Leden 9, 20187 r Po ceste domu jsem se byl podivat... v prostredni casti to tlumeni ma. Neni to pres celou vnitrni kapotu Jednalo se o 1.5TSI Style
Leden 10, 20187 r Nenechat si namontovat zástěrky na nové auto, je jedna z prvních chyb, co můžeš udělat. Časem na to ale člověk přijde sám, co je pro nvé auto užitečnější.
Leden 10, 20187 r Nechat si namontovat zástěrky u nového auta je dle mého to nejlepší,co může člověk udělat.S tímhle se na servisu setkáváme dnes a denně.Ti co mají zástěrky takové problémy nemají
Leden 10, 20187 r před 2 hodinami, cosby napsal: Nechat si namontovat zástěrky u nového auta je dle mého to nejlepší,co může člověk udělat.S tímhle se na servisu setkáváme dnes a denně.Ti co mají zástěrky takové problémy nemají TAK TAK..... MOJE ŘEČ
Leden 12, 20187 r Zahájení sériové výroby Karoqa v Mladé Boleslavi: 180112_Seriova vyroba modelu SKODA KAROQ zahajena take v zavode v Mlade Boleslavi.pdf
Leden 12, 20187 r Denně se tady bude vyrábět 320 vozů této značky. Tak treba budou nase objednaky odbaveny drive :-)
Leden 12, 20187 r jen se obavam, ze s tou kapacitou linky v MB uz pocitali v dobe objednani :-( BTW: Kdyz jsem loni v unoru objednaval Kodiaqa (2.0TDI 140kw 4x4 Style), mel jsem termin 30.10. a auto bylo 20.7. v salone
Leden 12, 20187 r O nabehu vyroby v MB se vedelo dopredu. Zaroven se neda predpokladat, ze se o 320ks denne navysi vyroba Karoku a ostatni modely zustanou na svem.
Leden 13, 20187 r Dle mého se dodací doba ostatních modelů mírně zvýší a Karoqu mírně sníží. Zní to logicky, pokud je o Karoq velký zájem a čekací doby jsou dvojnásobné až trojnásobné oproti jiným modelům.
Leden 13, 20187 r V Kvasinách je denní kapacita cca 1100 kusů, resp. udávaná roční 280 000 kusů (pokud se něco nezměnilo). Ta se dělí mezi Superb, Karok, Kokodák a Atecu. Teď přibude kapacita 320ks denně/80 000ks ročně pro Karok v MB. Vyroba Atecy má stoupnout tento rok o 10 tisíc kusů na cca 90 000kusů. Takže pro Superb, Kokodák a část produkce Karoku zbývá celkem přibližně 200 tis. aut.
Leden 13, 20187 r Spolu vyroba Karoqu v MB, je jen uleveni vyroby v Kvasinach. Je to celkem logicke, Kodiaq jde na dracku a jejich cekaci doby u derivatu jsou neuveritelne, Kde jsou dalsi veci jako je nastupdalsich derivatu. Kodiaq v tomto roce dostane derivaty / stupene vybavy: L&K a RS Karoq v tomto roce dostane derivaty / stupene vybavy: Scout a Sportline Ateca v tomto roce dostane derivaty / stupene vybavy: Cupra Tudiz neni divu, ze se vyrobe nejak ulevit proste musi, stejne tak i modelem Octavia Trumf, ktera bude vyrabena v Rusku
Leden 15, 20187 r Zdravím zdejší komunitu, přidal jsem se k budoucím majitelům Karoqa a objednal jsem si své vysněné SUV Rád bych se zeptal na pár věcí a možná i zkušeností ostatních, kteří mají více informací než já. 1. Omlouvám se, že znovu vytahuji téma lapačů nečistot, ale to je zrovna věc, u které jsem při konfiguraci vozu váhal. Nejprve jsem je tam dal (přední i zadní) a ve výsledku jsem je i po diskuzi s prodejcem z objednávky vyškrtl. Za prvé je tam stejně nemontují ve výrobě a dělá se to až na salonech a za druhé mi prodejce řekl, že s nimi Karoq vypadá vážně "ošklivě". Zvláště poté, co sem cosby dal ty fotky, mě to zase začalo vrtat hlavou, na druhou stranu musím říct, že jsem v současné době majitelem OII (2006), zástěrky nemám ani vpředu ani vzadu a něco podobného jako je na fotkách vůbec nepozoruji (možná proto, že ji mám v černé barvě) Vím, že by v tomto případě měla funkčnost zvítězit nad estetikou, na druhou stranu se mi zamlouvala myšlenka je tam nemít, už i proto, že do auta prostě nikdo nebude na salonu už vrtat (mimochodem jsou z výroby na přichycení zástěrek už předchystané nějaké otvory anebo se to dělá až na salonech a mohou to při montáži taky zkazit?). Nechci tu rozpoutávat debatu na téma, jestli zástěrky ano či ne, spíš mi jde o to, jestli opravdu zastanou tak výraznou ochranu, jako zde třeba už cosby nastínil, anebo je spíš ochrana pro ty, co jedou za mnou? 2. Nemáte někdo informaci, kdy a pokud vůbec se v nabídce znovu objeví Alcantara/kůže? Chtěl jsem přesně tuhle kombinaci po vyzkoušení všech interiérů a náhle se přestala nabízet. Zatím mám tedy objednáno v kombinaci látka/kůže. 3. Jak je to u Karoqa s adaptivním tempomatem, je součástí nějaké výbavy anebo extra paketu? Na stánkách výrobce čtu, jak je jím Karoq vybaven, ale teď se zpětně dívám do objednávky i konfigurátoru a o adaptivním tempomatu nikde ani zmínka. Nenabízí se ani jako samostatná položka, ani jako součást nějakého paketu a ani není vylistovaný v základní výbavě Style na rozdíl od Kodiaqa, který ho má v konfigurátoru samostatně za 17.200 Kč anebo jako součást Asistenčního paketu za 37.200 Kč. 4. Chtěl jsem čtyřkolku a být v nabídce již varianta s benzínovým motorem, nejspíš bych sáhl po ní, přestože moje současná OII je 1,9 TDI. Rok navíc na auto už jsem ale čekat nechtěl, takže jsem vzal dieselový agregát. V různých článcích čtu různé názory rádoby expertů o tom, že dieselům je odzvoněno, že je výrobci postupně přestanou vyrábět, že lidé přestanou mít zájem o ojetiny s těmito agregáty ... Vím, že nikdo nemá věšteckou kouli, ale jaký názor na to máte vy? Jsem ještě trochu v rozpacích z toho, jestli jsem neměl raději čtyřkolku oželet a vzít třeba 1,5 TSI. 5. A poslední věc - jaké máte zkušenosti z nezávislým topením? Vím, že toto je subjektivní záležitost a rozhodnout se musí každý sám, ale rád bych znal zkušenosti z praxe. Auto mám garážované a vzal jsem si do výbavy vyhřívané čelní sklo. Nezávislé topení jsem nakonec nedal. Je to až takový komfort třeba i když v zimě stojí venku a při odchodu z práce si člověk sedá do předehřátého auta nebo je to spíš pro ty ranní starty? Omlouvám se za délku příspěvku, ale mám teď auto objednané po novu (s termínem dodání 06/2018) a tak asi jako každý jsem teď plný dojmů a těším se, až mi to vymazlené auto přistane doma Upraveno Leden 15, 20187 r od BirK Korektura
Leden 15, 20187 r BirK: 2. bod: Alcantara se uz nema vratit, ale ma prijit nejaka nova nahrada do budoucna ...
Leden 15, 20187 r 2) Alcantara je obecne nedostupna - problemy u dodavatele 3) ACC je soucastni Style vybavy (viz cenik). Pokud mas Style, tak to v objednave nebudes videt, budes tam videt polozky nad std vybavu. V konfiguratoru ho vidim u Ambition za 8.000 CZK (Adaptivní tempomat do 160 km/h), u Style samozreme ne (std vybava) 4) benzinova 4x4 by mela byt snad koncem roku 2018 5) Jak rikas, subjektivni. Pokud mas garaz, vyuzil bys to? Nestaci ti vyhrivane sedacky?
Leden 15, 20187 r 1) lapače nečistot ano 2) bylo zmíněno v příspěvcích výše 3) viz. havrosh 4) viz. havrosh 5) zbytečná investice pokud garážuješ
Leden 15, 20187 r Díky za reakce. O nějakých problémech na straně dodavatele Alcantary a o hledání náhrady jsem zaslechl, ale spíš ve smyslu, že se hledá jiný dodavatel. Pokud by se ale tento interiér již neměl vůbec vrátit, byla by to celkem škoda, protože (alespoň mně) připadal pocitově jako nejlepší nabízená možnost. S tím ACC jsem si oddechl, ono totiž když v konfigurátoru (Style) dojedeš až na konec a tam zvolíš "Zobrazit kartu vozu, tisk", tak je tam kromě mimořádné výbavy vypsaná i std. výbava. Je tam zmíněná kdejaká sada na opravu pneumatik a další drobnosti, ale o tempomatu jako takovém ani zmínka. Proto mě to zmátlo. O 4x4 v benzínu na konci roku mi informaci na salonu dali, ale jak jsem už zmínil, nechtěl jsem čekat rok navíc na nové auto. Spíš mi jde o to, jestli se třeba výroba dieselů obecně v brzké době nezastaví. Jinak vyhřívané sedačky, volant a čelní sklo mi myslím stačí, to nezávislé topení bych zřejmě využil naplno tak týden v roce třeba někde na horách při venkovním parkování.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.