Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
před 55 minutami, bojler napsal:

Kabaň odešel na začátku roku 2017, vývoj auta zpravidla trvá zhruba čtyři roky a design se fixuje přibližně v polovině. Takže ano, Kabaň vliv zřejmě měl. Ale ještě bylo dost času na korekce.

 

Dost mě překvapuje, že řada věcí byla vyhrazena Octavii a nedostal to už Superb. Nastavitelné sedáky jsou k dispozici už i u něj pro Sportlajnu.

JJ odešel, ale psali to v článku zdroj dohledám. Oliveti dolaďoval. Je vidět podobnost Superbu hlavně boku a vypouklá másla ale Scala.

 

EDIT - hned třetí odstavec 

https://www.garaz.cz/clanek/nova-skoda-octavia-se-konecne-odhaluje-v-plne-krase-21002900

 

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo

Kurník, je to pěkný a mě stojí nová O3 na autosalonu. Asi jim řeknu, ať si ji nechají :-)

Design obecně je o vkusu člověka, těší mě, že tady na fóru se neaplikují hejty a normálně se diskutuje.

Ze předu jsou zajímavý ty mlhovky, vypadají jako sup. Na vnitřek si budu muset trochu zvyknout, klasický VW design jde pryč, ale chápu, že inovovat je potřeba.

ještě by jako siply clever řešení měli zabudovat držák na vlhčené ubrousky na čištění upatlaného infotainmantu. Zajímalo by mě, zda nižší výbavy budou mít klasické kolečka.

Vloženo

Za mě vzhled super. Hlavně liftback ala Audi. 

Mlhovky okopírované od Superba.  :) ale co

Dvouramínko se mě moc nelíbí, ale třeba si na to člověk zvykne.

Ve všech modelech vlečka, pouze nejsilnější TSI a TDI má víceprvek.   Asi musí zůstat odlišení vůči superbu...

Ale co je pro super detail - USB zásuvka u držáku zpětného zrcádka pro kameru.  To mě bude u Supa chybět.

Vloženo

krasne - najma kombik. zvonka nieje co vytknut, nekona sq ziadny lacnejsi dizajn ako na 3ke. U interieru 2 vyhrady - joystic od automatu mohol mat iny design napr podobne ako v touaregu, a ten dvojramenny volat sice nevyzera zle ale ja by som radsej 4 ramienko.
Celkovo - velmi velmi dobre , jednoznacne veljy posun [emoji106]

Vloženo

Zdní světla průšvih.... ty ze Scaly vypyadaly super, ale teď tomu autu nějak neumím přijít na chuť (zvlášť s tím delším sklem). Vzhledem k podobnosti s OIV to bude asi dost odbobné.. Nápisy vzadu taky průšvih. Ale až bude kompletní benzínová motorizace v katalogu, tak se půjdu podívat. RIP doby aut bez GPF.

Vloženo
Je, ale jen ve verzi Mild-hybrid
2036587506_Beznzvu.thumb.jpg.a57de3f71965544db37cb422bfcca158.jpg
Jsem hodně zvědavý na tu 1.5 TSI jako Hybrid. Pokud bude za zajímavou cenu, je bude to konečně příležitost, jak je dostat do fleetů.
Vloženo (editace)

A na to jste přišel kde, když se všude uvádí, že jako mild-hybrid 1.5 TSI bude? Pokud ale slovíčkaříme a myslíte tím, že to nebude full hybrid, tak máte samozřejmě pravdu....

Editováno: , autor: PetriCZECH
Vloženo (editace)

Podle prvních videí to vypadá, že Škodovka zavedla několik nových "simply stupid" řešení. Největší nesmysl je absence praktických otočných kruhových voličů klimatizace, které šly používat aniž by řidič zastavil a čuměl do obrazovky infotainmentu. Stejná výtka patří k řadicí páce převodovky DSG nově nahrazené malým (zřejmě bezpolohovým) přepínačem. A ten dvouramenný volant vypadá fakt divně, i když to je otázka vkusu. Možná že už škodovka tolik neklade důraz na praktičnost auta. Pokud to tak skutečně je, třeba tuhle díru na trhu zaplní konkurence.

Editováno: , autor: j57
Vloženo

Na druhou stranu se mi líbí, že oproti konkurenci Škoda zavedla ten USB-C konektor u zrcátka pro kameru do auta - to jsem ještě jinde neviděl a docela to kvituji.... také třeba doufám, že dají k dispozici i jejich Simple Clever vysouvací ochranné lišty do dveří auta, jako se dá dokoupit u Scaly. Chce si to všímat i zajímavých řešení, ne jen hledat špínu - i když souhlasím, že vše integrovat do tabletu a mít vše dotykově je naprd a docela to ubírá na bezpečnost provozu. Na druhou stranu se v tomto případě asi hraje o design a v tomto se prostě ukazuje, jak je Stefani úplně mimo mísu a drží se jen toho, co viděl jinde......tj. praktičnost jde stranou.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 4
Vloženo
před 12 minutami, PetriCZECH napsal:

Na druhou stranu se mi líbí, že oproti konkurenci Škoda zavedla ten USB-C konektor u zrcátka pro kameru do auta - to jsem ještě jinde neviděl a docela to kvituji....

 

To je sice super, vzhledem k rozšíření autokamer to dávno měli dělat všichni výrobci, jenže absence USB konektoru pro kameru nebyl neřešitelný problém. Přesun praktických ovládacích prvků někam na obrazovku infotainmentu žádné alternativní řešení nemá.

Vloženo

@j57 Pokud by Škoda udělala Simpy function do hlasového ovládání: "Hej Lauro, zapni klimatizaci na 22 stupňů", tak jsem s absencí kroutíků docela v pohodě.

Stejně tak ten joystick na DSG převodovku - jak často s ním člověk v reálu kvedlá? Já moc ne a uvítám víc prostoru pro odkládání věcí....

Vloženo
před 4 minutami, ArateR napsal:

Pánové, prosím, netušíte kdy bude v konfigurátoru, možná to padlo, možná ne. 

 

Bude spolu s ceníky, nejpozději do konce listopadu.

 

 

před 27 minutami, j57 napsal:

Podle prvních videí to vypadá, že Škodovka zavedla několik nových "simply stupid" řešení. Největší nesmysl je absence praktických otočných kruhových voličů klimatizace, které šly používat aniž by řidič zastavil a čuměl do obrazovky infotainmentu. Stejná výtka patří k řadicí páce převodovky DSG nově nahrazené malým (zřejmě bezpolohovým) přepínačem. A ten dvouramenný volant vypadá fakt divně, i když to je otázka vkusu. Možná že už škodovka tolik neklade důraz na praktičnost auta. Pokud to tak skutečně je, třeba tuhle díru na trhu zaplní konkurence.

 

Škodovka nic takového nezavedla. Všechno, co popisuješ jsou koncernová řešení, která už jsou použitá jinde.

Ať je to joystick pro automat(Porsche, VW), dotyková tlačítka pro ovládání světel (VW), HUD displej, nebo ovládání klimy v Infotainmentu atd.

Navíc upřímně nevím co na klimě nastavuješ. Já mám v autě automatickou dvouzónu, při nastartovaní nastavím akorát teplotu a jedu. Vůbec na to nešahám celou dobu.

Co má unikátní je dvouramenný volant, smetáček do dveří atp.

Vloženo

@Yogg To je snad slovíčkaření ne? Zákazníkovi je vnitřní organizace koncernu VAG v podstatě ukradená. Zda museli použít všechna tato řešení z golfu by jistě byla otázka na zajímavou diskuzi.

 

Klimatizaci je občas potřeba korigovat. Navíc zejména v zimě, nemáte-li zamlžená okna, lze používat jenom větráky v manuálním režimu a topit. Klimatronic ma víc režimů než jen automatický. Určitě tam nejsou na okrasu.

Vloženo

Tak jako klidně, ať si to mají dotykové, když to tak skvěle vymysleli, s tím už asi nic neuděláme, nicméně se opravdu "teším" na tu "barevnou" hudbu, jak se mi v zimě, vlivem změny teploty ze zimy na teplo po nastartování auta rozezvučí dotyky všude možně jen proto, že si dotykové plošky zvykají na změnu teploty. Snad nám nebudou auta kvůli tomu na silnici blikat a klimatizace se sama měnit apod., jako se např. nyní rádi snaží ladit, přepíná se atd. - jako se tomu děje v mém autě teď, než si teplota "sedne" :-D

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...