Duben 21, 20205 r Zdravim lidi nevi nekdo co je to za hlasku auto mi pise radiovy klicek 1 proud prilis nizky Radiovy klicek 2 proud prilis nizky. Je to baterka v klicku? Nic jineho me nenapada.
Duben 22, 20205 r Ahoj, jj, vyměň baterku v klíčku / klíčkách Jinak pokud máš auto s kessy, tak tam většinou nejdřív přestane fungovat kessy odemikání zamikání, ale dalkou to stále jde.
Duben 25, 20205 r Jo kessy mam vse ale funguje bez problemu otevirani startovani vse fici. Jen to pise v RJ radiovy klicek 1 proud prilis nizky radiovy klicek 2 proud prilis nizky. Vymenim a uvidim taky si myslim ze to bude ono nic jineho me nenapada
Červen 7, 20205 r Zdravím chlapi V mém kliči z OIII se každých 14 dní vybije baterka a za rok co OIII vlastním jsem koupil XXXX baterek opravdu co 14 dní mám klíč vybitý,nějaká zkušenost co to může být?děkuji
Červen 7, 20205 r Slabou baterku v klici, by ti mel signalizovat maxidot - nejaka hlaska probehla? Napis stari auta. Kdyby nefungoval korektne tak: ▶Klíč není synchronizovaný.Následujícím způsobem synchronizujte klíč.›Stiskněte některé tlačítko na klíči.›Odemkněte do 1 min dveře klíčem přes vložkuzámku Upraveno Červen 7, 20205 r od Host
Červen 7, 20205 r 2018 a me treba nehlasi maxidot nic, pritom ve vypisu zavad je hlaska o nizkem napeti baterie v klicku. Nechapu.
Červen 7, 20205 r Palubní počítač hlásí SLABA BATERIE V KLIČKU..OIII 2015 Upraveno Červen 7, 20205 r od Ondra30
Červen 9, 20205 r Dnes ráno jsem se nedostal do auta, klíč nic nehlásil, kessy ani dálkou auto otevřít nešlo. Baterie asi rok stará. Naštěstí jsem měl doma náhradní baterii cr 2025
Listopad 14, 20204 r Dneska me klicek taky napalil. Po ceste se ozvala falesna hlaska ztratu tlaku ve 4 pneu, jinak nic. V garazi rano normalne nastartovano. Odpoledne na parkovisti jsem normalne zamkl dotykem na klice. Po 3h v lese v +5st. klicek mrtev. 80km od domu v lese za tmy. Baterii jsem doma promeril a ma 3.0V Dal jsem tam novou 1625 s 3,2V na zkousku a porad nic.
Listopad 29, 20204 r V 22. 4. 2020 na 6:34, Nemfis napsal: Ahoj, jj, vyměň baterku v klíčku / klíčkách Jinak pokud máš auto s kessy, tak tam většinou nejdřív přestane fungovat kessy odemikání zamikání, ale dalkou to stále jde. Ja som prišiel ráno do garáže, a auto s kessy nič. No, povedal som si, nadarmo nenosím tú náhradnú baterku v puzdre pre kľúč. Pozerám, exspirácia 07/2026, všetko v pohode. Vymením baterku, idem k autu a... nič. Skúsim stláčať na kľúči, čo sa dá. Zisťujem, že dvere auta otvorím. Super. Idem naštartovať a... Váš kľúč nebol rozpoznaný, treba ho priložiť na miesto na to určené (Pawouk má aj foto viď. trochu vyššie)... a to je čo? Vrátil som sa domov a hľadal som v elektronickom manuáli. Ohľadne rozpoznania kľúča tam bolo napísané niečo také, že treba pre spárovanie otvoriť auto mechanickým kľúčom a potom na kľúči stlačiť ľubovoľné tlačidlo. Pre tento úkon je samozrejme potrebné vylomiť plast na rukoväti kľučky. Tak som to nechal na servis. Vedúci servisu to vyskúšal a povedal: "To nie je možné, to musí fungovať". Odbehol, o chvíľu sa vrátil a už to šlo. No a kde bola chyba? Baterka s exspiráciou 07/2026 mala napätie len 2,9V, auto šlo otvoriť diaľkovým ovládaním aj na 30 m, ale naštartovať nie. Áno, môžem potvrdiť Nemfisa. Popísal problém jednou vetou, nie ako ja. Upraveno Listopad 29, 20204 r od ctiborB
Listopad 30, 20204 r Klasika u Kessy. Já už jsem si musel Oktávku "ukrást" dvakrát. Pokaždé na parkovišti plném lidí... 😜. A v obou případech se stejným předcházejícím scénářem: Poprvé to bylo v Alpách po celodenním lyžování v teplotě kolem -10° C. Klíček jsem měl celou dobu v kapse batohu,takže na mraze... Po lyžování přijdu k autu, sáhnu na kliku a nic. Mačkám odemykací tlačítko na klíčku a ani nebliknul... Matně jsem věděl, že tahle situace má i jiné řešení než jet pro druhý klíček (800 km daleko) nebo v taxíku shánět obchod s baterkama. Takže mobil --> google --> návod a hned jsem věděl. Vyloupnout krytku zámku (jde to snadno a zcela bez jakékoliv destrukce čehokoliv), odemknout klíčkem, otevřít dveře a...... aktivovat alarm 🤣. Auto začalo řvát, všude kolem lidi přezouvající se u svých aut z lyžáků, najednou pár desítek očí upřených na mně... Tak jsem rychle zalezl do auta, přiložil dřík klíčku na tlačítko start... Alarm ztichl, auto nastartovalo.... UFFFF 😃. Jeden rakušák se přišel zeptat, jestli je všechno ok. Podruhé ten samý scénář, jen to bylo v Krkonoších po celodenní tůře v teplotě kolem nuly. Zase plné parkoviště, zase alarm, zase ty pohledy... 😃. A zajímavý poznatek: OIII před FL mi hlásila slabou baterku v klíčku cca dva týdny každodenního používání před tím, než klíček umřel. OIII po FL tohle nehlásí a klíček umře bez varování. U obou aut baterka v klíčku a s Kessy vydrží kolem 3/4 roku až roku každodenního používání auta.
Listopad 30, 20204 r @Bubaq Kessy...kazdodenne pouzivanie s cyklom 4roch otvarani a zatvarani v priemere denne,CR2032 uz 16ty mesiac bez hlasky a nahradna bateria pre istotu v penazenke. Upraveno Listopad 30, 20204 r od ritch
Listopad 30, 20204 r před 4 hodinami, ritch napsal: @Bubaq Kessy...kazdodenne pouzivanie s cyklom 4roch otvarani a zatvarani v priemere denne,CR2032 uz 16ty mesiac bez hlasky a nahradna bateria pre istotu v penazenke. Ona se ta životnost bude lišit v závislosti na víc proměnných. Třeba na tom chladu - celoročně sportuju, pořád jsme někde venku s rodinou nebo já se psem, to jsou hodny týdně, kdy je klíček v chladu...
Prosinec 1, 20204 r Ahoj. Chcem sa opýtať či kessy nekomunikuje s autom aj po uzamknutí lebo mne umierajú baterky po troch mesiacoch.Kľúč zvyknem nechať dosť často odložený v garáži blízko auta a či kvôli tomu tak často neodchádzajú baterky.Bterky dávam buď Vartu alebo Energizer ,používam 2025-2032 sú veľmi hrubé ďakujem.
Prosinec 1, 20204 r To je dost možný, protože auto a klíček o sobě ví, pokud je klíč dostatečně blízko (jinak by nešlo odemknout dotykem na kliku). Tzn. pokud je klíček blízko, komunikace auto-klíček nebo klíček-auto probíhá a vybíjí tím baterku v klíčku.
Prosinec 1, 20204 r Pozoroval som to isté - kľúče na poschodí - 2 roky, kľúče pri vchodových dverách - 6 mesiacov (výdrž batérie).
Prosinec 1, 20204 r Přesně co píše ( Bubaq ) vubec mně nic Oc III nehlásí, že je baterka v klíčku v háji. Taky, chci odjet a nic.... Píše ,, klíček není v dosahu přiložte klíček k tlačítku ,, Tak přikládám klíček jako dement a nic..Ještě, že se mi to stalo doma na dvoře, vylezl sem z auta a došel si domů pro náhradní a nastartoval..Prostě klíček chcípne ani o tom nemáte potuchy. Baterka v něm vydrží s bídou rok a půl, to je všechno. Nyní už raději vozím s sebou v peněžence náhradní.
Prosinec 1, 20204 r Kdo vymyslel to bezklíčkové startování, tak bych ho nechal zastřelit... Největší píčovina jaká může vůbec existovat..
Prosinec 1, 20204 r před 12 minutami, Josef177 napsal: Baterka v něm vydrží s bídou rok a půl, to je všechno. Nyní už raději vozím s sebou v peněžence náhradní. Zbozne zelanie u Fabie,tam je to nova baterka kezde 3-4 mesiace.Ak by to bolo s tvojou bidou 1,5 roka,skacem od radosti.
Prosinec 1, 20204 r No to asi fakt záleži na komunikačnej vzdialenosti( a asi nebude malá) kľúčov z autom a od toho potom závisí aj životnosť batérií.Zlodeji asi nemajú problém pod bytovkou načítať v noci kod.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.