2015 - ) Passat (2015 - ) Tiguan (2016 - ) Touran (2016 - ) SKODA: Octavia (2015 - ) Superb (2015 - ) Yeti (2015 - ) SEAT: Ateca (2016 - ) Upraveno Prosinec 14, 20213 r od TondaT
Prosinec 31, 20213 r Chalani nechcem kvôli tomu zakladať nový topic. Rozmýšľam nad dorobením webasta. Chcel by som to urobiť ako originál. Je tu niekto kto ma webasto na 206 KW ? Potreboval by som odfotiť stenu za motorom. Mala by tam byť táto trubka. Fotku chcem preto aby som vedel zhodnotiť ako náročné by bolo ju tam dostať a čo všetko by som musel rozobrať. Ďakujem každému, kto vie pomôcť.
Prosinec 31, 20213 r Nevím jestli jsem vyfotil přesně to co si myslel. Když by ne můžu ještě něco vyfotit. Jinak moc místa z vrchu tam není. Možná zespodu by to šlo lépe.
Leden 2, 20223 r Ano to je ono. Dakujem pekne za foto. Medzitym ma napadlo hladat na nete info aj v inom jazyku ako anglicky a na ruskom drive2 som nasiel zopar clankov ako dorabali webasto do octavie a info je, ze sa tam da urcite dostat. Takze super. Dokonca chlapik mal 1.8 tsi 4x4 takze skoro to iste.
Červen 26, 20223 r No fouká to do interiéru vzduch z okoli auta. Podle mě ty spálené phm za to nestojí. Daleko lepší je při pricházení k autu stáhnout všechna okna ať se vyvětra
Červen 28, 20223 r @JSvoboda Vůbec to není k ničemu. Tuto funkci využívám již na třetím autě, a rozhodně to je přínosem, zvláště v těchto vedrech. Odvětrání extrémně přehřátého vzduchu dopředu je velký bonus, uvnitř to může být přehřáté na velmi, velmi vysokou teplotu, když je venku např. 35°C a na slunci k tomu. Zvláště u mého černého auta. Ty rozdíly jsou veliké. @JirikHL A jaké "...spálené phm..."?! Co jsi kouřil? Co jiného by to tam mělo prosím asi foukat než vzduch zvenčí, když to je letní funkce nezávislého topení? Evidentní reakce někoho, kdo NT nemá a neviděl ani z jedoucího Pendolina... Upraveno Červen 28, 20223 r od omicron
Červen 28, 20223 r @omicron Tak to máš naprostou pravdu. Jednak vlakem zase tak často nejezdím a jednak je NT schované v podběhu, takže je dost špatně vidět i když stojím vedle auta, natož z projíždějícího vlaku. Ale teď vážně... Nechápu ten tvůj útočný komentář? Jen jsem vyjádřil svůj názor - svou osobní zkušenost z používání NT v létě na mém autě. Jakmile se něčí názor neshoduje s tvým, je hned špatný? Pokud je venku 35° a v autě na přímém slunci je v něm třeba 65°-70°, tak to, že do něj budu třeba půl hodiny vhánět vzduch o teplotě 35° mi nepřijde jako že to stojí za to ho zapínat. Když přicházím k autu a stáhnu okna, tak než k němu dojdu, nebo když mám čas, minutku počkám, je relativně vyvětrané... A ohledně těch spálených phm, tak na něco to asi běží, ne? Aspoň tak jsem to pochopil... Když běží NT, spaluje to benzín/naftu z nádrže. Ale hlavně(!) NT si nikdo nekupuje na větrání v létě. To je spíš taková funkce navíc, hezký bonus... To hlavní je vyhřátí auta v zimě, tam je funkce nepopiratelná. Auto bez NT bych si už nekoupil a při výběru tohodle jsme byli od začátku rozhodnutí, že auto bez něj nechceme. Nechci ale vychvalovat funkci, o které si myslím, že není nic moc... Ale jestli ty jsi s ním spokojený a používáš to, tak to pro mě není důvod dát ti zápornou reakci :)... 100 lidí 100 chutí a každému vyhovuje něco jiného. Každopádně pokud se někdo rozhoduje, jestli utratit 32K za NT nebo ne, jsou to skoro nejlépe utracené peníze co může dát...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.