Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 1 hodinou, Aleš_BX napsal:

tak si ten motor zkalibruj, v tom bude nejspíš problém, že to nejde, vcelku logické, když auto neví u jednoho okna kde jsou koce dojezdů

JJ kalibrace pomohla.

  • 2 měsíce později...

Jak to dopadlo po výměně baterky v klíčku,já měnil u obou a synchronizace nezafungovala.Tak nevím co s tím.Máte někdo radu?

Tak muj klicek ozil. Kdyz jsem byl ve skodovce, ze mam problem a ani neblika, tak me poslali si koupit novej klicek na kasu nebo taxikem domu pro nahradni...

pristup k zakaznikovi brutalni, to asi patri ke koloritu znacky. Nicmene po dlouhem prehazovani baterky ven a dovnitr a pak 20ti minutach cekani to zacalo diodovat, takze moje rada je cekat. A asi objednam ten ze superba, vypada lip.

Pravda, trochu jsem to zkratil ve smyslu, at si ho jdu na kasu zaplatit a on nekdy dorazi. Coz samosebou nepripadalo v uvahu, pac jsem byl v jinem meste a mit mrtve auto neni uplne ok.

 

Nicmene si odpust plky o tom, ze pisu blbosti, prosel jsem si tim a byl to dost stres a prozakaznicky servis houby.

 

Startovat neslo, kdyz neblikala s novou ani starou baterkou dioda, tak nesel start ani s prilozenim s baterkou ani bez. Jako by klic uplne chipl a neklicoval. Bylo potreba cekat. Rikali ze se s tim nepotkali a je urcite vadnej klic. Kdyz jsem jim rekl, ze vuz ma zaruku a at jsou tak hodni pristavit nahradni, pac vuz se pouziva na podnikani a vznika mi skoda, kterou jim pravnik s ucetni radi vycisli presne, tak najednou uz tak moc vadnej nebyl, nebo jsem ho nejakym zpusobem poskodil.

Baterku jsem si samosebou v SA koupil jako prvni vec. 

 

5 tisic za klic je moje/tvoje volba. Nemusis davat, pokud ti stary jede a nevadi ze vypada jak vypada. Alespon k L&K by mohli davat ten superbovej, ale to je offtopic. 

 

Takze rada je vymenit baterku a nechat jakoby v klici neco “nabit”, uvozovky proto, ze se v nem nema nabit co.

Upraveno od Eska-monter

  • 2 týdny později...
V ‎3‎.‎8‎.‎2018 na 13:44, Honza O. napsal:

... Bylo mi řečeno že baterie vydrží cca 3-5 měsíců takže ty moje 2-3 měsíce výdrže není žádný problém....

V ‎4‎.‎8‎.‎2018 na 12:22, spirito napsal:

Já mám 4/2013 s KESSY a měním každých 6 měsíců (+/- měsíc). Manželka má druhý klíč a vydrží jí to cca rok.

Dnes mě v servise měnili baterku v ovladači, neměl jsem žádný problém, ale udělali to po nějaké diagnostice v rámci celkové prohlídky. 

Aniž bych tedy měl jakékoliv potíže, baterka byla v ovladači cca 14-15 měsíců, což odpovídá tomu roku. Mám LK v plné výbavě (výroba koncem 8/2017), tedy i KESSY. Jezdím denně, auto otevírám a zavírám (až na výjimky přes KESSY) mnohokrát denně, klíče tedy nenosím v žádné vlhké kapse, jak psal @Aleš_BX ?

Takže myslím, že ten rok bude standard u KESSY (kde klíč s KESSY trvale komunikuje), což potvrdili v autosalonu (a ten je opravdu dost velký), kde mě sdělili, že 90% baterií v ovladačích aut s KESSY mění obvykle právě po tom roce provozu. Takže těch 3-6 měsíců je určitě nějaký ne-standard, 2-3 měsíce téměř jistě vada baterie, nebo dokonce ovladače.

 

 

 

 

Ono totiž záleží, jak kvalitní baterii v ovladači máš. Teď jsem měnil baterku po 4 měsících, protože jsem tam předtím dal GoGen za 29 Kč. Předchozí Panasonic vydržela rok. Teď tam mám Vartu, tak uvidím, jak dlouho vydrží. 

Já originál baterii měnil po 7měsících od výroby vozu. Dával jsem opět originální v ŠA servise, kde si přičetli i “vysokohorskou” přirážku.

To jsem předtím dělal taky, ale pak to vyměnil technik přede mnou za pultem, tak to od té doby dělám sám. Ještě se mi nestalo, že bych to musel synchronizovat. 

  • 3 týdny později...

Možná hloupý dotaz, ale nezkoušel někdo měřit pak tu baterii na jaké se až dostala napětí? Nová mi ukazuje 3,28V, 2 roky stará v klíčích 2,95V, tak jen tak ze zvědavosti kam až to klesá

  • 4 týdny později...

Já měnil opět minulý týden po 4,5 měsících cca :(

  • 2 týdny později...

Díky moc za info.

S ohledem na cenu nové baterie nebylo co řešit a dávno je již vyměněno. Jen je trosku zarážející, že obě baterky +/- stejně vybité a používal se jen jeden ovladač

Drobný postřeh - baterka u standardního kličku mi při téměř každodenním ježdění vydržela rok a půl. Pak se ozval Maxidot. 

  • 1 měsíc později...

Menim bateriu v dialkovom (kessy)...mam CR2025.Vlezie tam CR2032,ktora ma ten isty priemer len je o nejaky ten mm vyssia,zaklapne kryt?

cr.PNG

Upraveno od ritch

Ano vleze, není problém zaklapnout. Teda aspoň u mé F3C

Je tam trochu odpor větší, nedrží, musíš ji tam přidržet. Ale zacvaknout krytka jde - jen při otevření bude baterka vyskakovat. (nevejde se pod tu pojistku).

Takze ako pise Velda...2032 (210mAh) som jemne dotlacil spickou nozika a krytka elegantne zacvakla,tak hadam vydrzi komunikovat dlhsie ako 2025 (150mAh) kedze kapacita je vacsia o 60mAh

Upraveno od ritch

Měnil jsem asi před 3/4 rokem a stále drží (KESSY) :-) Ale náhradní samozřejmě vozím v autě. 

Vybití baterky se u mě projevuje tím, že přestane fungovat KESSY. Ovšem klasické dálkové ještě funguje - když k tomu dojde, popř. auto napíše Vyměňte baterii v DO (této hlášky si však ne vždy všimnu, přijde mi, že vyskakuje jen jednou), měním za baterii, kterou mám v autě. 

Vzhledem k tomu, že KESSY žere baterii více, a někomu nevydrží ani třeba ten celý rok, musel by měnit baterii při každém přezouvání kol, aby měl skutečně jistotu :)

passaty už půjdou otevírat telefonem, tak třeba v příští generaci škodovky už nafasujeme jen obyčejný klíček pro stav nouze a bude klid :)

  • 1 měsíc později...

Opět po cca 4,5 měsících výměna baterie v autoklíči. Tentokrát se vybil úplně (pár denní ignorace hlášky) a nešlo odemknout auto přes dálkové vůbec. 

  • 1 rok později...

ahoj nedavno na pokyn hlasenia som menil bateriu,,vydrzala mesiac,tak som dal novu a ta po tyzdni hlasila ze ju mam vymenit....ignoroval som to lebo vsetko fungovalo, ale potom mi  odisiel cely kluc... vobec nereagoval ani po vymene dalsej baterie ...zmiereny ze kluc je fuc som zobral nahradny,,,ten fungoval asi mesiac a presne tak odisiel jak ten prvy......myslel som ze budem otvarat auto iba planzetov bez dialkoveho.....ale ked odomknem manualne auto zacne hucat poplasne.....rychlo musim skocit do auta zasunut kluc do spinacky aby to prestalo hucat...co sa posralo???? som laik vdacny za kazdu radu

  • 1 rok později...

Přestalo mi najednou fungovat origo dálkové ovládání k OIII se sklopným klíčem. Dojel jsem do cíle, chci zamknout a nic.  Žádné předchozí varování o slabé baterii. Červená LED při zmáčknutí tlačítka nebliká. Doma jsem změřil napětí baterie, 3,03V, nová 3,36V. Baterii jsem vyměnil ovládání nefunguje, LED nebliká. Několikrát baterie dovnitř ven, zkratování kontaktů baterie pro odstranění zbytkového náboje, nic nepomáhá.

Pak mě napadlo zkusit, jestli není potřeba provést nějaký reset, zmáčknutím více tlačítek najednou. Zkoušel jsem různé kombinace a najednou se LED rozblikala a dálkové ovládání funguje i bez potřeby synchronizace s autem. 

Bohužel při tom "tlačítkovém chaosu" nevím, která kombinace tlačítek byla ta funkční - ale myslím, že to bylo zároveň stisknout odemčení vozu a kufru cca na 2 sec a pak jsem zmáčkl zamčení a LED už blikla.

 

  • 10 měsíců později...
V 26. 1. 2022 na 13:18, feliz navidad napsal:

..... Žádné předchozí varování o slabé baterii. Červená LED při zmáčknutí tlačítka nebliká.

 

tak presne to se stalo ted i mi, O3 2013, klic najednou mrtvy ani neblikl, vymena baterie nepomohla

auto slo otevrit mechanicky pod tou krytkou kliky, i nastartovat, ale pokazde zacal rvat alarm, dle navodu se snad musi nastartovat do 10 sekund aby to nervalo

 

goglenim jsem se dostal az sem, a DIKY, to pomackani tlacitek fakt pomohlo, baterka nova, klic po chvili zacal blikat, ani synchronizace neni treba

taky myslim, ze jsem drzel delsi dobu (urcite vic nez 2 sec) otevreni dveri a kufru, ale pak jsme zkousel i drzet jina tlacitka, takze taky nevim presne tu kombinaci co zabrla ;) ale klic se rozjel

  • 1 měsíc později...

chalanie vie niekto poradit ano zaručeně spravit aby fungovalo otvaranie a zatvaranie oken po podrani tlačidiel na DO ? nějak mi to nechce ist je to Octavia r.v 2016

automatické dojezdy ti funguji? Pokud ne, musis nastavit krajní polohy

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.