Květen 2, 20169 r Stejné ložiska mají ovšem i další VW auta (golfy, leony atd). Upraveno Květen 2, 20169 r od kokta7
Květen 3, 20169 r Pak se nedivím nářku majitelů Koncernových aut na náklady v servisech po záruce. Ta dřívější kvalita je fuč a je to normální spotřebka, bohužel za neůměrný peníze. A když zde někdo již psal že Škoda objednává díly s přesně danou životností tak ty ložiska dokazují tuto informaci.
Květen 3, 20169 r To potvrzuji, kvalita je fuč, abych měnil přední loža při 70 a zadní při 80tis. to je něco špatně. Asi nám do škodovek cpou to co do golfů a leonů nesmí.
Květen 3, 20169 r to není pravda vůbec, golf i leoni mají uplně stejné. jenom se to může lišit tím, kdo má vzadu haldex tak je jiné.
Květen 3, 20169 r Teda upřímě lituju majitele Škodovek a potažmo i ostatních Koncernových aut. Dávat ložiska v kvalitě bot do rakve je ostuda a tím se ztratí vydobité renomé získané za roky výroby Octávek a spol. Třeba moje 17 let stará O1 1,8 T je má stále původní a to při téměř 200 tkm. Sori který je těžký taky je má původní a to při 140 tkm a u ještě těžšího Pajera jsem je měnil při 230 tkm a to je běžná hranice u tohoto auta. Protože Octávka je lehoučká tak by ložiska měly vydržet taky velice dlouho a ne jen stěží po dobu záruky.
Květen 3, 20169 r Srovnavej,srovnatelne a ne ty svoje "veterany" z dnešni produkci.Myslim že novy "Sori" taky už nebude to co byval starši model, co se týče kvality materialu. Upraveno Květen 3, 20169 r od bitttpower
Květen 3, 20169 r bitttpower, nová Sorenta jsou určená hlavně pro Ameriku a tam by dovozce svíkli z kůže pokud by se jim to rozpadalo brzy a i po záruce. Dále Pajero se prodává i nyní za 1,3 mil Kč a beze změny v nápravách a tak to asi není až takový veterán. Já budu zatím jezdit radši s bytelnýma silnýma a bezpečnýma skorovetránama, než s problematickou kvalitou současné místní produkce. Další nástupce v budoucnu je již známý a nebude to nic z Evropy .
Květen 3, 20169 r Ježíš, to jsou zase demagogický bláboly... Vrať se do svého tématu a tam si mudruj nad émerickou kvalitou, abych tě odsud nebyl nucen vykopnout po zlém.
Květen 3, 20169 r Autor Já jsem v rámci troubleshootingu hučení objednal nová přední ložiska, zatím jsou na poště. Ale co mě na tom se*e, je fakt, že již vyrobená ložiska se samozřejmě nesešrotují a budou se distribuovat dále. Proč asi nedošlo k přeznačení nové revize dílu. Já jsem nová ložiska koupil s vědomím, že nejspíše pochází z vadné série. A to je prosím originální díl... Neví někdo, komu Škodovka zadává výrobu ložisek? SKF, FAG, SNR............nebo nějaká záhadná čínská továrna? Upraveno Květen 3, 20169 r od mandido
Květen 3, 20169 r mandido na otázku ohledně výroby ložisek tady odpověď zřejmě nedostaneš. Nezbude než věřit že se jedná o kvalitní díl. Nemyslím že by firma vědomě prodávala zmetky jako originální díly. Upraveno Květen 3, 20169 r od jooe1
Květen 4, 20169 r no neco na tom ze tam davaji smejdy bude protoze mi na firemni o III odesly loziska po cca 15000 km
Květen 4, 20169 r Autor Tak jsem zjistil, že přední ložisko na mé OIII je stejné jako ložisko na OII. Ložiska jsou označena VAG blablabla NSK GB. Takže to není žádná Čína a vyrábí se už dlouhou dobu. Nejsem si vědom, že by na Oll odcházela ložiska jak na běžícím pásu. Možná chodila do továrny speciální "lehčená" verze od náběhu výroby Olll. Chystám se repasovat oba MacPhersony a s Oll je tam dost stejných dílů, nemluvě o A3, Golf, Leon starší a současné generace. Asi se nevyplatí chtít co nejnovější náhradní díl, "uloženka" bude zřejmě kvalitnější. Stejně jako TSI EA111 vs EA211 - pozdější verze má vše lehčené a oslabené, stačí se podívat do zveřejněné "interní" prezentace ŠA. Upraveno Květen 4, 20169 r od mandido
Květen 4, 20169 r Ale odcházela. Mně třeba také. Sice ne v 15 tkm, ale první se vyměňovalo ještě v záruce a druhé se "dožilo" jen 90 tkm. V sekci OII takových najdeš...
Květen 4, 20169 r Autor Aha, tak v mém okolí jich jezdí několik a bez problémů, asi štěstí na kus, pardon.
Květen 6, 20178 r Ahoj, Dnes si mi při mírném brzdění z cca 110km/h projevovalo mírné hučení na vyšší frekvenci. Jednou se mi již ložisko na minulém autě odporoučelo a byl to tehdy podobný zvuk. Mám už je 20 dní do konce záruky a v pátek jdu na garanční prohlídku. Myslíte si že se může začínající ložisko projevovat jen při mírném brzdění, tedy při přesunutí váhy na předek? Jedná se o OIII 1.6TDi 5/2015 najeto jen 26000km
Srpen 15, 20196 r Tak se zda ze budu muset take resit. V rychlostech 85-110km/h mi od predniho leveho kola jde jakysi hluk. Zkousel sem prendat kola i rezervu a stejne. Meni se to trochu s pocasim. Je na to nejake tpi i pro MR2018 ? Nebo na sve naklady i kdyz ma vuz 18000km ?
Srpen 15, 20196 r No to máš asi smůlu, pokud je to přední ložisko, o ničem takovém nevím. Mně ho měnili na záruku ve 12 tkm a to už mělo být to odolnější...
Srpen 15, 20196 r Jen do nich! Stejný případ jsem měl i na OII a v době trvání záruky to měnili bez jakýchkoli problémů.
Srpen 22, 20196 r Jak by jsi ten hluk popsal? Myslim, ze se mi zacalo dit neco podobneho pri stejnych rychlostech (85-110km/h) Zrejme od predni napravy takove prerusovane pravidelne huceni. Skoro bych to prirovnal jako kdyz bych jel po prerusovane care :) Nejvic je to asi kolem 100km/h, az to jakoby rezonuje do cele karoserie. Citim to i v pedalech. Auto cca rok stare, najeto 16 tkm, kupovane uplne nove, kola 18 original z vyroby.
Srpen 22, 20196 r Dej to do servisu, mně to hučelo ve stejné rychlosti, ovšem nepřerušovaně a bez vibrací. Může to být i jiná část podvozku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.