Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

před 6 minutami, Kane13 napsal:

 

Hledal jsem na jeho profilu a nenašel... 

Rozepsal se o tom v jeho diskusi ohledně té Dacie Duster. Skoro to u něj vypadá, že je na černé listině fabriky, a tak jim to může i dát sežrat, ale bohužel fundovanějšího motonovináře neznám. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 hours ago, DušanV said:

Výňatek z facebookového profilu Martina Vaculíka ohledně Octavie IV:

a automobilka se s dealery ještě hádá, že flasch systémů má trvat půl hodiny, ne čtyři (protože zoufalec, co za to nese zodpovědnost, slíbil že to spraví do určitých garančních nákladů a v zoufalství kreténa třetí kategorie se to pokusil hodit na dealery)

 

Tak minimálne toto viem potvrdiť, flash do polhodiny je z ríše scifi. Na niektorých autách flash začať ani nie je možné, niektoré autá pri flashi zomrú, na niektorých autách jednotky zostanú v update móde, ktorý sa nedá ukončiť.

O4 je histórii novodobej Škody najhoršie do predaja pripravený a najnegatívnejšie v sieti prijatý nový model. Vyhovárajú sa síce na coronu, tá im prišla zrovna vhod, zvalili neúspech na ňu. Vaculík to povedal na plné ústa a má pravdu. Čudujem sa, že ľudia, čo to auto pustili do predaja také, ako je, ešte sedia na svojich stoličkách...

Editováno: , autor: Igor
  • Líbí se mi 4
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To max vyhodia nejakych dvoch troch chudakov zospodu a ich lidra. Ti vrcholovi curaci ktori uz roky robia na k... rozhodnutia sa len prestriedaju na poziciach v koncerne. Opat dalsie zo serii na k...t rozhodnuti...

Kvalitu mam rad. Nemecky zmysel pre nu tiez. Ale koncernu prajem co najtvrdsi pad na papulu.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by zajímalo, jak funguje celý proces výroby a ladění Infotainmentu. Dost věcí do aut dodává Continental, takže je otázka, jestli C dodá jen HW (digi štít a displej infotainmentu) a SW si řeší kompletně Škoda, VW atd., nebo jestli tam nějaký SW základ je už od Continentalu a značky koncernu si to přizpůsobují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíte, a když jsem tyhle či podobné názory a poznatky z prvních kusů OIV prezentoval na facebookovém profilu Octavia IV CZ/SK koncem června 2020, tak jsem dostal od pana Romana Borkovce vyhazov ze skupiny, že jsem typický antiŠKODA pisálek atd., atd.....a pokud jsem zaměstnanec Škody Auto či autosalonu, tak je to dohledatelné a mohl bych mít problémy ? . Přitom jsem jen prezentoval zjištěné chyby u nového infotainmentu v Octavii IV a dalším zjištěným vadám, s kterýma se auto prodává. Bohužel je prostě škoda, že tento průser se SW je celokoncernový problém a svezla se na tom i Škoda...mechanicky a opticky z venku si však myslím, že je nová Octavia provedené vozidlo a mouchy se snad brzo vychytají.

Editováno: , autor: PetriCZECH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíte, a když jsem tyhle či podobné názory a poznatky z prvních kusů OIV prezentoval na facebookovém profilu Octavia IV CZ/SK koncem června 2020, tak jsem dostal od pana Romana Borkovce vyhazov ze skupiny, že jsem typický antiŠKODA pisálek atd., atd.....a pokud jsem zaměstnanec Škody Auto či autosalonu, tak je to dohledatelné a mohl bych mít problémy [emoji1] . Přitom jsem jen prezentoval zjištěné chyby u nového infotainmentu v Octavii IV a dalším zjištěným vadám, s kterýma se auto prodává. Bohužel je prostě škoda, že tento průser se SW je celokoncernový problém a svezla se na tom i Škoda...mechanicky a opticky z venku si však myslím, že je nová Octavia provedené vozidlo a mouchy se snad brzo vychytají.

Kdyby si věděl kdo ten správce je, by ses divil ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O to mi ani nešlo, ale já vážně nic špatného nepsal, psal jsem korektně, poukazoval jsem na vady zjištěné z předváděcích jízd apod. Vlastně to samé, co člověk uváděl zde. Aby pak někdo psal, jak si dal čas zjisti co kde píšu a že jsem typický antiŠkoda fan apod., přitom mám v rodině teď 3 auta Škoda, 4 se aktuálně vyrabí, Škodovky se mi líbí, baví mě atd. Ale to sem nepatří. Vem to čert, třeba se špatně vyspal. Pro mě je zadostiučinění to, že ty vady a nálada kolem těch chyb není jen můj názor a vidí to tak i více lidí okolo, co nejsou jen zaslepeni svým oblíbeným logem a dokáží být kontruktivně kritičtí. Např. si myslím, že auta vyrobené v MR2021 už budou jiná káva a dost těch zásadních chyb bude minulostí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s tím ale souhlasím. Taky jsem tady pro mnohé jako antiŠkodovkář, který je nenávidí.. Ale jak v rodině, tak osobně jsem měl X Škodovek a vždy jsem ta auta měl rád. Jen, na rozdíl od mnohých ostatních, jsem svou nespokojenost jen nedusil v sobě a jednoho dne jsem se rozhodl zkusit něco jiného. A od té doby, zvláště, když Škodovky každým rokem na kvalitě klesají více a více, mohu konstatovat, že zpět už bych se vrátit nechtěl a dobrovolně si Škodovku už nekoupím, protože jsem zjistil, že pro mé potřeby konkurence nabízí víc a upřímně se mi subjektivně ani ten design nelíbí.
A že jsem tady často nepopulární jen proto, že objektivně píšu rozdíl a kolikrát Škodovky haním za fakta, která mnozí úmyslně přehlížejí je bohužel fakt - buď se člověk s tímto smíří a napíše informace, které se třeba budou někomu ve stejné situaci hodit, nebo bude mlčet, protože se nikdy nezavděčí všem.
Já radši napíšu jak se věci mají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Igor napsal:

 

Tak minimálne toto viem potvrdiť, flash do polhodiny je z ríše scifi. Na niektorých autách flash začať ani nie je možné, niektoré autá pri flashi zomrú, na niektorých autách jednotky zostanú v update móde, ktorý sa nedá ukončiť.

Není to problém pouze škody.

Stejný problém má i Mazda a pár dalších značek ?... Že by super komponenty od dodavatele..... ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Denis, taky to tak mám ohledně Škodovky, jezdím v nich a vlastním je celý život, ale poplácávat se po ramenou jak jsou nej, to tedy nebudu. Obzvláště, když ty ceny lezou neustále nahoru  a kvalita některých komponentů (nejenom infotaintmentu) leze přesně opačným směrem. Podle mne nehorázná drzost zvednou cenu Octavie IV oproti OIII takovým způsobem, no  a za ty peníze ještě dodávat takový nedodělek. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento vseobecny problem s kvalitou koncernu ale aj inych znaciek / odvetvi je nasledkom tej kokotskej strategie:

Ak je problem = oddelenia vycislia naklady

Manager R&D zhruba odhadne prerabku dielu, casto sme prerabali DFMEA

Manager z pripravy spocita nastroje, programovanie.

Manager logistiky omeskania.

Manager aftersales reklamacie ak neinovujeme suciastku.

Ak je to nizsie cislo, financny manager odporuci ignorovat problem.

Jebat fakt ze meno firmy ide dole. To sa neda spocitat presne tak to ignoruju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viz Ford Pinto.

 

zkopírováno z internetu.

V tehdejší kauze „Ford Pinto“ šlo tehdy o to, že automobilka během produkce tohoto vozu zjistila jeho kritickou výrobní vadu - palivová nádrž byla tak špatně umístěna, že při nárazu zezadu hrozilo zvýšené riziko její exploze a následné vznícení automobilu. Odstranění této závady by však navýšilo o jedenáct dolarů cenu každého Pinta, které se prodávalo za dva tisíce dolarů.

    Ford si proto zpracoval interní „cost-benefit“ analýzu (analýzu nákladů a přínosů, pozn. red.), která předpověděla dopady vadného umístění nádrže následujícím způsobem: 2 100 zničených aut, 180 těžce zraněných a 180 mrtvých pasažérů. Náklady na případné soudní vyrovnání pak vyčíslila na 200 tisíc dolarů za každé úmrtí a 67 tisíc dolarů za těžké zranění. Celkem Ford odhadoval, že by za soudní výlohy zaplatil 49,5 milionu dolarů.

Potřebná úprava všech vozů Pinto by však automobilku vyšla celkem na 137 milionů dolarů, tedy na mnohem vyšší částku. Ford se proto rozhodl pokračovat ve výrobě defektního vozidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Bikes napsal:

článek o vývoji aerodynamiky. Nejzajímavější (alespoň pro mě) je tato formulace „Ve spolupráci s designovým týmem jsme docílili toho, že kola jsou aerodynamická a zároveň i krásná."

Aerodynamická možná jsou, ale s tím krásná bych si zas tak nefandil.

 

Tak pro mne je úsměvná tato část : V jedné z posledních fází vývoje aerodynamiky se již pracuje s kompletními prototypy automobilů. V aerodynamickém tunelu se za pomoci kontrastní barvy ověřuje například i to, jak po karoserii při jízdě stéká voda. Je totiž mimo jiné potřeba zajistit dobrý výhled řidiče bočním okénkem do zpětných zrcátek."

No, na OIII se na tuto část testování evidentně zapomnělo, protože tam za deště zrcátka nejsou vidět. A nebo si to přečetli na fórech, tak to zkusili na dalším modelu a asi zjistili, že mají lidi tak trochu pravdu. Takže ještě pár modelů a všichni dohromady vytvoříme fajn auto ... :-)

Pro ty co už mají O IV mne napadá podobná záležitost. Už pod přední kapotu nalepili to "extrémně drahé" těsnění (stačí obyčejná gumová hadice) , které uchrání motorový prostor před vnikáním bordelu? Na O III na něm mohutně ušetřili a tak zaprasenej (písek, bláto všude) motorovej prostor po pár tisíci kilometrech (foto při první garančce, tzn. cca 30.000 km) jsem u žádného jiného auta neviděl ani po 100 nebo 200 tis. kilometrech. Podotýkám, že jezdím víceméně dálnice, takže žádné extrémy, co se týče bordelu ve vzduchu. 

Výhled za deště.JPG

Mot_1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...