Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Není tu někde výkonová křivka motoru 1.0 - 70 a 81kw ? Jako  ve vláknech 1.2 atp...

Mám toto:

IMG_20180417_130445.thumb.jpg.c1d8c781945909f3a0c0be4072a87501.jpghttps://img4.auto.cz/blog/blogs.dir/407/files/2017/12/3_1_0TSI_81kw-37-650x375-orez.jpg

u 70kW je hlavně zajímavé to omezení výkonu a točivého momentu na 1. a 2. RS.

 

EDIT: reálný výkon 81kW potom zde:

 

Upraveno od Martab

Děkuji, pro porovnání mi to stačí.

Ta 70kw verzia ma krutak ako niejka 1,6atmosfera. No do kombika fabie asi ani do scaly by som to nechcel. Nie zeby to neslo ale stoji si priplatit za tu 81kw.

Ta 81kw verzia uz vyzera nadejne. 

Záleží na využití, ten silnější litr má hlavně jinak poskládanou převodovku. Má dlouhé převody a pokud někdo jezdí často v kopcovitém a zatáčkovitém terénu po okrskách nebo hodně město, je třeba velmi často řadit. Naopak po dálnici je to zase výhoda. Ideální je si oboje projet a potom se rozhodnout.

Další výhoda o které se primárně nemluví u 81kW jsou brzdy, přední kotouče mají větší průměr a i dle zkušeností zde z fóra vydrží déle (zase pro někoho může být mínus fakt, že kotouče jsou i vzadu).

Pro me minus u 81kW u Scaly je dvouhmota. Mam 70 a je potreba opravdu tisknout pedal plynu hodne k podlaze. Cca 2cm pred podlahou to tahne hodne dobre, ale do te doby je to hodne fadni. Proste nezvyk, driv jsem pouzival drahu do poloviny chodu.

Mám doma O1 75kw a Rapida 70kw a na dálnici mi víc vyhovuje, pokud se motám doma jen kolem komína tak jsem s 5 kvaltem taky spokojený. A z kotoučů vzadu moc nadšený nejsem, ale bral jsem skladovku.

@vormen Ale tady se řeší Fabia, dvouhmotu má jen 85kW, 70 i 81kW mají klasický setrvačník.

 

Jasně i 70kW je na dálnici naprosto v pohodě, jen ona točí o cca 500ot. více, toť vše.

Je nekde k sehnani prevodovy pomer prevodovky  fabia 1.2tsi  70kw a 81kw a 1.0tsi 70kw a 81kw.

 

Porovnani. Diky

Samozřejmě:

1.0 TSI 70kW 5M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW 6M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW DSG:

I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17

4.438/3.227/4.176

 

1.2 TSI 66kW 5M:

I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.2 TSI 81kW 6M:

I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18

3.933

 

1.2 TSI 81kW DSG:

I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28

4.105/3.120/3.900

 

Pro 1.2 TSI jsou to data k 7.11.2016 a pro 1.0 TSI jsou to data k 18.4.2017, ale myslím že u těchto motorů se převodové poměry nijak neměnily. Zkusím udělat po obědě nějaké porovnávací grafy, když bude čas.

 

EDIT: U DSGček jsou ty stálé převody v následujícím pořadí:

Final1 (1-4RS) / Final2 (5-7RS) / Rev.

Upraveno od Martab

Pecka dekuju.

 

Jeste me napadlo slo by pridat otacky pri rozjezdu u 1.2tsi jako to mam u 1.0 mpi?

Celkem by se to hodilo ?

Jak to myslíš? 1.2 TSI má  volnoběh cca 850ot. 1.0 TSI jej má o něco výše kolem 1000ot. Oba (resp. všechny 3) při rozjedu zvýší otáčky tak, aby se dalo rozjet bez plynu.

před 9 minutami, octavia_66_tdi napsal:

Pecka dekuju.

 

Jeste me napadlo slo by pridat otacky pri rozjezdu u 1.2tsi jako to mam u 1.0 mpi?

Celkem by se to hodilo ?

Toto téma není o motoru 1.2 TSI! To snad není problém pochopit, ne?

Ja mam 2015 1.2tsi 66kw a otacky mi to pri rozjezdu nezveda. NeKdy mi to pri prerazovani hnusne poskoci, vetsinou kdyz malo roztocim jednicku.

Ale ty otacky se spojkou fakt nezvednou jako u mpi 44 2016.

Tak to nevím, s tím problém nemám, to chce asi vyzkoušet více aut. Ale jak píše @Pawouk, toto už je mimo téma.

před 51 minutami, Martab napsal:

1.0 TSI 70kW 5M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW 6M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW DSG:

I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17

4.438/3.227/4.176

 

1.2 TSI 66kW 5M:

I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.2 TSI 81kW 6M:

I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18

3.933

 

1.2 TSI 81kW DSG:

I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28

4.105/3.120/3.900

U DSG převodovek bych ještě doplnil, který ze tří stálých převodu patří k jakému převodovému stupni.

@dodge Kdybych to věděl, tak to tam doplním, bohužel v materiálech které mám to není rozděleno, momentálně se to snažím dohledat, jakmile to zjistím, doplním :) .

 

EDIT: Doplněny do původního příspěvku vysvětlivky který převod je který u DSG.

Upraveno od Martab

Jak jsem slíbil, přikládám grafy převodů a výsledné rychlosti.

obrazek.thumb.png.31ee0154f7dcec71ef5cbc2c6e684369.png

obrazek.thumb.png.68c6bb6372a4021cf57e03953a9d8b7f.png

obrazek.thumb.png.63b7b53b35432b9816b33bc37d8ddfb6.png

 

Koho by zajímaly i ostatní motorizace:

Převody Fabia III.pdf

  • 2 týdny později...

Díky.

Zajímavé, jak má DSG krátké převody, respektive slabší TSI dlouhé, ale jako ta dlouhá dvojka a trojka je docela fajn. Dost to používám i v Polu, kde je zpřevodování u 66kW stejné. :)

  • 4 měsíce později...

Toto už se objevilo před nějakou dobou v sekci Octavia i Scala. Vzhledem k počtu aut postižených v ČR nejde o žádné drama. 

jj, drama to není a ani nic fatálního na konstrukci, ale 1.0 tsi se to týká

  • 4 týdny později...

Samozřejmě, jednak se to píše v článku a taky přeci nebude automobilka používat 2 různé verze stejného motoru do různých modelů. 

  • 3 týdny později...

No momentálně opět nejde u FIII v konfigurátoru objednat motor 81kW (a nebo jsem slepý) Může to s tím souviset ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.