Publikováno Únor 18, 200916 r Zdravím.Potřeboval bych poradit s následujícím problémem.Dost mi vibruje řízení ale jenom když obuju letní pneu.Když dám zimní tak je to o.k.Zkoušel sem ty letní různě kombinovat ale pořád to samé.Mohou být vadné?Všechny čtyři?Ptal sem se v pneuservisu a tam mě řekli že se s tímto ještě nesetkali.Díky za každou radu
Únor 18, 200916 r to si robis srandu. vymen pneuservis preboha. ak sa este nestretli s kolesami ktore treba vyvazit.
Únor 18, 200916 r Autor Bouchlý disk není.V servisu mi říkali že sou špatné gumy.Ale je mě divné že by byli špatné všechny čtyři?Mám je asi třetí rok kupovat nové se mě nechce.
Únor 18, 200916 r ved pri vyvazovani vidia ci je ten disk buchnuty alebo nie. a aj ked je trosku buchnuty tak ak ho vyvazia tak nehadze.
Únor 18, 200916 r jj vidí, ale neřeknou, raděj ho všemožně vyváží a stejně to dělá bordel. ale ty gumy to můžou tady dělat, co jsou to zač? dělalo to od nových gum , nebo až po čase?
Únor 19, 200916 r Je možný, že máš oskákaný gumy (zuby jak pilka). Taky jsem to měl, výměna gum a bylo po problému.
Březen 6, 200916 r este mi znamej z pneu servisu rikal ze muzou oreznout kordy a pak to uplne zlikviduje gumu. Vlni se nebo skace. Pry u Matadorek to byla bezna zavada. Ale nevim jak je dlouho co se to stavalo.
Září 8, 201212 r Netusi nekdo cim by mohlo byt zpusobeno, ze pri rychlosti cca. 115-120km/h mi zacne vibrovat volant? Neni to nejak extremni, ale je to znatelne. Nedela to pri zadne jine rychlosti ani pri brzdeni. Pri snizeni/zvyseni rychlosti to okamzite prestava. Zacalo to po prehozeni zadnich/prednich kol pote co zena jednu predni pneumatiku zdrbala v dire. Vymenil jsem ji tedy za novou a spolecne s druhou predni cca. pul roku starou prehodil dozadu tak, aby vpredu byla kola uplne stejne ojeta. Vzadu je tedy nyni jedno zcela nove kolo a druhe pul roku stare minimalne ojete, ale to podle me na to nemuze mit vliv. Soucasne se vsechna kola prevazila a udelala geometrie, kde by podle vypisu melo byt vse ok. Bylo to v pomerne dobrem servisu, se kterym mam letite dobre zkusenosti, tak se mi nezda, ze by tam neco mohli zdrbat, nicmene zacalo to opravdu po teto operaci.
Září 8, 201212 r Tak přehoď zadní kola dopředu a uvidíš. Je to asi nejsnažší,než začneš něco dále řešit.
Září 9, 201212 r Příteli okřídleného šípu, doporučil bych i návštěvu pneuservisu a nechat převážit kola. Radek.
Září 9, 201212 r to už urobil,tu to píše.. Soucasne se vsechna kola prevazila a udelala geometrie, kde by podle vypisu melo byt vse ok. Bylo to v pomerne dobrem servisu, se kterym mam letite dobre zkusenosti, tak se mi nezda, ze by tam neco mohli zdrbat, nicmene zacalo to opravdu po teto operaci.
Říjen 2, 201212 r No vidíš to ono většinou klepání v těhle rychlost dělají nevyvážený kola taky jsem si sundal kola, nastříkal folii, nandal kola jak byly a jedu domů a klepe se mi volant samozřejmě se kola tou folii asi rozhodily nebo co Upraveno Říjen 2, 201212 r od mc2uba
Říjen 2, 201212 r mike veď si písal.že si bol v pneuservise...tak potom viac do takého pneuservisu nechodiť!!!.. Radek mal nakoniec pravdu
Květen 16, 20178 r Co může způsobovat vibrace volantu, podobné těm při nevyváženém kole ? Nechal jsem vyvážit kola, nic to neřeší,. Při padesátce nic, kolem devadesátky už klepe volantem, při vyšší rychlosti o to více. Měl sem přes zimu problém s podivnýma zvukama při zatáčení doprava. Na zvedáku sem před týdnem zkoušel vůli homokineťáku - z předovodovky do něj nic, ale když chytím poloosu a otáčím kolem tak je tam vůle snad půl centimetru, než zabere. Levá strana to nedělá. Je možné, že je v pytli kloub ? Mám vyhlédnutý SKF za +- 1500
Květen 16, 20178 r Popřípadě oskákané nebo špatně sjeté pneumatiky? Zborcený kord pneumatiky se mi taky podobně projevoval. Ne zimních to dělalo to samé?
Květen 16, 20178 r Zimáky i letní, pořád stejný efekt, jako by byly rozvážené kola.. cuká na obě strany. Obě sady kol dokonce dvakrát převažované v jiném servícu.. Při brždění ani puštění volantu to nikam netáhne.. akorát s rychlostí cuká víc. Upraveno Květen 16, 20178 r od hrnous
Květen 16, 20178 r Když je jen na jednom kloubu vůle 0,5 cm a na druhém ne, tak bych sázel na ten kloub. Při akceleraci, částečném zatížení, brzdění motorem, na neutrál se to chová pořád stejně?
Květen 17, 20178 r Jojo, v té rychlosti kdy se to prpojeví je jedno jestli vyřadím na neutrál, nebo´co s tím provádím..
Květen 17, 20178 r Hmmm :-( tak při špatném kloubu bych nějakou změnu čekal. No, mně třepala volantem (asi) špatná guma, taky několikrát vyvážená, několika pneuservisy, označená jako vhodná na předek, nejlepší z používaných, nejnovější, na novém ráfku, extra dokupovaná, protože díra v silnici :-). Proto jsem ji dával pořád dopředu a proto se pořád nic neměnilo. Když mně bliklo a dal jsem si dozadu, tak v tu chvíli třepání přestalo. To jsou paradoxy ..... Upraveno Květen 17, 20178 r od McMatej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.