karel.blecha Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 (editace) Dobrý den, po cca 30sec od nastartování za studeneho motoru Fabia 1.2HTP 40kW 2005r.v., začne hned vytékat olej měrko motoru nahoře a pak kape dolu. Kde je problém? Děkuji Editováno: 26. Listopad 2016, autor: karel.blecha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 Kolik tam je oleje, hladina na měrce je kde?? Každopádně v motoru by měl být podtlak. Udržuje ho PCV ventil viz přiloha. A hladina oleje by neměla být tak vysoká, aby se olej trubkou měrky tlačil z motoru. odvětrání.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.blecha Vloženo 27. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 (editace) Děkuji za odpověď, byl jsem se tedy podívat, Olejová měrka ukazuje Maximum, oranzova kulicka , možna tak 1mm nad .... za studena. Chladící kapalina je na rysce minima. Ještě jsem dostal zajímavou radu jinde a to zkusit při nastartovaném motoru povolit i víčko od nalévání oleje a to uvolnílo odfouklo přetlak a olej hned z měrky klesnul a nic neteklo. Takže údajně nějaké odvětrávání víka hlav válců. Nějaký ventil nebo hadice... KDe to tam je? Je nějaká příčina proč by se toto nějak uscpalo? Děkuji Editováno: 27. Listopad 2016, autor: karel.blecha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 Četl jsi celý post od McMatej? Píše ti tam o tom odvětrání i s .pdf souborem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 Rada dobrá - přičina je jasná, v motoru (klikové skříni) se dělá tlak, to by nemělo. Dost že divím tomu, že vodicí trubka měrky oleje vede (končí) až pod hladinou oleje. Proč???? Nechápu, ale dneska je možné všechno. :-) Obrázek PCV ventilu a hadice je v souboru v příloze mého prvního příspěvku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 28. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 (editace) Uff, jestli jsem pochopil správně sdělení "Olejová měrka ukazuje Maximum, oranzova kulicka , možna tak 1mm nad .... za studena"" tak je motor přelitý olejem ! Olej musí být v rozmezí sponího prolisu cca 3 cm odspoda. Editováno: 28. Listopad 2016, autor: tomasch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.blecha Vloženo 2. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 Vyřešeno!!! Tak pánové díky za všechny rady... Problém byl v tom, že nějaký dobrák co to naposled asi opravoval, přehodil směr odvětrávací trubičky z hlavy motoru do sání naopak....a protože je tam zpětný ventil tak to co? nemohlo fungovat a tlakovalo to do měrky.... otázkou je proč to začalo až ted v zimě..... ja s tim jezdil tak půl roku a nic... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2016 Je to pech, když si někdo z těch dvou možností vybere tu druhou. Ale pak na to přijít.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda.Ro Vloženo 3. Březen 2018 Sdílet Vloženo 3. Březen 2018 Právě jsem měl stejný problém. PCV ventil byl neprůchodný, tak jsem ho rozebral. Jelikož jsou už týden silné mrazy a garáž není vytápěná, tak vodní kondenzát ve ventilu zamrznul a ucpal ho. Tohle si budu muset hlídat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.