Květen 23, 20196 r No tie predne svetla mi pridu nedotiahnute. Pod ledkovym DRL pasom, to ma rozne hrubky. Mozno to robi ten tien pod svetlami. ale vyzera to dost lacno. Samozrejme su to uz ledky. inak zmeny kozmeticke, moze byt ale my vieme svoje.
Květen 23, 20196 r S tymi napismi podliehaju modnej vlne. Volkswagen zacal Tuaregom a Arteonom, Ford to ma na Focuse. Skoda tiez zacina Scala, Superb. Je to divne, predza znacik je krajsi odznacik. :-)
Květen 23, 20196 r A co je na tom předním nárazníku tvarově tak odlišného od těch "maskovaných" prototypů, když jsem byl napomenut, že je to maskované a jak si proboha mohu myslet, že to tak bude vypadat...? Vždyť je to totéž co verze pro Čínu, dávno známé tvary, které mi, jak jsem již psal, nedávají smysl.Souhlasím, že je to proti jiným faceliftům Škodovek ještě dobré, ale za mě je to opět kazení výjimečně povedeného auta - především v kontextu toho, že to navrhoval Kabaň, od kterého byl SIII taky to jediné, na co se dalo koukat. Takže ne katastrofa typu OIII FL, ale za mě malé zhoršení vůči původnímu vzhledu
Květen 23, 20196 r Masku bych si klidně dokázal představit ještě o malinko mohutnější/odvážnější, ale chápu že Superb potřebují mít více konzervativnější a myslím si, že se jim to povedlo. Působí to na mě více dospěleji. Ale černá maska sportline tomu moc nesedne. No a iV mě osobně připadne, že z FL verzí dává největší smysl. S Aero koly to nevypadá vůbec zle.
Květen 23, 20196 r před 11 minutami, whokerz napsal: a bude tedy 176kw bitd nebo ne? Žádné biTDi nebude ( aspoň zatím), jak jsem psal nedávno Motory zatím - z Auto.cz Turbodiesely zastupuje nový 2.0 TDI evo (110 kW) a 2.0 TDI (140 kW). Zatímco první je nabízen s šestistupňovou manuální a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, pro druhý je k dispozici výhradně sedmikvalt, avšak s pohonem všech kol na přání. Benzinovým základem je pak 1.5 TSI (110 kW) s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým DSG. Doplňuje ho nový 2.0 TSI (140 kW) s dvouspojkovým sedmikvaltem a vrcholné 2.0 TSI (200 kW), vždy vybavené pohonem všech kol a sedmistupňovou převodovkou DSG.
Květen 23, 20196 r Zbytek informací a fotek jsou k dispozici https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/skoda-iv-tiskova-mapa/ Rozepsáno o hybridu https://www.autorevue.cz/skoda-superb-3-facelift-2019-oficialne-motory-rozmery-fotky Upraveno Květen 23, 20196 r od Jan R.
Květen 23, 20196 r S tym zadnym napisom mi to pride take "z nudze cnost" = obycajny cost cutting. Usetri sa na vyrazani/lisovani otvoru do plechu a na samotnom znaku... Upraveno Květen 23, 20196 r od Cjoctavian
Květen 23, 20196 r Můžeme domýšlet, buď finance nebo si to prosadil nový desingér. Tradice byla ( tuším od 1993 FL Favorita) logo vpředu i vzadu uprostřed a teď nápis. Chce to zvyk.
Květen 23, 20196 r Tak o šetření nákladů určitě nejde, původní dveře tam neměli výřez, ale výlis. Tedy museli předělat formu na lisování dveří. Nicméně taky jsem tomu zatím na fotkách nepřišel na chuť, ale uvidíme [emoji846]
Květen 23, 20196 r Nechci být negativní, ale ten Scout je fakt hnus. Ale to až na OII a "Line" dvojkové Fabie všechny Scouty.. Ty stříbrné plasty jsou jak čínská tržnice..
Květen 23, 20196 r Klasika v L&K a Sportline velmi vydarene,ale Scout,to je pre mna bohuzial iba katastrofa bakelitak
Květen 23, 20196 r Zpredu celkom fajn (neurazi ani nenadchne oproti verzie predFL), zo zadu posun k horsiemu.
Květen 23, 20196 r A iba pre zaujimavost.....kedy bude mozne ho konfigurovat?Kedy dostanu dealer/zakaznik prve auta?
Květen 23, 20196 r Patrik 1971: Vyroba iV sa ma rozbehnut na jesen v Kvasinach, ostatne verzie pravdepodobne skor. Inac ten "BMW style" zadny naraznik nebude ani pre Sportline?
Květen 23, 20196 r To viem,to som cital,ale ze ci bezny FL konfigurator spustia uz v najblizsich dnoch som skor myslel....
Květen 23, 20196 r Autor Objednat u dealera by melo jiz jit. Konfigurator by mel byt spusten do cca 14 dni i s cenami
Květen 24, 20196 r Mě zaujalo, pokud to není chyba tisku, že by u iV měl být jen šestistupňový automat a dojezd 55km. Všude před oficiálním představením psali okolo 70km. To by bylo tedy možná lepší jít do Passatu GTE, který má interiér rozhodně lepší.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.