Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Klima bude asi jako u Scaly Style - směry, intenzita přes infotraiment [emoji3525]

 

ASR jsem snad nevypl nikdy, 10 let, co to mám v autě i v Krbokoších se s tím dá jezdit.

 

U té klimy když si auto půjčí třeba rodiče, prarodiče, sestra, složitě jim pak po telefonu vysvětlovat ... Když jsou ty pařáky, klidně to pustím na 18 a nasměruji na tělo, ale slabší jedinci jsou hned nemocný. I kdyby jen uzavřeli všechny 4 výdechy, vše jde jen přes čelní sklo s nepřijemně hlasitým svistem.

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Joker 85 napsal:

Interiér by měl být povedený a dost věcí na který si občas někdo postěžoval se vyřešilo a upravilo. 

Exteriér bude mezi sup a scal což si myslím nikoho neurazí ale spíš potěší. 

Ps: nějaká babka u kafe vyprávěla :kol-83:

 

Co je povedeného na ovládání klimatizace přes display vůbec nic.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakékoliv ovládání čehokoliv, co se ovládá častěji než jednou za půl roku, přes infotainment, je jen další snížení bezpečnosti vzhledem k nutnosti zaměřovat řidičovu pozornost na nějaký panel a klikání do něj. Nechápu, co je k tomu vede - snad jen ušetřit za tlačítka a design na úkor bezpečnosti.

 

Průduchy tak nízko jsou na prd, budou jen vířit prach, ale budiž....

 

Ten volič rychlosti je opravdu a jistě (doufám) jen znakem "muly", protože takový hnus by snad do finálního auta nedali :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak jak se zmínil :

před 4 hodinami, Martab napsal:

Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC emoji53.png

Souhlas. 

Taky nevím kdy jsem naposledy chtěl upravit klimatizaci kromě AC OFF/ON. 

 

Častěji jsem u OC3 potřeboval chybějící tlačítko ASR off. 

 

Všechno směřuje stejně jen k automatice, hlasovému ovládání a ovládání gesty. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Joker 85 napsal:

Hlavně by měl být podvozek o proti současné Octavii povedený. ( v mnoha ohledech lepší) 

Což už ukázala i Scala, že když se chce tak to jde :kol-52:

 

Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané?
Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech...

I když samozřejmě věřím, že nový podvozek bude určitě zase lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Martab napsal:

Tak zrovna ty směry a rychlost větráku u auto AC až tak nevadí, u FIII ani nevím, kdy jsem to naposledy použil, spíš by tam mohlo být tlačítko na vypnutí AC emoji53.png

V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí.

Režimy AC u Climatronicu jsou využitelné ojediněle, a klidně mohou být schované někde v infotainmentu, jako nyní i další pokročilé funkce AC (ve spojení s Columbusem). 

Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jan R. Souhlas, až na ASR - osobně jsem musel několikrát vypnout.

@omicron k nápravě a jejímu nastavení do 110kw se už raději nebudu vyjadřovat (osobní zkušenost) . 

Nejlepší podvozek teda jeho nastavení se povedlo u posledního benzínového RS ironií že je i o poznání lepší než má to stejné auto s ropou. (osobní zkušenost) 

Scala se už v rámci možností taky povedla odladit pěkně a ještě lepší bude u nové OC IV. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, omicron napsal:

Aha, a co je na stávajícím podvozku (O3 FL) tak nepovedeného ? To je nějaká osobní zkušenost nebo odněkud opsané?
Já tedy mám variantu multilink (s DCC), takže nemohu posoudit ta jednodušší provedení, ale nevím o žádných zásadních problémech...

 

Oproti víceprvku je na rozbitých cestách a ve vysokých rychlostech poloviční. Vlastní zkušenost. Jsou lidé, kteří rozdíl nepoznají. A jsou lidé, kteří s jednoduchým podvozkem trpí.

 

před 4 hodinami, omicron napsal:

V těch příšerných vedrech je dobré po nástupu pro rychlé vychlazení nastavit mj. větrák na maximum, to se hodí.

(...)

Tlačítko pro VYP/ZAP AC nevidím až tak důležité (ojedinělé využití), ale bude asi lepší aby bylo hardwarové (kdyby infotainment nefungoval).

 

Schválně vyzkoušej, co se stane po nastartování v režimu AUTO a po přetočení kolečka na "max". Jaký ucítíš rozdíl :-) Tlačítko na vypínání AC je trestem pro všechny, kteří si myslí, že vypnutím něco ušetří.

 

Utrácet jeho produkcí kvůli tomu, že by se mohl porouchat displej, to snad nemyslíš vážně.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...