Duben 9, 201510 r Potom je tam možno nejaký pdporovy drôt pod stieracmi. To asi ne, spíš v dnešní době kdy se ti motor zahřeje za 5 km na 90°C a fouká ti teplý vzduch na okna, tak nepotřebuješ tolik škrábat
Listopad 5, 20159 r Možná blbý dotaz, ale dají se štelovat trysky odstříkovačů, zkoušel jsem to trochu pootočit jehlou, ale nějak to nešlo. Možná že se musí nejdříve povolit ten imbus co u toho je. Nezkoušel jste už někdo?
Listopad 12, 20159 r neviem, ci sa mi to iba zda, ale po ostriekani celneho skla sa mi zda, ze sa automaticky zapol na chvilu vnutorny vzduchovy okruh, mam climatronic. Stava sa to aj vam?
Listopad 12, 20159 r nevsiml jsem si, ale mozna je to ochrana proti vniknuti oderu Okeny do kabiny? Upraveno Listopad 12, 20159 r od epo
Listopad 13, 20159 r Přesně tak. Když ostříkáváš čelní sklo a například stojíš nebo popojíždíš, tak se zapne vnitřní okruh (při vyšší rychlosti už to není slyšitelné, nebo se to neděje). Každopádně mi to přijde jako super nápad.
Listopad 13, 20159 r Jj, ja si pak tu okenu vyzeru, kdyz jedu po Praze do prace na kole a protahuju se kolem nejake kolony. Nekteri jsou fakt jak male deti...
Listopad 24, 20159 r U mne se projevila jedná taková nepříjemnost. Jsem zvyklý vždy dolévat do nádobky ostřikovačů kapalinu až po ochranné sítko. Tak jsem to provedl i u nové F3 - no po krátké době se objevila na zemi mokrá skvrna pod motorovým prostorem. V servise mi nádobku vyměnili a řekli , že z nádobky vede hadička a kolem ní to teklo . Tak jsem měl po 400 km novou nádobku a tu, když jsem dolil opět do plna , tak se situace zopakovala. Opět návštěva servisu a tam mi nějak tu hadičku utěsnili a na můj dotaz , zda je to výrobní vada těchto nádobek chvíli mlčeli a pak řekli, že asi ano. Máte podobnou zkušenost ?
Leden 4, 20169 r Jak jste na tom se stěrači? Máte stále původní. Auto mám od června a origo jsou zřejmě v háji. Přední mi nechává flek zaschlé soli přibližně uprostřed a to můžu ostřikovat jak chci při dešti si i občas vrzne, zadní ani nemluvím ten vrže jak sviňa Vodu do ostřikovačů používám z LIDL, to do -60C, nijak neředěná.
Leden 4, 20169 r A mas necim osetrene sklo? Ja pouzivam antirain spray a sterace nesl ysim. PS pisu z mobilu. Upraveno Leden 4, 20169 r od CharlieCh
Leden 4, 20169 r > Reeshanek Klidně ji nařeď na -20°C. Když je neředěná, tak hůře rozpouští sůl. Kdyby se vyskytly horší mrazy, tak doleješ koncentrát a je to. Také to tak dělám. Jinak také na sklo používám občas nějaký rainoff a stěrače nevržou, stále origo z výroby.
Leden 22, 20169 r Ja se vratim uplne k prvnimu prispevku. Jak vam funguje ostrik predniho skla? Jde nejdriv voda a pak se pusti sterace? Mne to totiz funguje presne opacne, jak popisuje kolega hned v uvodnim prispevku. Zmacknu packu, pusti se sterace a pak jde teprv voda... Vcera jsem se o tom bavil s Elkanerou a jemu to funguje normalne, tj. zmackne -> voda -> sterace Dival jsem se na to Mikliskovo reseni, ale popravde do rezani hadicek a nejakeho bastleni se mi moc nechce, takze jsem psal do servisu a cekam s cim prijdou. Neresil jste to uz i nekdo dalsi? A vysledek?
Leden 22, 20169 r Svojí Fabii ještě nemám, ale když jsem měl půjčenou předváděčku tak u ní to fungovalo tak že první šla voda a pak až stěrače.
Leden 22, 20169 r Tak ted mi servisak tvrdil, ze je to uplne bezne i na Octach a F2 a nic s tim nejde delat. Pry drzet packu delsi dobu... Jako ja chapu, ze se jim do vetsiny veci nechce a snazi se to nejak uhrat, ale kdyz mi nekdo tvrdi neco, ze funguje spravne, pritom jsem videl, ze na jinem kusu toho sameho modelu to funguje jinak, tak uz vazne nevim, co si myslet...
Leden 22, 20169 r Podle mě to funguje jak kdy. Buď podle rychlosti - nízká rychlost (60km/h) = stěrače, pak voda; střední rychlost (90km/h) = voda, pak stěrače; vysoká rychlost (120+) = stěrače, pak voda - nebo podle náhody - 2x šla první voda, potřetí nejdřív stěrače. Asi budu opět jediný, ale neřeším to.
Leden 22, 20169 r OK. Na dalnici mi sly vzdy prvni sterace, pak voda. Vyzkousim jeste pri stani a nekde v pomalejsi rychlosti. Me to prijde, ze na prvni zmacknuti to napumpuje vodu akorat do hadic a napodruhe, uz to ma dost tlaku na striknuti ven. Tak s tim budu jeste pokusovat...
Leden 22, 20169 r No mě přestali fungovat ostřikovače a když jsem to odvezl do Škodovky tak mi řekl že mi zamrzla voda v ostřikovači, tak mu říkám že to není možé protože tam mám nemrznoucí směs do -25 a u nás v Ostravě bylo max -10 a jejích odpovědˇ byla, vy tam máte nemrznoucí směs do -25? No tak to je tak -8 až -12, a má odpovědˇ ale já to koupil u vás, málem se vyvrátil ze židle. No a kde zmizela ta stará nemrznoucí směs to ví jen pánbůh. Jo a abych nezapomněl stejně mi to nestříká motorek jede ale voda nikde. Upraveno Leden 22, 20169 r od Mrštik
Leden 23, 20169 r Mě taky přestaly fungovat ostřikovače jak předního tak zadního skla. První co mě napadlo, byly pojistky. A skutečně přepálená pojistka 5A pojistka. A to bylo v srpnu, takže zamrlá voda na to neměla vliv. Jinak já raději kupuji vodu od -40C, nejlépe když seženu -60C. Ona i ta voda do -40 je při -20C (při zemi možná i -25C) skutečné teploty pěkně hustá Takže kdyby bylo skutečně -40, tak použít nepůjde.
Leden 23, 20169 r Já jsem taky jednou měl po ránu zamrznuté trysky, i když je tam kapalina do -40. Zhruba po 30s se rozmrazila jedna a chvilku na to druhá, takže vyhřívané trysky super ;-)
Leden 23, 20169 r fígl je v tom, že v té trysce se ze směsi odpařuje ten etanol (případně metanol - ten jde ještě rychleji) a pak to samozřejmě zamrzne.
Leden 23, 20169 r Dnes sněžení Brno pomalá rychlost a vždy napřed voda a pak stěrače. Takže podržet cca 2s nic a pak voda a do toho stěrače. No a v těch tryskách zamrzne voda zvenku co je z sněhu a oškrábané námrazy. V systému co máme není zpětný ventil a voda spadne zpět do nádržky.
Leden 23, 20169 r Také má zkušenost, najednou přestaly přední ostřikovače stříkat, tak cestou do servisu a, že mám zamrzlé trisky. Nemrznoucí kapalina -20, ale stejně zamrly a to bylo jen asi -2, faktura na 380 Kč. Jsem zatím zklamaná, ale ještě se mi nestalo v jiném autě, aby při tak malém mrazu se stalo toto. Potom ty utopené stěrače taky není nic moc, když teď padá sníh jsou úplně zapadlé jen co jsem chvili v obchodě.Ten prostor mezi palubkou a přední kapotou je dosti hluboký, špatně se sníh odstrňuje. Parkuji venku a je to vždy horor to očistit, ty klouby od stěračů jsou úplně zamrzlé a špatně se očišťuji, než to vše rozmrzne, tak to je hrůza. Vymyšlené nic moc, zklamání.
Leden 23, 20169 r Máš vyhřívané trysky? Utopené stěrače mi popravdě nijak nevadí, ten prostor pod kapotou stejně nečistím. Normálně to jen přejedu košťátkem od sněhu a zkontroluju gumičky, jestli nejsou přimrzlé (na to ty stěrače jdou dostatečně zvednout i pod kapotou). Po nastartování okno stěračema setřu a hotovo. Případně ještě ostřikovačema rozmrazím zbytky ledu, v tomhle případě u mě jde vždy první voda a pak stěrače.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.