Přejít na obsah

Spotřeba Škoda Superb III 140kw


Seef77

Doporučené příspěvky

Já doplním flame ohledně spotřeby při jízdě po dálnici mého TDI 140 kW 4x4 DSG. Měl jsem pár jízd, kdy jsem se vracel večer nebo v noci domů přes Německo a jel od dálniční pumpy k dálniční pumpě. Co mi provoz dovolil, jsem jel co nejrychleji, což znamená když to šlo tak k maximálce, většinou něco mezi 190 a 210. Povedlo se mi to celkem jen 3x a tenhle styl jízdy znamenal průměrné rychlosti 124 km/h se spotřebou 10,43 l/100 km, 130 km/h se spotřebou 10,31 l/100 km a 133 km/h se spotřebou 10,11 l/100 km. Úseky 440 - 550 km, vždy tankováno po hrdlo. Při vyšších rychlostech se mi nikdy nedařilo jet tak rychle moc dlouho kvůli provozu a spotřebu ovlivňuje hlavně to, jak moc často jsem musel zrychlovat. V tomhle stylu jízdy jsem zrychloval vždy, když to provoz dovolil způsobem plyn na podlahu. Takže rychlosti 130 - 150 po dálnici pro spotřebě 5,3 nevěřím. Buď spotřeba, nebo rychlost.

Editováno: , autor: Delphin
Překlep
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

To je teda zajimavý, všichni se tady chlubite kolik jedete dálkove trasy, tu 5 tu 6 litrů, ale nikde jsem nenarazil na udaj, kolik kdo ma spotrebu ciste ve meste! Me to bere 11 litrů at se snazim jak se snazim, nikdy to neslo pod 10l Dalnice je super to je 5-6l
superb 3, 140kw DSG 4x4 (podle toho co ctu tak nejhorsi kombinace 😀 a jeste na 19” rafcich..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no práveže túto tému som začal presne kvôli spotrebe v meste. Mám tú istú motorizáciu ako ty na 19 ráfikoch a spotrebu mám teraz v zime pravidelne okolo 10 je to masaker aj keď možno toto auto nie je vhodné práve do mesta teraz v týchto časoch človek jazdi hlavne väčšinou v meste.Mimo mesta je spotreba super neviem čím to je fakt 

Že je taký rozdiel a dosť veľký rozdiel v spotrebe.. Veľa šťastných kilometrov Novom roku každému

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me je spotreba tak vysoka, ze ma vetsi turbo nez 110 kw a to je ten duvod (narocny rozjezdy) kdyz uz se auto rozjede tak to asi nezere ale ty rozjezdy, pak DSG a ta 4x4 a neco vaha  atd..

ted v zime to bude taky i diky topeni ale v lete to bude zase klima..

 

taky jsem cekal ze to bude lepsi ze spotrebou ale co uz 😤

Kdyby to zralo tak mezi 7-8 tak naprosta spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netusil jsem ze to bude az tak narocne na spotrebu, mel jsem vzdycky Oktavky naposledy 135 kw a spotreba byla ok, jenze jsem chtel neco vetsiho a tak jsem koupil kombi ve vybave L&K, ma to vsechny asistenty ale ty jsou ve meste na nic, to kdybych vedel tak pujdu do sedanu S3 sportline 2,0 TSI to bych byl ze spotrebou asi na tom stejne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@robotikusAhoj, mě to jezdí přískoky do 10km za 8-10L ale piánko protože studený motor.Ovšem není město jako město, stejně tak já pojedu za 6 a ty za 5 stejnou trasu.

Praha bude asi jiná než Vsetín😄 Ale za 7-8L nám při courání po Vsetíně jezdilo leda Citigo😉

1.5TSi to samé jezdí za 12😄

Spotřeba 10-11 ve Tvé konfiguraci a ve městě je podle mě ještě málo😉

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 31. 1. 2021 na 20:28, lvy napsal:

Mohu se vás zeptat, proč si kupujete takové auto na ježdění do města? Jaký to má smysl?

Protože to mám do prace jen kousek . Ale po práci a o vikendech jezdím docela často a i dálky . A nechci mít dvě auta . A chtěl jsem velké a pohodlne auto a benzinu moc na vyber nebylo . Na spotřebu si nestezuju . 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dobře, ale pak přece nemá smysl řešit spotřebu jen ve městě. Já taky mám dneska po městě najeto víc jak 1/3km a přitom jsem skončil na spotřebě 4.5l/100km a to ještě včetně vypálení DPF. Kromě města tam byla dálnice a pak okresky. Spotřeba po městě není problém, problém je spíše studený motor, převodovka a ložiska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
před 21 hodinami, Martin_TDi napsal:

Můj rekord na trase Ostrava - Praha po D1, zcela plynulá jízda při tempomatu na 135Km/hod. Mám 140kW, 4x4. Měl jsem štěstí v pátek odpoledne na provoz, který byl naprosto plynulý a nikde jsem nemusel popojíždět ! 

20210723_181218.jpg


Nějak nesedí udávaná hodnota na tempomatu a provoz bez zdržení s dosaženým průměrem. Jinak spotřeba extrémně vysoká, 4x4 je vážně velký žrout. Mám stejnou trasu, průměr 110km/h a spotřeba 4.5 jen s tím rozdílem, že nemám 4x4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 12. 8. 2021 na 10:08, lvy napsal:


Nějak nesedí udávaná hodnota na tempomatu a provoz bez zdržení s dosaženým průměrem. Jinak spotřeba extrémně vysoká, 4x4 je vážně velký žrout. Mám stejnou trasu, průměr 110km/h a spotřeba 4.5 jen s tím rozdílem, že nemám 4x4.

Když si v půlce cesty zastavíš na kafe.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj, jezdím 140kw 7q DSG předokolka a přijde mi, že to žere neúměrně moc. Měl jsem stejnou konfiguraci s 6q DSG a byl jsem o půl litru až litr níž. Teď ročník 2020, minulej 2016. Dojíždění denně 55 km jedna cesta, 80% dálnice, kde jedu 135 tempomat a mám tam pořád kolem osmi na sto. Žádný město. Na dálnici najíždím s vodou ohřátou na 90, olej kolem 65 stupňů. Nedrtim to než je olej přes 90. Dostat to i na okresce s rychlosti kolem kila pod sedm je téměř nemožný. Jasně je to těžkej krám, kombi, skoro v plný palbě ale to byl ten starej taky. Navíc jsem zaregistroval pravidelnou regeneraci DPF po cca 250 km ( resetuju si denní počitadlo km ) u té 2016 to bylo kolem 500km. Nemůže tam být něco v pr…… ? Nějaká souvislost se spotřebou? Díky za každý tip 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko říct, já mám trochu jiný vůz, jen M6 LaK, motor - olej zahřeju tak po 30km pokud je kolem nuly, vypalování po 150000km aktuálně co 750km tedy skoro stejně jako na začátku. Spotřeba dlouhodobě kolem 5.3l/100km podle lístků, počítač ukazuje většinou stejné hodnoty jako vychází dle tankování, většinou jezdím dálnice a pak větší města. Podle mě je něco špatně už dle toho vypalování.

Editováno: , autor: lvy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky myslím. Mám najeto 80 tisíc. Holt návštěva servisu bude nevyhnutelná. Stejně už mají zase zadní kotouče dost 😉 tak to vezmu při jednom. Ale 5.3 na sto je pro mě sci-fi. Tak možná na Ečko po okreskách v osmdesáti. A to fakt nejezdím žádnou pilu, spíš využívám setrvačnost.  Každopádně  vypalování DPF s mým dálkovým cestováním, je po 250 km prostě špatně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regenerace po 250 km je hodně divné. Já jsem to míval 250 - 350 km, ale to jsem jezdil denně krátké couračky po městě se studeným motorem. Měl jsem 2,0 TDI 140 kW 11/16 a nájezd se pomalu blížil ke 100 tkm. Delší trasy to jezdilo pod 7l/100 a když jsem byl nucen okolnostmi (pomaleji jedoucí kolony) tak to slezlo i na 5,3l - převážně režim Normal, vyjímečně Sport.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...