Přejít na obsah

Divny zvuk, cukani a spatne startovani


Doporučené příspěvky

Zdravim, chci se zeptat zda se nekdo nesetkal s mym problemem.

 

1) Za studena se mi zda ze posledni dobou ma motor takovy drsnejsi zvuk nad 2000ot, hlasitejsi vychazejici ze strany spolujezdce, skoro az dieselovy zvuk bych rekl. Jak se to ohreje, v dnesnich teplotach za cca 1min, tak se zvuk uklidni a je to takrka stejny jako driv.

 

2) Sem tam za studena to hur startuje - nabehne a hned chcipne a nebo se zacne dusit, chcipat, ale udrzi to a rekl bych ze jede na mene valcu, kdyz clovek v tu chvili slapne na plyn, tak motor vubec nereaguje a dusi se dal a po par vterinach se to chytne a pokracuje problem c.1

 

3) A mozna souvisejici vec - sem tam pri otackach od 1000-2000ot a pridani plynu, zpravidla vic jak pul plynu tak auto cukne, ale tohle je vyjimecne nicmene vsimnul jsem si toho...

 

Nevi nekdo neco, nebo nema nekdo podobny/stejny problemy? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Ten zvuk může dělat i kompresor klimatizace. Zkus dát na climatornicu ECON jestli ten zvuk ustane

2. Tady může být vadný ventil aktivního uhlí, řešilo se to tady 

 

3. Tak začít tím nejednodušším. Svíčky a filtry vzduchu a paliva. Nemáš nějakou závadu na diagnostice? Vadná lambda atd?

Editováno: , autor: FikoCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

mensi aktualizace - startovani vyreseno korekci plynovych vstrikovacu, takze uz cca 2 tydny startuju jak mam, ale stale resim ten "divny" zvuk. Auto jezdi v poradku - mozna bych rekl ze je linejsi, ale to tezko rict, spis uz jsem si na to zvykl, ale ten dieslovity zvuk pri studenej motoru ten takovy nebyl a otazka zni zda je neco spatne a nebo je to normalni jev motoru, ze se takhle zmeni... Dela to jen kdyz je studenej a jen kdyz slapnu vic plynu tak se ozyva dieselovy zvuk z motoroveho prostoru pred spolujezdcem... Nicmene, jsem dnes nahral nastartovani a zjistil jsem, ze je to jeste vetsi diesel nez jsem si myslel :D ale hlavne, ze za studena se celej motor trepe...Je to normalni? Viz video

 

 

Editováno: , autor: roomster1416V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, marfan napsal:

To trepanie určite spôsobuje aj bohatá zmes kvôli rýchlemu zahriatiu. Pre výrobcu je tento jav ako normálny. Koľko, že máš na tom nabehané ?? Ja mám ráno podobný zvuk, proste vybehané piesty. 

 

Jojo je to mozne, ale hlavne ten levy silentblok motoru je v haji, s tim pohnu i rukou... takze to je hlavni pricita... na aute je 110tisic, ale z toho tak 90tisic je pouze po meste a jizdy vetsinou tak 2, 3km... denne tak 20x klidne nastartuju... A co to pro me znamena vybehane pisty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypada ze nezere, olej nehlidam, nikdy jsem nedolival a kontrolka nikdy nezasvitila, tak predpokladam ze je vse OK - auto jezdi pravidelne jednou za rok do autorizaku na servisni prohlidky - ted me jedna do mesice ceka. A vymena pripadne je za kolik? 10tisic? A zhorsuje se to? O vikendu zkusim natocit zvuk v zaberu za studena jakej strasnej diesel to je. Pokud by to celkove nicemu nevadilo, neublizovalo to dalsim vecem, nezhorsovalo se to tak je mi to vcelku uplne jedno, ale bojim se abych ten motor neoddelal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka výmeny záleží aké piesty vyberieš. Originál sú ževraj Kolbenschmidt. Lenže tieto majú tú problémovú teflonovú vrstvu na boku, či je to len pri tých čo máme v motoroch alebo aj tie čo sa dajú kúpiť to neviem. Jeden člen fóra piesty menil a vymenil tie original za značku Nural. Tieto mu doporučil mechanik s tým, že sú o máličko vyššie a hlavne lacnejšie (40€ vs 80€). Ja osobne by som asi tiež išiel do tej lacnejšej varianty. Potom treba nové krúžky asi original, čiže Kolbenschmidt (sada tuším 30€). Tesnenie pod hlavou, olej, filter a plus robota mechanika. Cena neviem koľko presne by to bolo.

 

Mne to začalo robiť po servise v jednom servise, kde mali vymeniť olej, sviečky, filtre a mali dať všetko oni. Výsledkom ich servisu bolo, že motor mal hrubší zvuk a začal pri jemnom pridávani klepať.  Odvtedy si všetky veci pre servis kupujem sám a nemám problém a ani sa to nezlepšuje a ani nezhoršuje. 

 

Teraz mi tečie zo zadu motora voda, ak to bude tesnenie tak asi dám hneď aj vymeniť tie piesty.

 

Pozri si moje video z pred troch rokov, je to skoro ten istý zvuk ako mám teraz rozdiel 60tkm. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...