Mirek Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Ahoj, u O3 jsem to nikde nenašel, tak snad nezakládám duplicitní vlákno. Mám najeto cca 100t km a vždycky sleduju teplotu oleje i vody, abych nehonil auto za studena. Typické chování vždy bylo, že po zahřátí se už teplota vody držela na 90st (uvažuju co ukazuje teploměr na palubce). Od pondělí se to chová jinak, teplota se na 90 dostane jen po delší rychlé jízdě po dálnici, jinak na okreskách a ve městě je mezi 60-75 stupni (a hodně kolísá). Odpovídajícně mi klesá občas i teplota oleje pod 70 stupňů, ale tu jsem dřív po dosažení 70 stupňů přepínal na rychlost a nesledoval. Mám i nezávislý topení, to dokáže teplotu vody vyhnat nahoru, ale po vypnutí se teplota chová jak píšu výše. Stalo se to někomu? Může být někde problém? Kde? Servis tvrdí, že je vše ok a je to normální. Já jsem ale přesvědčený, že se to 100 t km chovalo jinak a teplotu drželo. Navíc jsem včera jel jinou O3 se stejným motorem (teda těch 140 kW, místo mých 110 kW) a chování teploty vody bylo stejné jak jsem zvyklý. Náhradní O3 s 1,6 TDI taktéž. Testováno v podobných teplotách, lehce pod nulou. Díky moc, Mirek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czuba Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Jen ze srandy se zeptam. Termostat byl meneny? Stejne chovani jsem mel ja u Supa a byl to termostat ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Ulipek Vloženo 5. Duben 2018 Sdílet Vloženo 5. Duben 2018 (editace) Taky bych to viděl na termostat.. navíc jsou 2 výrobci.. Takže je potřeba fyzicky zkontrolovat jaký eventuálně objednat. Jedna z dalších příčin může být také vodní pumpa. Editováno: 6. Duben 2018, autor: Ulipek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominikk19 Vloženo 15. Duben 2018 Sdílet Vloženo 15. Duben 2018 Měl jsem to taky. Výměna skříně termostatu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrjanecek Vloženo 15. Duben 2018 Sdílet Vloženo 15. Duben 2018 Jakou máš převodovku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Ulipek Vloženo 15. Duben 2018 Sdílet Vloženo 15. Duben 2018 Pokud mas namysli termostat kterej byl na starsich DSG.. v tomto pripade by tento problem mel byt vyresen (nemelo by se to uz stat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Prekale Vloženo 9. Květen 2018 Sdílet Vloženo 9. Květen 2018 Zdravim, mam tež podobny problem teplota se mi drzi okolo 80 stupnich. V servise mi vymenili vodni pumpu a stale to dela. Kdyz je venkovni teplota okolo 20 stupnu tak se mi zahreje na 90. Neumel by nekdo poradit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 9. Květen 2018 Sdílet Vloženo 9. Květen 2018 A co termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrjanecek Vloženo 10. Květen 2018 Sdílet Vloženo 10. Květen 2018 Vyměn termostat na hadici DSG převodovky a máš po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Prekale Vloženo 14. Květen 2018 Sdílet Vloženo 14. Květen 2018 Měnili mi rozvody a vodni pumpu, to problem nevyresilo vyzkousime ten termostat u dsg. Mate nekdo s tym zkusenost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy71 Vloženo 2. Březen 2019 Sdílet Vloženo 2. Březen 2019 Dobrý den, jen se chci zeptat co to je straší dsg, jaký rok výroby. ?Mám OIII cuna 2/2015. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregorus Vloženo 13. Březen 2019 Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 Zdravim. Mam stejnej problém, O3, 2.0TDI 110kW, v servisu škoda měněn termostat a čidlo teploty a auto zahřeju na 90 jen když dostane trochu zabrat do kopce, jinak teplota mezi 70 až 80 stupni. Nějaká jiná rada? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 13. Březen 2019 Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 Najeto? DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregorus Vloženo 13. Březen 2019 Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 Najeto 120 tkm, manuál. Ale dneska jsem po ujetí asi 11 km dostal teplotu na 70 a nádobka s chladici kapalinou teplá, trubky teply. Takže termostat po výměně asi na prd. Nebo je tam víc okruhů, nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barmanek Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 Jsem majitelem Octavie s motorem CKFC a manuální převodovkou. Najeto má 220 000 a je z roku 2014. Mám podobný problém jako výše uvedené. Teplota motoru se v létě kutálela tak kolem 60-70°C, pouze v kolonách po Brně se dostala na 90°C, na podzim 50-60°C. Odhadoval jsem to na termostat. Tak jsem ho nechal vyměnit v servisu za nový, ale je to ještě horší. Rafička se ani nepohne a dle Torque teplota mírně stoupá k 50°C z kopce klesá pod 40°C. Takže jezdím bez topení, jen mám puštěný výhřev sedačky. Starý termostat má nerezovou tyčinku, kterou při zvyšující se teploty vody vytlačuje ven a otevře termostat. Při měření za studena má tyčinka vysunutí 6,2 mm při nalití 100°C vody se vysune na 10 mm. Po ochlazení jde tyčinka opět zatlačit. Ad 1: Kolik "mm" má být tyčinka vysunutá ve studeném stavu, předpokládám, že se úplně nevrací? Ad 2: Je možné, že nový termostat je špatný a proto je to horší? Ad 3: Má na funkci termostatu vliv čidlo teploty? Ad 4: Nějaká jiná možnost? V servisu s i s tím zatím neví rady, už to jednou řešili u auta s DSG, ale tam stačilo vyměnit druhý termostat na DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuCasX Vloženo 6. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2019 Přidám dnešní zkušenost, jelikož jsem si četl v pondělí poslední příspěvek. O3 - 2.0 TDI, manuál, výroba 11/2014, najeto 161 000km, rozvody včetně vodní pumpy měněny při 147 000 km dnes dvakrát dálnice úsek cca 2x170 km - tempomat nastaven na tachometrových 145km/h, motor točí okolo 2300 otáček, teplota venku 0°C (-1°C) Při obou jízdách teplota oleje max do 80°C, nejčastěji jsem viděl 75°C Teplota vody se pohybovala v rozmezí 60-70°C Je to normální stav??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 6. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2019 Určitě není, voda by se měla držet kolem 90°C, navíc pokud jsi odečítal teplotu chladící kapaliny z budíků, tak 60-70 na budících je v reálu méně (cca od 70°C teploty vody ukazují budíky již "90"). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barmanek Vloženo 6. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2019 Před hodinou, LuCasX napsal: Přidám dnešní zkušenost, jelikož jsem si četl v pondělí poslední příspěvek. O3 - 2.0 TDI, manuál, výroba 11/2014, najeto 161 000km, rozvody včetně vodní pumpy měněny při 147 000 km dnes dvakrát dálnice úsek cca 2x170 km - tempomat nastaven na tachometrových 145km/h, motor točí okolo 2300 otáček, teplota venku 0°C (-1°C) Při obou jízdách teplota oleje max do 80°C, nejčastěji jsem viděl 75°C Teplota vody se pohybovala v rozmezí 60-70°C Je to normální stav??? Takže si myslíš, že vodní pumpou to být nemůže když je nová? Co termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuCasX Vloženo 6. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2019 Jo odečítal jsem z budíků. Na termostat jsem se ještě nedíval, nic jiného to už být nemůže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barmanek Vloženo 10. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2019 Ještě mě napadly dvě věci: 1. je možné, že je plastová trubka kolem termostatu, v místě těsnění, prohnutá a termostat (nový) nepřiléhá a propouští studenou kapalinu? 2. selenoid N489 je nefunkční a čerpadlo je stále v otevřeném stavu a má takový výkon, že nějakým způsobem přetlačí kapalinu kamkoliv po motoru a ten se potom neprohřeje? Chlazení má defakto tři okruhy Viz příloha CKFC chlazení.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuCasX Vloženo 10. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2019 (editace) No dneska jsem jel další trasu po dálnici, situace stejná viz. výše. Ve chvíli, kdy jsem dojel do zácpy (145=>0 km/h; zúžení na dálnici), tak se teplota dostala na 85°C (během toho popojíždění). Editováno: 10. Prosinec 2019, autor: LuCasX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 23. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2019 Zdravím chalani tak presne tento istý problém má aj moja O3 TDi. 110kw dsg ja som zatiaľ skúsil toto ale nič sa nezmenilo termostat motora vymenený vodná pumpa s tienením vymenená snímače 3x spätný ventil vymenene. Dsg nemá klasicky termostat ale spätný ventil tie sú ešte dva spravej strany motora a vzadu za pomocným čerpadlom. Následne som skúsil vodnú pumpu Zmerať a teraz to začne byt zaujímavé keď je motor studený vodná pumpa je zatienená ako náhle sa motor zohreje na cca 65 stupňov clona sa otvorí a napätie s nej spadne. tak som spojil na tvrdo a presné sa začne okamžite teplota dvíhať ako na opravením aute to znamená že 90 stupňov za 8 km. Ešte dodám že tepla voda ide do chladiča interkolera mám to zmerané extra snímačmi a následne som meranie opakoval na takej istej Octavii ktorá zohrieva normálne. Otázka žne niekomu sa podarilo už niečo vyriešiť ? Ďakujem za odpoved pripadne nejaký doraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barmanek Vloženo 23. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2019 Tak termostat vyměněný ještě jednou a už to funguje jak má. Přestože to nebyla žádná "čína" ale originál Škoda, tak byl špatný! Mechanikovi se do toho nechtělo, protože termostat stál kolem 800,- Kč. Takže ještě jednou originál a už je v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medal411 Vloženo 23. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2019 To si mal šťastie aj meral teplotu na hadici? Lebo ja ju mám studenú a Termostat 2x menený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 Zdravím. Mám ten stejný problém. Včera po delší jízdě (200km) teploty mimo město 90st ve městě 70-80st. teplota oleje celou dobu 79st. Kde se nachází ren termostat? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.