Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

1.4 měla aspoň adekvátní náhradu, zatímco tohle je úplné zaříznutí motorizace, která se musela prodávat dobře. Jestli jde o snahu dělat prostor pro nové modely, tak mi to přijde hloupé. Crossover bych nekoupil a Scala je výrazně dražší.

Vloženo

Je spíše s podivem, že u Rapidu ji do konce února nechali. Zvedne se masová hysterie a všichni poletí kvůli této motorizaci pro rapida?! I třeba to je cesta, jak rychle vyprázdnit sklady rapiďáckých dílů.

Vloženo

tak ja kdyz to tak vezmu tak mam prave toto a je fakt, ze cenik byl 425 a po odpoctech za protiucet a financovani jsem skoncil na 382. Nicmene Scala by me vysla v konfiguraci, kterou bych chtel tak na 550 cenikovych (stejna motorizace) a nema hagusy coz byl i jeden z duvodu proc me prodejce neukecal na spaceback.

ted se uz jen modlit abych nemel takovou smulu jako @kaaka s jeho novym citigo.

Vloženo (editace)

Emise to nebudou. Pokud už to jednou prošlo, nedává to smysl. Životadárného CO2 vyprodukuje v daném cyklu o 1-3 gramy víc než verze s automatem, takže taky bez zásadního důvodu. Pokud by to bylo dané nedostatkem převodovek, tak by šlo o dočasnou restrikci. A že by se nevyplatilo tento typ převodovky dál vyrábět, to bych se taky velmi divil. Ledaže by se čekalo na novou 85kW nebo kolik verzi..

 

Takže holenkové, hezky kupovat Škálu a nebo hezky připlatit 35k za automat. A kdo říká, že mu nevyhovuje, ten s ním přece nikdy nejel...

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Doufám, že mou objednávku vyřídí nebo bude nějaké storno ze strany výrobce? Objednávka 1.0 tsi, 6MP, combi style byla konec listopadu 2018, zaplacená záloha. Výroba se v průběhu čekání posunula cca o měsíc na duben 2019. 

Vloženo

@HanzczKdybych byl v této situaci tak bych teda na tu konfiguraci čekal klidně i do léta ?

 

Když už je to v podstatě měsíc před zařazením do pořadí na lince, tak se nemusíš bát, že ti to nevyrobí. Ty veškerý ostatní věci co sis nakonfiguroval mají už na skladě ?

Vloženo
před 14 hodinami, brrrrm napsal:

Pekne dlhá čakačka.. je na tom rovnako aj TSI+DSG?

Nevím jak teď, ale my objednávali v říjnu FIIIC TSI s DSG a vyrobena byla za měsíc.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

To by znamenalo u Fábie MC v mé konfiguraci téměř 500 000 což je teda masakr. A to bych se ještě musel obejít bez panoramy, kterou si tedy s MC automaticky spojuji. 

Pokud přidám hlídání mrtvého úhlu, adaptivní tempomat s pádlama pod volantem, zadní kameru a tu panoramu tak jsem na 540 ? A to už je pěkně vybavená Scala nebo s menším příplatkem bude Kamiq. 

Vloženo

Scala je úplně někde jinde jak F3. Tam není nad čím přemýšlet. Moc dobře vědí, co dělají. Ještě budeme brecet, až přijdou středně vybavené Fabie PHEV za startovní cenu 500tis:)

Vloženo

Myslim, ze muze byt.

V tom textu je totiz tim kouzelnym slovickem "celosvetove" a prave to pochopitelne Skodovku zajima. Cesky trh je relativne maly, takze se neda brat zastavbovost na nem za bernou minci.

Za me je to skoda, ja bych si ted vlastne FIII koupit nemohl, DSG bych do ni nechtel a kompromis ve forme jen 70kW a 5st prevodovky bych neprekousl. A mozna je to i strategie jak podporit Scalu, kdo (krome Skodovaku) vi.

Verim ale, ze predevsim na zapad od nasich hranic, kde FIII bude prevazne druhym/tretim autem do rodiny (a tedy do mesta) ma DSG zastavbovost slusnou.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...