Prosinec 1, 20168 r V mojom prípade je reč o Fabii II, ale motor je ten istý. Konkrétne EA111, CBZB. Auto bolo vyrobené 12/2011, modelový rok 2012. Reťaze aj turbo mám pôvodné, odometer ukazuje nejakých 111 tisíc km. Doteraz menili iba: - v záruke: zapaľovacie káble (asi ich načala nejaká potvora) - v záruke: kvôli pískaniu vodnú pumpu - mimo záruky: po prekročení 100 tisíc km spojková sada a dvojhmotný zotrvačník u DSG (to bolelo ) Upraveno Únor 9, 20178 r od e1.
Leden 16, 20178 r Pokud by te to hodne zajimalo, tak by se dalo (teoreticky) vyhledat na netu auto co ma nad 100tkm, nechat si zaslat VIN a proverit v AS (na mobile.de je asi 8 kousku na prodej s najezdem nad 100). Mozna budou mit problem v AS ti to rict, ale ja si takhle nechal "proverit" par aut a vzdy mi vysli vstric.
Leden 26, 20178 r i tady v čr byl na prodej rapid 1.2tsi se 130tis na prodej... servis v autorizáku a prodával to v pardubicích autorizák
Březen 20, 20178 r S rapidem r.v. 2013 1.2 TSI 77Kw najeto 120000km. Žádná závada, výměna oleje, svíček, filtrů a pneumatik. Nic víc. Upraveno Březen 20, 20178 r od Lukas1.2
Březen 22, 20178 r 100 000 km - co je na tom k nepochopení? Cokoli pod tuto hranici bylo odstraněno a nebude tady ani v budoucnu. A podotýkám, že jsme v motorové sekci, takže závady týkající se jen a pouze MOTORU.
Srpen 2, 20178 r Tak v červnu na garančce (102tis. km) doporučena výměna rozvodů a přetěsnění vany (drobný únik oleje). Následně v červenci úkony provedeny. Vše v rámci záruky.
Listopad 12, 20177 r Tak je to tam, přišel čas na menší sumarizaci. Omlouvám se, že to nebude jen k motoru, ale ať to je na jednom místě. Auto máme od února 2014 od nového, motor 1.2 TSI 77 kW. S motorem jako takovým jsem velmi spokojený. Udála se na něm jediná závada a to ulomený ventilek odvětrávání hlavy. Zde navíc podezírám servis, že to utrhli, když měnili vzduchový filtr a nevšimli si toho, jelikož problém se objevil po této prohlídce. Kryt filtru je na hadičce s tímto ventilem a hadička nemá moc vůli, stačí více potáhnout ... S blížící se najetou stovkou jsem raději nechal vyměnit rozvody. Je pravda, že od nějakých 40k km to už po startech, kdy se při předchozí jízdě neprohřál olej alespoň na nějakých 70°C, začínalo šrotovat se zhoršující se tendencí. Od nějakých 80k km už to mlátilo dost (dost na můj práh citlivosti). Olej se mění v půlce standardního intervalu, dávám 5W-40, neubývá ani nepřibývá. Vzduchový filtr a svíčky po 40k km. Vždy nechávám pořádně zahřát a nebojím se to pravidelně provětrat i několikrát za sebou do červených, standardně jezdím tak o převodový stupeň pod rádcem řazení. Používám od novoty VIF aditivum. K výroční stovce bych teď rád nechal vyměnit palivový filtr, olej v převodovce a změřit kompresní tlaky. Auto mě nikdy nikde nenechalo a podle mě řetězové 1.2 TSI je to poslední, co na něm bude člověka trápit (kromě za určitých podmínek hlučného startu, jenž lze zase na pár desítek tisíc kilometrů vyřešit výměnou rozvodů). Ze "zbytku auta" už mám ale podprůměrný dojem, co se spolehlivosti týká. Takže berte co nejdelší záruku to jde. V plánu je ho mít ještě tak 2 roky / do 150k km. Navzdory celkově spíše podprůměrnému dojmu (kromě motoru) bych se mu asi znova vyloženě nebránil s pětiletou zárukou a rozumnou akční cenou, ale ne s 1.0 tříválcem, takže se bude dost pravděpodobně hledat jinde. Upraveno Prosinec 4, 20177 r od Pawouk Odstraněno vše, kromě odstavců o motoru.
Prosinec 4, 20177 r Takže ještě jednou - toto je MOTOROVÁ sekce, kdo tomu nerozumí, nebo nechce rozumět, bude mít smůlu. Téma vyčištěno a otevřeno.
Duben 8, 20205 r Tak včera cestou z práce zdolána meta 100 000 km. Motor šlape jak má, téměř bez závad. Jedinou závadou na motoru, bylo ulomení odvzdušňovacího ventilku hlavy válců cca na 90.000km. Motor funguje stále jak má, olej měním po 15 tisících km, VIF přidávám do benzínu od prvního tankování, tedy od novoty. Řetěz je velmi vyjímečně při nastartování slyšet, je to opravdu pár sekund a děje se to, když autem najedu jen pár kilometrů, nebo jen popojedu a pak auto den či dva stojí. Potom další start prostě chrastí. Nepozoruji ani ředění oleje benzínem, krátké tratě pod 15 km moc nejezdím a rádcem řazení se netrápím. Prostě žádná eko-rally, motor pěkně vytáčím a myslím, že mu to svědčí. Na motoru dělám zatím jen pravidelné servisní výměny filtrů, svíček a oleje, nic navíc, prostě jezdím a jsem zatím spokojen.
Duben 8, 20205 r Uplne presne jsem to mel ja, az v 118 tis. padl motor do nouzaku a ovladac turba KO.
Duben 8, 20205 r Autor před 2 hodinami, vpv napsal: Tak včera cestou z práce zdolána meta 100 000 km. Motor šlape jak má, téměř bez závad. Jedinou závadou na motoru, bylo ulomení odvzdušňovacího ventilku hlavy válců cca na 90.000km. Motor funguje stále jak má, olej měním po 15 tisících km, VIF přidávám do benzínu od prvního tankování, tedy od novoty. Řetěz je velmi vyjímečně při nastartování slyšet, je to opravdu pár sekund a děje se to, když autem najedu jen pár kilometrů, nebo jen popojedu a pak auto den či dva stojí. Potom další start prostě chrastí. Nepozoruji ani ředění oleje benzínem, krátké tratě pod 15 km moc nejezdím a rádcem řazení se netrápím. Prostě žádná eko-rally, motor pěkně vytáčím a myslím, že mu to svědčí. Na motoru dělám zatím jen pravidelné servisní výměny filtrů, svíček a oleje, nic navíc, prostě jezdím a jsem zatím spokojen. To je super, já mám teď 85tis a motor, spojka, převodovka ok. Více mě trápí vrzání přední nápravy v chladných dnech. Nemáš s tím taky zkušenosti.
Duben 8, 20205 r OT: za vrzani napravy muze stabilizator a meni se to na zaruku, akorat to chce se nenechat odbyt. od urcite doby je tam inonovany s jinyma luzkama a je ticho.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.