Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

No dyt. Kdyz zasmrdi, tak jde jen o varovani. Tak kdyz ji nekdo dava opakovanej kour v plny nalozi v podstate s umyslem ji spalit je jasny ze to neda. Zvlast, kdyz se uplne nepovedla. Na normalni bezne jezdeni bych se ze spojky ale nehroutil.

Mě zasmrděla 2* jednou, když jsem musel couvat s plným autem z garáží  a pak rozjezd do kopce s plným autem, ale o té doby nic. Mám tu novější spojku.......??

  • 2 týdny později...

Zdravím, chtěl jsem se jménem mého souseda zeptat na vibrace motoru 1.0 TSI 70kw v Rapidu 2017. Kolem otáček 2200-2400 jsou cítít docela silné vibrace až do volantu. Nezáleží jestli jedu nebo ne, klidně jak stojím a vytočím tyhle otáčky. Zkoušeli jsme můj Rapid 1.2 TSI 66kw a ten to nedělá. Je něco špatně s tím Rapidem ?

Na to nejde poradit nic jiného než zajít do nejbližší ŠA a zkusit nějakou jinou 1.0 TSI v Rapidu nebo ve Fábii s manuálem (jen v těchto modelech je 1.0 TSI bez dvouhmotného setrvačníku, DSG má dvouhmotu vždy).

před 24 minutami, bobanHTP napsal:

Zdravím, chtěl jsem se jménem mého souseda zeptat na vibrace motoru 1.0 TSI 70kw v Rapidu 2017. Kolem otáček 2200-2400 jsou cítít docela silné vibrace až do volantu. Nezáleží jestli jedu nebo ne, klidně jak stojím a vytočím tyhle otáčky. Zkoušeli jsme můj Rapid 1.2 TSI 66kw a ten to nedělá. Je něco špatně s tím Rapidem ?

Ano. Trpí zjevně vibracemi. 

Kolem tohoto pásma nic nepozoruji. To tak do 1600 je pěkná masírka přes volant.

Díky chlapi, vyřídím, začnem tím porovnáním s jiným kusem. Jinak při zátěži do kopce na dálnici do má zvuk jak zuřivý ratlík, máte to taky?

Já mám teda 81kw ale nic takové nepozoruji, naopak nad 2000ot. se motor uklidní a jede tiše. Na dálnici do kopce na pětku to uhánělo bez nějakých zvuků i 170.

Supr, tak to rovnou půjde na reklamačku. Je to roční vůz 2017, kdo ví, co s tím dělal předešlý majitel ...

Dnes jsem v časopise Svět motorů našel zajímavý odstavec o couvání a rozjezdu s 1.0 TSI 81 kW. Bylo tam hodně napsáno o prokluzující spojce při couvání a nakonec i menší rada. Není potřeba vždy mačkat plyn, auto si samo přidá na 1300 otáček. Hned jsem to zkusil a opravdu je to tak. Funguje, jak na zpátečku, tak na 1. Na rovině, tedy není potřeba mačkat plyn například při parkování, nebo popojíždění. Auto si samo přidá, aby motor nezdechl. 

Upraveno od Lukitos

To je dost hulvátské řešení. Nemaj šetřit, ale dát větší skříň, aby se do ní vešly lehčí převody. To by mě zajímalo, jak s takovou jedničkou, nebo nedej Bože zpátečkou nakládají nová auta na kamion. Kor jestli je to blbečkovi, který auta nakládá šumák. Zákazník pak dostane auto, kde je spojka ohořelá jak Palachova vesta. A dneska ještě navíc dělají mezivykládku na poli. 

Ohledně převodovky a spojky už byl i nedávno článek. Dost to kritizovali a dokonce se jím podařilo odrovnat spojku v 30 000 km. Táhli karavan k moři. Dostali novou a lepší verzi spojky, už nevím kdy šla do výroby. Bylo to tam taky napsáno. Jinak krátká 1 a zpátečka se snad kritizována v každém SM, kde se píše o 1.0 TSI 81 kW. Já jsem s Rapidem 1.0 spokojen i když mě pár věcí štve, ale rozhodně si nechám auto pouze 4 roky a před konce záruky prodej. Po roce používání, jsem i došel k názoru, že jsem si radši měl vzít půjčku a připlatit si 200 000 za vybavenou Octavii. Než kupovat vybavený RAPID za 400 000.  

jazdil ten motor niekto v octavii aby povedal aké má tam prevody a ako sa to celkove rozbieha a správa? rapidov aj fabii mám kopu ale v octavii toto žiadny predajca objednať nechce 

Zeptej se v sekci Octavie, je tam několik majitelů co tento motor mají v OIII.

  • 4 týdny později...

Tak mam Rapida 1.0 Tsi 81 Kw rok, najeto jen 12 tisic a uz mi u studeneho motoru po startu zacla rachotit prevodovka.

A zhorsuje se to.  Je to v prevodovce, protoze po zmacknuntl spojky to ihned prestane.  To jsem zase zvedavy co mi budou vykladat za hovadiny pri reklamaci.  Protze zatim jsem si zavady musel resit sam za sve. Nastesti jsem si vzdy poradil za par kc a jednou pomohla I izolepa.... Ve skode mne vzdy odbyli, ze je to ok atd a ze mi nepomuzou..

Ale jak budu sam resit prevodovku to nevim..

Jinak se mi jeste  odlepilo pate okno a po ranu mam na skle zevnitr kapky vody. Dale vrze spojkovy pedal a taky mi blbme spinac na zapinani vyhrivani zrcatek. A to jsou jen zavady za posledni mesic.

Upraveno od s-tony

To nebude asi převodovka ale spojka.

To okno si myslím nebude odlepeno, ale vysráží se vnitřní vlhkost. Pokud mám mokré na podlaze gumy a nebo vleze vlhkost do auta, tak to tak dělá.

Zrovna na dnešek jsem nechal u Cíga do rána pootevřené okna a vlhkost je fuč, krásně to vymrzlo (-6 stupňů), ale nesmí začít chcát :-)

Mám Rapida (1.0 81kW) 8 měsíců najeto 17000 km a teď v mrazech slyším za studena převodovku taky. Ale vzhledem k tomu, že mi to dělala F1 i F2, tak jsem v klidu a neřeším.

Včera jsem se díval jak se otvárá airbox se vzduchovým filtrem, mám na mysli samozřejmě 1,0 tsi. Nevíte někdo?

Jsou tam asi nějaké šrouby zespoda, ale nechce si mi věřit, že by se to rozebíralo takhle pitomě...

Díky

Upraveno od tom01

Předpokládám že to bude stejně jako u jiných motorů EA211, tedy musí se to sundat a zespodu jsou šrouby.

Takže nejdřív se sundavá celý ten plastový hrnec, kterej si někde na stole otočím a rozeberu?

Tak to bylo u ostatních, předpokládám že u litru to bude stejné.

Šrouby k filtru jsou zespodu filtr boxu. Pro demontáž je třeba povolit vpředu jeden šroub a vzadu je ještě na hrdle k turbu velká spona. Jde to celkem blbě a ještě blběji se to nasazuje.

  • 2 týdny později...

Lezl tedy někdo k tomu zatracenému filtru? Chci si nechat vyměnit olej v 12000 a sám si chci vyměnit vzducháč. Zatím jak píšou kolegové, tak jsem zjistil že kolem airboxu jsou šroubky... to je vše co se mi povedlo vyzkoumat. Jak se teda k té mrše dostat a vyměnit?????

Až se trochu ojaří a naběhnou ještě nějaké km, tak budu měnit olej a chci se taky kouknout na ten vzduchový filtr. Postup jem si našel v DP na OIII pro motor 1.2 TSI, ale mělo by to být úplně stejné a musím říct, že mě teda celkem nadzvedla ta složitost - to ze starších aut opravdu neznám... :doh

image.thumb.png.767405477a6ccf897539d4f11d90ff30.png

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.