Říjen 9, 20159 r Vím že to ferda umí (psal to u SUPIII). Ale má to někdo na autě? Jde poznat rozdíl oproti standardnímu nastavení? K lepšímu? K horšímu?
Říjen 10, 20159 r Neodpověděl jsem Ti, jen jsem se ptal na důvod do toho hrabat, bo jsem velice zvídavý člověk. Nevím, opravte mě, ale mým selským rozumem je tam nastavení pro daný podvozek, když s tím uhnu z určeného nastavení, tak v okamžiku, kdy se auto pošlu prudčeji do zatáčky a čidla vyhodnotí, že to vyřeší sepnutím XDS, tak se mi v jednom případě brzdy uvnitř moc zatnou a auto se přetočí, v opačném případě to zabere málo a pošle mě po tětivě do věčných lovišť. Vzhledem k tomu, že XDS nepracuje v okamžicích, kdy vezu plato vajec a bábičku na nákup, tak zbyde na řešení té situace tak půlsekunda nebo to s trochou štěstí pořeší ESP. Jako fakt nemám nic proti tuningu a úpravám, možná ferda zná lepší než tovární nastavení. Když se přitvrdí jen trošku, tak to uživateli dodá placebo efekt, jaký si nepořídil "sporťák" a budou se asi jen žhavit pneumatiky a brousit brzdové destičky, ale sám si do toho hrabat? Buď nechápu jak pracuje XDS nebo Tě fakt nechci na silnici potkat - zejména v zatáčce a protisměru. Jako by nestačili ti, co si XDS sami podle návodů z netu aktivují a optimisticky doufají, že všechny ostatní parametry nejsou ve výchozích hodnotách, ale jsou nastaveny pro OIII. Fajn nastavujme světla, kontrolky, ledky, ale mělo by to přeci mít svoji hranici. Dvě tuny vážící auto řítící se stovkou po okrsce přeci není počítačová hra. Pokud se mýlím, tak mě prosím opravte. Děkuji.
Říjen 11, 20159 r Jo takhle, to potom chápu tvůj strach. Ale opravdu si nemyslím že mezi nastavením budou takové extrémní rozdíly, že by ti to zakouslo kolo Rozdíly budou opravdu minimální. Jen mne zajímalo jestli se to projeví. Třeba i negativně. Zkušenost někoho. Ne názor
Říjen 25, 20159 r Už dlouho nikdo nepřidal nic smysluplného.... Dneska jsem se nudil, když měl dorazit známy s autem na cornery atd. A tak jsem v 5F našel takovou hloupost. Dokonce to fakt funguje ( swing m.r.2015)
Říjen 25, 20159 r Module 5F, Adaptace (186)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_user_eco_rating zmenit z neaktivni na aktivni Jinak od 140 kmh je tam porad nula bodu, a neni to nijak propojene se spotrebou. Navic jsem si jeste vsiml, ze tam je taky rozdil s rychlosti reakce, ktera je vyrazne pomalejsi nez napriklad u Fordu. Upraveno Říjen 25, 20159 r od Ozi Toretto
Říjen 25, 20159 r pripadne jeste potvrzeni odemceni zamceni vozu aktustickym signalem (ADP-(2)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung verriegeln) from not active to active (ADP-(1)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung entriegeln) from not active to active (ADP-(8)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung global) from not active to active (ADP-(9)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung Signalhorn) from not active to active (ADP-(10)-Acknowledgement signals-Quittierton bei zweitem ZV-AUF-Befehl) from not active to active (ADP-(11)-Acknowledgement signals-Quittierton bei zweitem ZV-ZU-Befehl) from not active to active pripadne se to da jeste nastavit, aby to bylo ovladatelne z menu radia v sekci zamykani.
Říjen 25, 20159 r Chtěl bych se zeptat, nepohybuje se po Praze někdo, kdo by byl ochoten za nějakou drobnost mi dokódovat pár věcí, dle možností/výběru? Na O1 jsem si to dělal sám, ale na O3 je potřeba jinej kabel a SW a zatím jsem se ještě ani nedokopal k objednání potřebnýho :-)Pokud by se někdo našel, tak prosím info do zpráv - časově se přizpůsobím. Předem děkuju!
Říjen 25, 20159 r Module 5F, Adaptace (186)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_user_eco_rating zmenit z neaktivni na aktivni Jinak od 140 kmh je tam porad nula bodu, a neni to nijak propojene se spotrebou. Navic jsem si jeste vsiml, ze tam je taky rozdil s rychlosti reakce, ktera je vyrazne pomalejsi nez napriklad u Fordu. jojo měl sem spotřebu 14 litru za cca 80km jízdu a psalo to 50 bodu
Říjen 28, 20159 r Je pridani funkce ovladani telefonu na MF volantu (posledni generace od 22kt/15) jenom otazka kodovani a nebo i jineho hw?
Říjen 29, 20159 r pripadne jeste potvrzeni odemceni zamceni vozu aktustickym signalem (ADP-(2)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung verriegeln) from not active to active (ADP-(1)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung entriegeln) from not active to active (ADP-(8)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung global) from not active to active (ADP-(9)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung Signalhorn) from not active to active (ADP-(10)-Acknowledgement signals-Quittierton bei zweitem ZV-AUF-Befehl) from not active to active (ADP-(11)-Acknowledgement signals-Quittierton bei zweitem ZV-ZU-Befehl) from not active to active pripadne se to da jeste nastavit, aby to bylo ovladatelne z menu radia v sekci zamykani. Ahoj, co je třeba ještě nastavit, aby se dalo potvrzení vypnout v menu na display radia? Díky moc za info.
Říjen 29, 20159 r (ADP-(4)-Acknowledgement signals-Menuesteuerung akustische Rueckmeldung) from not active to active
Listopad 1, 20159 r Dík Ferdovi25 za pár dnešních úprav. -Deaktivován START/STOP -Aktivovány zadní LED světla v režimu denního svícení -Vypnuta volba frekvence rádia AM -Zvýšena svítivost obrysových světel na úroveň denního svícení při tlumených světlech -Možnost vypnutí ESP (jestli jsem to dobře pochopil) -Zobrazení síly ventilace v režimu AUTO Zapomněl jsem na druhou zadní mlhovku ... ale na tom tolik nesejde.
Listopad 1, 20159 r Dík Ferdovi25 za pár dnešních úprav. -Zvýšena svítivost obrysových světel na úroveň denního svícení při tlumených světlech Prosím, ví někdo, jak to nakódovat? Díky.
Listopad 2, 20159 r Dík Ferdovi25 za pár dnešních úprav. -Zvýšena svítivost obrysových světel na úroveň denního svícení při tlumených světlech To je fakt super tohle, to vůbec neoslňuje totiž…
Listopad 2, 20159 r To je fakt super tohle, to vůbec neoslňuje totiž… zřejmě to je na autě bez led sviceni, tedy se žárovkou h15. Tam bych tipoval, ze to oslnovat nebude. Ale nakodovat takhle ledky by mohlo byt hustý...
Listopad 2, 20159 r Obyčejné žárovky - obrysová na 100%:(6)-Leuchte4TFL LB4-Dimmwert AB 4,100(10)-Leuchte4TFL LB4-Dimmwert CD 4,100 (6)-Leuchte5 TFL RB32-Dimmwert AB 5,100(10)-Leuchte5 TFL RB32-Dimmwert CD 5,100 LED - režim obrysových světel na 100%:(6)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert AB 2,100(10)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert CD 2,100 (6)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert AB 3,100(10)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert CD 3,100 Upraveno Listopad 2, 20159 r od ferda25
Listopad 3, 20159 r zřejmě to je na autě bez led sviceni, tedy se žárovkou h15. Tam bych tipoval, ze to oslnovat nebude. Ale nakodovat takhle ledky by mohlo byt hustý... Jo vidíš, já nějak automaticky předpokládal ledky. U halogenů netuším, jestli budou oslňovat, pokud ne, tak jsem se samozřejmě splet. Ale u LEDek by to bylo na pár facek.
Listopad 3, 20159 r nevím jestli tady ta otázka někde není a jestli to patří přímo sem ale, je způsob jak v O III vypnout ESP popř. tlačítko a kodování aby to šlo?
Listopad 3, 20159 r To je fakt super tohle, to vůbec neoslňuje totiž… Chceš říct, že tě oktávie při denním svícení oslňují? Btw jsem s tím moc spokojenej, vypadá to dobře. Upraveno Listopad 3, 20159 r od waleri
Listopad 3, 20159 r Autor Pánové, tady se bude řešit jen kódování, svoje spory a názory na denní svícení si vyměňujte někde jinde, pokud možno přes SZ.
Listopad 4, 20159 r Hravec > Ahoj. Můžeš mi prosím tě jednoduše vysvetlit jestli by šlo nastavit moje sedadla aby hřála víc ? Podle mě hřejou na prd a servis mi tvrdí že to takhle stačí. Já tvrdím že čínská podložka za 500kc hřeje líp. Nejsem z těhle tabulek co jsi sem vložil moc chytrej (mám pocit ,že tam vidím spíš nižší hodnoty v tom doporučení ) . Díky za odpověď Ahoj, sice už starší dotaz, proto cituji, ale - řešil a vyřešil to někdo? Ď.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.