Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Súhlasím s "deto". Mám 110kw 4x4, pri aktuálnych ranných teplotách od 4-10 stupňov sa mi motor do 10 km zohreje vždy na cca 70-80 stupňov a to ho vôbec nevytáčam.

V 9. 1. 2017 na 6:36, KarelM napsal:

Tak jsem dnes ráno udělal ne příliš dobrý snímek - žaluzie jsou zavřené.

zaluzie_SIII.jpg

 

Já tam ty žaluzie prostě nemám, ať se dívám, jak se dívám. Je možné, že došlo k chybě ve výrobě? Nezdá se mi, že zrovna L+K výbava by ty žaluzie neměla...

Netuším, hledal jsem dokonce v  Dílenské příručce SIII v souboru "D4B80513DF6-Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf " info o žaluziích, ale v sekci chlazení se vůbec  o žaluziích nezmiňují! Jako by neexistovaly. U jiných motorů rovněž ne.  Žaluzie mi už mimochodem v rámci garance měnili.

Lukas_86: Žaluzie se neřídily výbavou, ale motorizací. A možná buď rád, že je tam nemáš...

 

KarelM: proč ti je měnili?

A vieme ake motorizacie ju maju/mali?

Martin Bednář: Chyby v řídící jednotce  01 (P05A0 00 [036] - Stuck Open). A projevovalo se to mj. tak, že žaluzie někdy zůstaly otevřené i při studeném motoru, přitom bylo venku -10. V létě někdy zase zavřené, i když bylo venku 30.  

140kW je nemá nikdy, jen 110 a pokud je tažné, tak je nemá ani 110kW. To jsem vyčetl ve světě motorů jak dělali  test 110kW na cestě do Chorvatska

Tak byl opravdu špatný termostat. Včera jsem z 50 stupňů neohřál vodu po 15ti km na 90, a dneska na to stacili cca 2 km na výjezdu z vesnice. 

  • 3 týdny později...

Má smysl řešit nějakou zimní clonu před chladič ? (nemám žaluzie) Jednak jako pomocníka pro rychlejší ohřev motoru a jednak jako ochranu chladiče před kamínky. Na to, že auto má necelý rok, tak je ten chladič pěkně ostřílený. 

Já jsem chladič prorazil o nějaký kamínek, kdo to viděl, říkal, že to je extrém, jak ten chladič vypadá, takže bych doporučil alespoň nějakou ochranu chladiče, ale zatím jsem nic nenašel... Z výroby to ale nevydrží nic.

Na starém autě, které má najeto skoro 300 tisíc, mám chladič jako nový jen díky tomu, že jsem přes zimu před něj dával polystyrenové desky , které pomohly jednak jako ochrana před kamením a taky jako izolace. Myslím si, že něco podobného velmi brzy udělám na Supíkovi. Už jsem se díval jak tam něco strčit, asi to půjde spodem. 

Myslim ze vyslo nejake TPI na vodne pumpy pre niektore motorizacie, bol tam problem ze niektore auta sa prehrievali ( bolo to poznat na teplote oleja) resp chladili moc a myslim ze Skoda predpisala vymenu tychto pump za ine...

Na staré  O1 jsem nikdy s tím  neměl problém.  Dneska jsem se snažil zespodu dostat k chladiči, ale abych mohl dát  něco před  něj, tak to se mi nepodařilo. Musím  najít nějaký  způsob. 

 

 

Na toto tema je clanek v aktualnim Svete motoru.

Ten bohužel nemám.  Co je tam napsáno?

Myslis v tomto cisle nebo minulotydnovem? 

7059F1DC-CE69-4239-BDD4-836A048E08F0.png

V tomto aktuálním čísle.  

S tím přehříváním je to častý jev stejně jako u octávie 3. Mě měnili vodní pumpu tento týden. Superb 140Kw.

Tvářili se, jako bych si to vymýšlel a nakonec jsem jin udělal fotku.

Po vytažení pumpy z auta byla clona zaseklá v zavřené poloze.

Upraveno od AdoksS

Kolik ti to ukazovalo teplotu? Nevis jake TPI presne se na to vztahuje?

Teplota byla 105 stupňů a dělalo to hlavně při zátěži ( dálnice  ). A u superba na to žádné TPI není. Jen u octavie 3.

Nic méně motor je to stejný EA288.

Říkal mi technik, že to tam dělají dost často.

 

V tom SM je to popsane. Pricina je v chladici kapaline, pumpa je az nasledek. Je tam i servisni rada na jinou chladici kapalinu. 

Můžeš to oskenovat a vložit?

ten článek pod tím o Octavii RS 135kw vs Superb 140kw je pěkná bajka, do dlouhého kopce nad Mohelnicí Superb 140kw manuál nové Octavii RS TDI s přehledem ujel, a to se fakt Oktávka snažila od Olomouce

 

závada vodní pumpy mě na Oktávce 110kw 2013 potkala asi v 60000 km, nastěstí se dalo dolévat a na etapy dojet z Brna do Prahy do servisu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.