Jump to content
Czrkmcz

Nesvítí kontrolka serva

Recommended Posts

Ahoj lidi mám dotaz, jak je možné odpojit , prípadně deaktivovat kotrolku serva u Fab I 1.4 TDi rv 2007 ? jde mi o to ze auto bylo z bazaru kde kontrolku nejakym zpusobem odpojili aby nesvitila , zavada se nehledala protoze nebyl duvod *nic nesvitilo*,  takze po vymene serva , cidla a konektoru bych chtel aby bylo vse ve stavu aby kdyz bude zase problem aby me na to upozornila kontrolka, bohuzel po otoceni klicku se nerosviti kontrolka serva a to ani kdyz *nasimuluju* nejakou zavadu tak take ne ,, kde se da kontrolka odstrihnout aby nesvitila ? za budiky jsem koukal vsechny kabely jsou neporuseny , 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A určitě něco odpojovali?Třeba tam byla jen sporadická závada a oni jenom smazali paměť závad.Nepřipojovali to na diagnostiku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta kontrolka se tvari jako kdyby tam vubec nebyla pri prodeji auta ji museli nejak vypnout nebo odstrihnout aby nikdo nezkoumal ze tam je zavada , servo bylo v haji takze se menilo , menilo se i cidlo , takze servo je ok jde mi o to ze se po otoceni klicku vubec nerosviti jako by tam vubec nebyla, po otoceni klicku se ma rosvitit a zhasnout , ppkud je chyba zustane svitit , servo sem odpojil a diag vypsala chybu serva nicmene kontrolka nesvitila ( pritom by mela ) proto me zajima jak se da vypnout abych to mohl uvest doporadku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Branislav Š.
      Dobrý den, mám jednu otázku: kupil som Škoda FAVORIT 135 LS, r.v. 1990 VIN č. TMBACA300M0293359 a má namontovaný posilňovač riadenia. Je to tuning, alebo tam bolo servo pôvodne? (mohlo sa jednať o exportnú verziu).  Potrebujem to zistiť predtým, ako si pojdem vybavit certifikát historického vozidla. Ďakujem pekne za pomoc. Branislav Š., Považská Bystrica, SK
    • By vladiceek
      Dobry den, mam problem se Supem, neustale se mi povoluje sroub tusim ze k prevodovce rizeni a kdyz je povoleny tak jde slyset krupani (jako by kruplo v kloubu) po dotazeni je to bez krupani. Kdyz jsem tam dal lepidlo na zavit tak to vydrzelo cca ctvrt roku ale opet se povolil. Nasel jsem schema ve kterem jsou ty sroubky oznaceny a povoluje se konkretne sroub cislo 1. 
      Nevim si s tim uz rady nejspis dojde na servis ale kdyby to byla nejaka prkotinka tak bych si to rad udelal sam :)
      A jeste otazka podle schematu - je nebezpecne s tim jezdit?
      Diky moc :)

    • By TomicSh
      Zdravím mám problém so svojou Fabiou 2.
      Pri jazde mi dnes začala viackrát pípať prístrojovka a signalizovala mi chybu červený trojuholník, ABS, servo ikonky...spravilo mi to viackrát no potom prestalo. Keď som vypol auto a znova naštartoval tak mi resetlo budíky (čas, denný počet km) tak som to odignoroval no pri parkovaní a vytočení volantu mi to znova začalo pípať, no tentokrát mi vyplo aj posilňovač riadenia. Behol som teda na diagnostiku a tam mi vypísalo toto:
      -Centr. elektronika ZE 1.0                         1
       063E Napetí jízdniho akumulárotu          Príliš malý signál
      -Elektrohydr. posilovač 1.0                       2
      0236 Řídicí jednotka posilovače řízení svorka 30
      0508 Řídicí jednotka posilovače řízení svorka 30
       
      Stretli ste sa niekto s niečím podobným prípadne nasmerovať na chyby z diagnostiky?
       
      Ďakujem pekne 
    • By Orange
      Čau všem potřebuju na své O2 MR2006 (vyrobeno 27.10.2005) vyměnit řízení neboť mám vůli v hřebenu. Původně tam je 2. generace. Koukal jsem, že jde dát i 3. generace + kabelovej svazek k ní a pak, že potřebau novýho serva nahrát adaptace k danýmu autu. Rád bych nové a ne repas, páč repasům v tomhle případě moc nevěřim.
       
      Mám několik dotazů:
      1) Je při výměně za 3. generaci ještě nějakých úprav aby to fungovalo nebo stačí jen servo + svazek a jede to? Viděl jsem, že jsou i nějaký fyzický rozdíly dle ETKY.
      2) Má někdo odzkoušené i jiné než origo řízení výměnným způsobem? Dle ETKY to po slevě vyjde asi na 27tis. Kč samotný řízení v případě obou generací, což je rána. Druhovýroba tak za půlku. Ovšem zase povětšinou repas neznáme kvality.
      3) Nahrání těch adaptací pro konkrétní vozidlo (typ auta, podvozku, okruh pérování, typ tlumení...) je jen o zadání čísla té charakteristiky. Pochopil jsem, že tohle se týká jen 3. generace řízení. To jde zadat i přes VCDS nebo musí být origo VASem? To správný číslo/kombinaci najdu kde?
       
      Díky. Honza
    • By Gabo93
      Rozprodám díly na vozy Škoda Fabia I. gen.
      Mam tu motory 1,2 40 Kw AWY, 1,4 16V AUB
      Červená díly barva corrida 9151
      Modrá combi 4590
       
      Ptejte se na jednotlivé díly, není problém udělat foto a poslat na dobírku. Jinak osobní odběr v Trutnově.
       
×
×
  • Create New...