Červenec 19, 20178 r Zdravím, dle mého subjektivního pocitu bych urcite do DCC podvozku sel, svezl jsem se 1.4 bez DCC a byla takova "uskakana". A to byla na 17" kolech. Vlastním 19" kola s DCC a jizda je podstatne komfortnejsi. Jinak Superb dle mého ma nastavitelnej podvozek hur naladenej, zda se mi, ze se vic houpe. Ale jak s Kodiaqem bez DCC, tak se Superbem s DCC jsem najel radove jen desitky km. J.
Červenec 19, 20178 r Někomu to houpání víc vyhovuje :-) Máme 2,0 TSI 4x4 DSG s adaptivním podvozkem a nemá to chybu. Taky se houpe a asi o něco méně jak v Superbu.
Červenec 28, 20178 r Predpokladam, ze je to len zjednodusovanie prvych konfiguracii. Neskor to pojde, kedze u Superba to ide.
Červenec 28, 20178 r Do Superbu jde 1.4TSI s manuálem a 4x4, u Karoku se (údajně) s touto verzí nepočítá. Uvidíme, může se jednat o cestu, jak přimět zájemce k volbě 4x4.
Září 12, 20213 r Ahoj Mám prosbu ,chci koupit kodiaq a nevím jak poznat že má dcc podvozek nebo jen přepínač jízdních režimů? Samozřejmě že vím když se podívám na tlumiče,ale to z inzerce jaksi nejde 😕 A druhá část otazky jestli mě popisete k čemu je dobrý režim off road - jestli je to využitelné. Nebo jestli se dá dodělat? Předem díky Upraveno Září 12, 20213 r od Pitrs 79
Září 12, 20213 r Nenapadá mě, k čemu by byl přepínač jízdních režimů bez adaptivních tlumičů. :) Ta změna je nejvíc patrná právě změnou charakteristiky tlumičů a jejich tlumení nerovností. Co se týká režimu off road, pomáhá při rozjezdech v náročných podmínkách či při sjíždění prudkých kopců na sněhu či blátíčku. Funguje do rychlosti 30km/h. Najezdím toho celoročně po horách dost (mám i povolení vjezdu do zakázané zóny) a ještě jsem ho nepotřeboval.
Září 12, 20213 r Máš pravdu,mě to taky prijde nelogické,ale četl jsem to tady ve foru že někdo má právě jen ten volič režimů bez dcc🤔
Září 12, 20213 r Mám dva Kodiaky,oba mají tlačítko volby jízdních režimů,jen ten bez DCC prostě nereguluje podvozek a v položce Individual si nenastavíš podvozek
Září 12, 20213 r před 31 minutami, cosby napsal: Mám dva Kodiaky,oba mají tlačítko volby jízdních režimů,jen ten bez DCC prostě nereguluje podvozek a v položce Individual si nenastavíš podvozek Tak to teda čumím. i v manuálu je toto: Volbou jízdního režimu můžete přizpůsobit jízdní vlastnosti vozidla požadovanému stylu jízdy. K dispozici jsou jízdní režimy Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual a Snow. Režim Comfort je dostupný pouze u vozidel vybavených adaptivním podvozkem (DCC) a režim Snow pouze u vozidel s pohonem 4x4 Edit: Tzn., že Kodiaq 4x4 bez adaptivních tlumičů má všechny režimy mimo Comfort? Upraveno Září 12, 20213 r od Karel Bůna
Září 12, 20213 r Bez DCC tym stale nastavujes: - tuhost riadenia - ACC (dle rezimu inak spomaluje/zrychluje) - pohon - svetla (rychlost matrixov)
Září 12, 20213 r ano a ještě režim klimatizace.S DCC přibude kolonka podvozek.Taky jsem na zprvu koukal.A mají to hodně i Karoqy,i Superby. Každopádně Kodiaq s a bez DCC je docela rozdíl,máš li rád pohodovou jízdu.Režim komfort je jako americké Cadilacky z roku 70 :-) :-) . Jinak reřim OffRoad mám v obou a použil jsem jen jednou,když jsem sjížděl opravdu pořádně zasněženou cestu,jinak vůbec-bez toho by se dalo docela klidně obějít,dalo by se to v klidu i bez toho.
Květen 25, 20223 r Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jestli kodiaq s dcc má sníženou světlou výšku v porovnání s kodiaqem bez dcc. V konfigurátoru o tom nic nepíšou. Ale u jiných modelů (octavia,superb) u dcc píšou,že dochází k snížení světlé výšky o 10mm. Chtěl bych kodiaqa s dcc,ale snížení světlé výšky bych nechtěl (nějak mi to k suv nesedí). Díky za odpovědi....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.