Publikováno Únor 1, 20187 r Ahojte,ake mate skusenosti s pouzivanim REST? V navode sa pise, ze po zapnuti Rest by mala byt kabina vyhrievana zvyskovym teplom motora.u mna ked to zapnem, tak po cca 1 min fuka uz studeny vzduch (voda v radiatore sa ochladi). ked zapnem zapalovanie, tak teplota vody a aj oleja je stale napr 80stupnov. som myslel, ze pri pouziti tejto funkcie sa zapne nejake cerpadielko, ktore cirkuluje vodu z motora a radiatora. Mam S3 s 2.0 TDi 110kw, rv 11/2016. Dakujem Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Únor 1, 20187 r Prave dnes som to v navode na pouzitie nasiel.Skusal som to po jazde zapnut...zostalo aktivne kurenie a fukalo teply vzduch...teplotu som mal nastavenu na 22....ale v aute som sedel iba chvilku a dalej to nesledoval,co sa deje. Navod pise,ze ale ak je slaba bateria,system sa vypne.
Únor 2, 20187 r Rest som realne skusal 2x, z roho raz po chvilke isiel studeny vzduch tak som to vypol a druhykrat to pekne hrialo asi 10min kym som v aute cakal.
Únor 3, 20187 r Autor Dik za reakcie. Rest kludne fuka aj 20 min ( cize neni tam problem s vybitou bateriou) ale hned po cca 1-2 min ide studeny vzduch. cize ako keby neprudila horuca voda do radiatora.otazne je, ci pri zapnutom Rest ma prudit tepla voda z motora do radiatora alebo nie.Nevie niekto odpovedat? je to na reklamaciu?Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Únor 3, 20187 r Fuka to iba to zbytkove teplo z toho,ako je to rozohriate.Voda z motora urco neprudi.Vypnutim sa zastavi aj vodna pumpa a nema tu vodu co hnat.Takze ani nieje co reklamovat.
Únor 3, 20187 r Každopádně u spousty aut má v tu dobu zafungovat přídavné elektrické čerpadlo chladící kapaliny. ;-)
Únor 3, 20187 r Autor podla dokumentu k motoru 2.0tdi 110kw (je to aj tu na stranke) je ten chladiaci okruh dost zlozity a ak sa pamatam, malo by tam byt aj nejake el carpadlo na dochladenie turba. neviem to teraz pozriet. tak stale zahada ci sa ma pri REST zapnut pridavne cerpadielko ktore by vhanalo vodu do radiatora pri vypnutom motore. Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Únor 4, 20187 r Ano, jak u TSI tak u TDI by mělo být elektrické čerpadlo na dochlazení turba. Otázka je, zda ho má aktivovat i ten RESR, to bude asi otázka přímo na ŠA...
Únor 12, 20187 r Autor bol som sa dnes spytat v skoda servise, nevedeli zaujat stanovisko, ale ze skusia zistit ako sa to ma spravat...Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Únor 16, 20187 r Autor Takze zo servisu ziadna reakcia.Dnes som to opat skusil:1. motor aj olej zahriaty na 90st. po cca 1hod jazde po dialnici a okreskach, vonkajsia teplota cca 0stupnov2. vypol som motor, vytiahol klucik zo zapalovania3. stlacil som rest. nastavil som teplotu v kabine 23 stupnov, ventilator na minimum (1 palicka), ofukovacie klapky len cez predne vyfuky do kabiny4. po cca 2minutach zacal vzduch chladnut, po 4. min fukal studeny vzduch5. zapol som len zapalovanie (motor som nestartoval).6. po par sekundach zacal fukat opat horuci vzduch. v motore som pocul bzucat asi nejake cerpadieelko. 7. po 10min. stale fuka horuci vzduch, teplota motora na teplomeri klesa.8. vypol som zapalovanie ale kluc ponechal v spinacej skrinke (uplne na doraz proti smeru otacania hodin. ručičiek)9. po cca 3 min studeny vzduchpodla mojho nazoru je to chyba v REST (rest nespusti nejake pomocne cerpadlo) pojdem to takto reklamovat, akurat ma stve ze min. 1 den budem kvoli tomu bez auta...Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Únor 16, 20187 r Autor Rest, v pripade ze je klima prepnuta na Auto, sa chova rovnako (t.j. po par minutach studeny vzduch, akurat sa mozno menia otacky ventilatora).Rest + Auto pouzivam ako default, v takejto konfiguracii som na problem prisiel.Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Únor 26, 20187 r Autor Dnes som bol v skodovke, vraj to opravili (nahrali defaultnu konfiguraciu auta) a ze cirkulacne cerpadlo bezi pocas Rest.neviem, mne sa stale zda ze ked mam zapnute zapalovanie ( pri stojatom motore), tak auto lepsie kuri ako pri REST.uz mam pre to len take vysvetlenie ze pri Rest to cirkulacne cerpadlo cerpa menej vody ( bezi na slabsi vykon aby nezralo baterku) ako ked je zapnute zapalovanie...Som sklamany z toho... co uz...Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Únor 26, 20187 r Autor vedel by pripadne niekto poradit co mam skusit pozriet diagnostikou? kde vidim ci to cerpadlo bezi?najviac ma mrzi ze nikto nevie ( v skodovke) ako to ma presne fungovat. len vseobecne kecy, pokial je teply motor a dostatocne nabita bateria ma to kurit...Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Prosinec 8, 20186 r Tlačítko REST se mi chová úplně stejně (MR2017 L&K), tedy čerpadlo se nespustí a velmi rychle se vyfukovaný vzduch ochladí. Že to je špatně je asi jasné, otázkou je zda to někomu funguje správně? Tedy spustí se cirkulace a interiér se ochlazuje zbytkovým teplem motoru?
Prosinec 9, 20186 r S3 09/2018, včera som to skúsil, po cca 1 hodine jazdy som zastavil auto a vypol motor. Stlačil som tlačidlo REST a asi 10 minút sedel v aute, po celú dobu fúkal teplý vzduch.
Prosinec 11, 20186 r Mám auto vyrobené 06/2016 (MY2017) a chová se to stejně, jako popisuje miro_sk. Motor je ohřátý na 90 st., vypnu motor, stisknu REST a teplo fouká tak 2 min., pak začne vzduch chladnout. Jakmile poté zapnu zapalování bez spuštěného motoru, začne znovu foukat teplý vzduch. Evidentně při režimu REST neběží nějaké čerpadlo oběhu vody.
Prosinec 26, 20186 r Autor chlapi, skuste to reklamovat, ked pojdete do servisu. snad najdu nejake riesenie. Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Prosinec 13, 20204 r Mam VW Touran 11.2016 tdi a chova se mi to stejne. Teply vzduch se zacne rychle ochlazovat. Nasli jste prosim nejake reseni?
Prosinec 25, 20204 r Mám to stejně, po chvilce studený vzduch. Lepší to vypnout, protože to místo toho aby to topilo, tak to spíš ochlazuje tím foukáním ledového vzduchu.
Prosinec 25, 20204 r Pokud nechám větrání v režimu AUTO, tak REST po vypnutí motoru moc nehřeje, ale pokud zapnu ofukování na hlavu a nebo na nohy, tak jde hned teplý vzduch (r.v.11/16). Upraveno Prosinec 25, 20204 r od Mira96
Leden 27, 20214 r Ja mam novy Touran 1.5tsi a robi to to iste. Po minute fuka studeny vzduch. Takze za mna je ta REST funkcia uplne zbytocna. Ked som sa na to pytal v servise tak povedali, ze to nema velmi kurit, skor len tak fukat. Tak nechapem na co vobec take nieco vyrobili ked to nikomu nefunguje. Aj ked v navode pisu ze to ma kurit zbytkovym teplom 30min. Na zahranicnom fore chlapik s Tiguanom pisal, ze jemu to pekne kuri aj 20min. Ze to pouziva ked jazdi a ide do obchodu. Tak ked sa vrati z nakupu v aute ma stale teplo. U mna presne naopak. V aute vacsia zima ako s vypnutym REST. Tak to pouzivam v lete na vysusenie vyparnika klimy😀 Ale cakal by som od VAG viac ako toto, ked uz spravia nejaku funkciu tak by mala aj normalne fungovat. Je tu vobec niekto komu to realne kuri viac ako 5 min?
Leden 27, 20214 r Skuste pred vypnutim motora zapnut kurenie na ofuk celneho okna,potom vypnut motor a stacit Rest....mozno Vam to potom bude ozaj dlhsie fukat trn teply vzduch.V rezime ofuk celneho okna funguje idealne a lepsie aj auto s NT.
Leden 28, 20214 r V létě se to dá trochu využít na větrání interiéru. Chvíli po vypnutí motoru mi to ještě do kabiny žene chladný vzduch. Ale fakt jen chvíli... :-)
Únor 1, 20214 r Tak já teď vyzkoušel několikrát REST v Kodiaqu při teplotách kolem nuly a po návratu do auta po cca 10 minutách bylo pořád ještě příjemné teplo. Studený vzduch nefoukal, jen mírně vlažný.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.