Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Setkal jsem se s potřebou vypnout ESP a veškeré stabilizační systému. Ne chvilkově pomocí tlačítka na středové konzoli, ale pomocí VAG. U starších ABS jednotek stačilo údajně změnit 2 bity a bylo hotovo. U jednotky ve voze rv 2014 s označením 1K0 907 379 BS to ovšem už takto nelze. Ví někdo postup? Resp. které bity jak nastavit? Potřeba vypnout je škola smyku a touha si ji pořádně užít, nejedná se o řízenou sebevraždu ;)

Vloženo

Aj ked to nerab robim a som vyslovene alergicky na forumovych policajtov, neda mi to nespytat sa. Ale prosim neber to v zlom, len som zvedavy. Aky zmysel ma absolvovanie skoly smyku s takymautom, ktore potom v premavke pri opatovnom zapnuti systemov ma uplne ine spravanie? A vsetky naucene hranice tvojho auta su ti uz nanic? Ci tam chces ist zo srandy?

Vloženo

Řekněme ze zvědavosti, jak se auto chová bez asistentů. A mimochodem, pokud si vše vypneš, tak je auto v nejhorším stavu. Cokoliv jiného a zapnutého už je pouze lepší. Tzn. že poznáš své hranice a při zapnutých systémech bude pomyslná hranice jinde, na lepší straně. Byl jsem tam a měl jsem vyplé pouze ESP přes tlačítko na středové konzoli. Rozdíl byl markantní. Se zapnutým ESP sup ustál mnoho, bez něj to bylo horší. Takže měl-li bych se adaptovat na hranici bez, tak se systémy mám "náskok" a vím, kdy se to urve od cesty... asi tak.

Vloženo

VAG ani nepotřebuješ....

Stačí rozpojit čidlo ABS na jednom kole a rázem jezdíš bez veškerých asistentů (ESP, ASR, ABS). Auto to vyhodnotí jako chybu a všechny ty systémy jsou mimo provoz.

Člověk, ale musí jezdit ROZUMNĚ.

 

Momentálně mám totiž závadu na čidle jednoho kola a v servise na mě budou mít čas až příští týden - takže bez asistentů bohužel jezdím a rád za to nejsem.

Jezdím předvídavě a opatrně, takže zatím žádné velké drama na silnici mě nepotkalo. Na hraně adheze je auto samozřejmě více nedotáčivé.

 

I když jsem s auty bez ESP/ASR/ABS najezdil hodně kilometrů v minulosti, tak ty systémy tam určitě k něčemu jsou.

Pokud samozřejmě člověk jede za hranicí možnosti auta/povrchu, tak je elektronika na to stejně krátká.

Vloženo (editace)

S tím rozpojováním bych byl hodně opatrný, je to hodně namáhané místo a pokud se do konektoru dostane voda se solí, můžeš rovnou objednávat nové čidlo. Pokud to chci není problém to nastavit tlačítkem a to je jediné rozumné řešení.

 

Nemluvě o faktu, že ESP může po delší době jízdy s odpojením čidlem(čidly), vyžadovat základní jízdní test...............

Editováno: , autor: ferda25

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...