Martin Z Vloženo 23. Listopad 2018 Vloženo 23. Listopad 2018 No dyt. Kdyz zasmrdi, tak jde jen o varovani. Tak kdyz ji nekdo dava opakovanej kour v plny nalozi v podstate s umyslem ji spalit je jasny ze to neda. Zvlast, kdyz se uplne nepovedla. Na normalni bezne jezdeni bych se ze spojky ale nehroutil. Citovat
Bury1104 Vloženo 24. Listopad 2018 Vloženo 24. Listopad 2018 Mě zasmrděla 2* jednou, když jsem musel couvat s plným autem z garáží a pak rozjezd do kopce s plným autem, ale o té doby nic. Mám tu novější spojku.......?? Citovat
bobanHTP Vloženo 7. Prosinec 2018 Vloženo 7. Prosinec 2018 Zdravím, chtěl jsem se jménem mého souseda zeptat na vibrace motoru 1.0 TSI 70kw v Rapidu 2017. Kolem otáček 2200-2400 jsou cítít docela silné vibrace až do volantu. Nezáleží jestli jedu nebo ne, klidně jak stojím a vytočím tyhle otáčky. Zkoušeli jsme můj Rapid 1.2 TSI 66kw a ten to nedělá. Je něco špatně s tím Rapidem ? Citovat
Martab Vloženo 7. Prosinec 2018 Vloženo 7. Prosinec 2018 Na to nejde poradit nic jiného než zajít do nejbližší ŠA a zkusit nějakou jinou 1.0 TSI v Rapidu nebo ve Fábii s manuálem (jen v těchto modelech je 1.0 TSI bez dvouhmotného setrvačníku, DSG má dvouhmotu vždy). Citovat
Clerfayt Vloženo 7. Prosinec 2018 Vloženo 7. Prosinec 2018 před 24 minutami, bobanHTP napsal: Zdravím, chtěl jsem se jménem mého souseda zeptat na vibrace motoru 1.0 TSI 70kw v Rapidu 2017. Kolem otáček 2200-2400 jsou cítít docela silné vibrace až do volantu. Nezáleží jestli jedu nebo ne, klidně jak stojím a vytočím tyhle otáčky. Zkoušeli jsme můj Rapid 1.2 TSI 66kw a ten to nedělá. Je něco špatně s tím Rapidem ? Ano. Trpí zjevně vibracemi. Citovat
slapnahrabe Vloženo 7. Prosinec 2018 Vloženo 7. Prosinec 2018 Kolem tohoto pásma nic nepozoruji. To tak do 1600 je pěkná masírka přes volant. Citovat
bobanHTP Vloženo 9. Prosinec 2018 Vloženo 9. Prosinec 2018 Díky chlapi, vyřídím, začnem tím porovnáním s jiným kusem. Jinak při zátěži do kopce na dálnici do má zvuk jak zuřivý ratlík, máte to taky? Citovat
Vody Vloženo 11. Prosinec 2018 Vloženo 11. Prosinec 2018 Já mám teda 81kw ale nic takové nepozoruji, naopak nad 2000ot. se motor uklidní a jede tiše. Na dálnici do kopce na pětku to uhánělo bez nějakých zvuků i 170. 1 Citovat
bobanHTP Vloženo 11. Prosinec 2018 Vloženo 11. Prosinec 2018 Supr, tak to rovnou půjde na reklamačku. Je to roční vůz 2017, kdo ví, co s tím dělal předešlý majitel ... Citovat
Lukitos Vloženo 16. Prosinec 2018 Vloženo 16. Prosinec 2018 (editace) Dnes jsem v časopise Svět motorů našel zajímavý odstavec o couvání a rozjezdu s 1.0 TSI 81 kW. Bylo tam hodně napsáno o prokluzující spojce při couvání a nakonec i menší rada. Není potřeba vždy mačkat plyn, auto si samo přidá na 1300 otáček. Hned jsem to zkusil a opravdu je to tak. Funguje, jak na zpátečku, tak na 1. Na rovině, tedy není potřeba mačkat plyn například při parkování, nebo popojíždění. Auto si samo přidá, aby motor nezdechl. Editováno: 16. Prosinec 2018, autor: Lukitos 1 Citovat
Clerfayt Vloženo 16. Prosinec 2018 Vloženo 16. Prosinec 2018 To je dost hulvátské řešení. Nemaj šetřit, ale dát větší skříň, aby se do ní vešly lehčí převody. To by mě zajímalo, jak s takovou jedničkou, nebo nedej Bože zpátečkou nakládají nová auta na kamion. Kor jestli je to blbečkovi, který auta nakládá šumák. Zákazník pak dostane auto, kde je spojka ohořelá jak Palachova vesta. A dneska ještě navíc dělají mezivykládku na poli. 1 Citovat
Lukitos Vloženo 16. Prosinec 2018 Vloženo 16. Prosinec 2018 Ohledně převodovky a spojky už byl i nedávno článek. Dost to kritizovali a dokonce se jím podařilo odrovnat spojku v 30 000 km. Táhli karavan k moři. Dostali novou a lepší verzi spojky, už nevím kdy šla do výroby. Bylo to tam taky napsáno. Jinak krátká 1 a zpátečka se snad kritizována v každém SM, kde se píše o 1.0 TSI 81 kW. Já jsem s Rapidem 1.0 spokojen i když mě pár věcí štve, ale rozhodně si nechám auto pouze 4 roky a před konce záruky prodej. Po roce používání, jsem i došel k názoru, že jsem si radši měl vzít půjčku a připlatit si 200 000 za vybavenou Octavii. Než kupovat vybavený RAPID za 400 000. 1 Citovat
suri. Vloženo 23. Prosinec 2018 Vloženo 23. Prosinec 2018 jazdil ten motor niekto v octavii aby povedal aké má tam prevody a ako sa to celkove rozbieha a správa? rapidov aj fabii mám kopu ale v octavii toto žiadny predajca objednať nechce Citovat
Martab Vloženo 23. Prosinec 2018 Vloženo 23. Prosinec 2018 Zeptej se v sekci Octavie, je tam několik majitelů co tento motor mají v OIII. Citovat
s-tony Vloženo 20. leden 2019 Vloženo 20. leden 2019 (editace) Tak mam Rapida 1.0 Tsi 81 Kw rok, najeto jen 12 tisic a uz mi u studeneho motoru po startu zacla rachotit prevodovka. A zhorsuje se to. Je to v prevodovce, protoze po zmacknuntl spojky to ihned prestane. To jsem zase zvedavy co mi budou vykladat za hovadiny pri reklamaci. Protze zatim jsem si zavady musel resit sam za sve. Nastesti jsem si vzdy poradil za par kc a jednou pomohla I izolepa.... Ve skode mne vzdy odbyli, ze je to ok atd a ze mi nepomuzou.. Ale jak budu sam resit prevodovku to nevim.. Jinak se mi jeste odlepilo pate okno a po ranu mam na skle zevnitr kapky vody. Dale vrze spojkovy pedal a taky mi blbme spinac na zapinani vyhrivani zrcatek. A to jsou jen zavady za posledni mesic. Editováno: 20. leden 2019, autor: s-tony Citovat
Dodi 15 Vloženo 20. leden 2019 Vloženo 20. leden 2019 To nebude asi převodovka ale spojka. To okno si myslím nebude odlepeno, ale vysráží se vnitřní vlhkost. Pokud mám mokré na podlaze gumy a nebo vleze vlhkost do auta, tak to tak dělá. Zrovna na dnešek jsem nechal u Cíga do rána pootevřené okna a vlhkost je fuč, krásně to vymrzlo (-6 stupňů), ale nesmí začít chcát :-) Citovat
Pawouk Vloženo 20. leden 2019 Autor Vloženo 20. leden 2019 Toto je ovšem motorová sekce. Tak to respektujte. Citovat
rkonf Vloženo 21. leden 2019 Vloženo 21. leden 2019 Mám Rapida (1.0 81kW) 8 měsíců najeto 17000 km a teď v mrazech slyším za studena převodovku taky. Ale vzhledem k tomu, že mi to dělala F1 i F2, tak jsem v klidu a neřeším. Citovat
tom01 Vloženo 23. leden 2019 Vloženo 23. leden 2019 (editace) Včera jsem se díval jak se otvárá airbox se vzduchovým filtrem, mám na mysli samozřejmě 1,0 tsi. Nevíte někdo? Jsou tam asi nějaké šrouby zespoda, ale nechce si mi věřit, že by se to rozebíralo takhle pitomě... Díky Editováno: 23. leden 2019, autor: tom01 Citovat
Martab Vloženo 23. leden 2019 Vloženo 23. leden 2019 Předpokládám že to bude stejně jako u jiných motorů EA211, tedy musí se to sundat a zespodu jsou šrouby. Citovat
tom01 Vloženo 23. leden 2019 Vloženo 23. leden 2019 Takže nejdřív se sundavá celý ten plastový hrnec, kterej si někde na stole otočím a rozeberu? Citovat
Martab Vloženo 23. leden 2019 Vloženo 23. leden 2019 Tak to bylo u ostatních, předpokládám že u litru to bude stejné. Citovat
MartinD Vloženo 24. leden 2019 Vloženo 24. leden 2019 Šrouby k filtru jsou zespodu filtr boxu. Pro demontáž je třeba povolit vpředu jeden šroub a vzadu je ještě na hrdle k turbu velká spona. Jde to celkem blbě a ještě blběji se to nasazuje. Citovat
marek7306 Vloženo 7. Únor 2019 Vloženo 7. Únor 2019 Lezl tedy někdo k tomu zatracenému filtru? Chci si nechat vyměnit olej v 12000 a sám si chci vyměnit vzducháč. Zatím jak píšou kolegové, tak jsem zjistil že kolem airboxu jsou šroubky... to je vše co se mi povedlo vyzkoumat. Jak se teda k té mrše dostat a vyměnit????? Citovat
tom01 Vloženo 7. Únor 2019 Vloženo 7. Únor 2019 Až se trochu ojaří a naběhnou ještě nějaké km, tak budu měnit olej a chci se taky kouknout na ten vzduchový filtr. Postup jem si našel v DP na OIII pro motor 1.2 TSI, ale mělo by to být úplně stejné a musím říct, že mě teda celkem nadzvedla ta složitost - to ze starších aut opravdu neznám... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.