Přejít na obsah

Odhlučnění interiéru


Maaarty92

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Ahoj, mrkni ještě na ahifi.cz, mají tam něco ve slevě, ale i to StP se dost používá, takže bude dobrý.

Já zatím vytlumil jen dno kufru (Karoq Sportline), nejdřív antivibrační deska Comfortmat D2, na ní protihluková Comformat Blockshot, a i když je to jen na dně kufru, tak rozdíl je dost znát. Ubylo dost vibrací zezadu od kufru a hlučnost se taky snížila. Letos nejspíš vytlumím ještě zevnitř zadní podběhy a taky pod zadními sedačkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 9. 2018 na 16:34, tomule napsal:

Děkuji, koukal jsem na odkaz a jsou tam fotky kde rozebrali celý auto až na konstrukce :unsure:, pak ve video říká že se zlepšilo o 4dB :dohtak to nechám být a vydržím chvílí než budu mít zase svoje auto, auto má furt v záruce a to by asi čuměli v servisu, kdyby zjistili, že se celý interiér nechal rozebrat. 

Asi je už zbytečný sem psát ale utlumení o 4bB je celkem slušný. Nelze brat v tomto případě 4 jen jako číslo. Nepamatuju si to už přesně, ale mezi jednotlivýmy dB je myslím nějak 3 - 4 násobný nárůst. Takže to může být snížená hlučnost až o 12% , někde se uvádí  až o 15 % a to je už znatelný.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Achernar napsal:

Asi je už zbytečný sem psát ale utlumení o 4bB je celkem slušný. Nelze brat v tomto případě 4 jen jako číslo. Nepamatuju si to už přesně, ale mezi jednotlivýmy dB je myslím nějak 3 - 4 násobný nárůst. Takže to může být snížená hlučnost až o 12% , někde se uvádí  až o 15 % a to je už znatelný.  

Reprobedny mají udávanou citlivost v dB a taky jsou pódstatně lepší bedny s citlivostí 91dB, než 89dB. ;-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Najlahsie ako dosiahnut co najlepsi vysledok vzhladom k cene je odhlucnit podblatniky a kufor. 

Potom by som to zakoncil novymi tichymi pneumatikami. 

 

Tato uprava vam prinesie naozaj badatelne znizenie hluku. Samozrejme odhlucnit cele auto je vzdy najlepsie, ale tie miesta, ktore som vymenoval hore vyssie su najkritickejsie a maju najvecsi prinos za investovany peniaz.

 

Dolezite si je uvedomit, ako premiove auta bojuju s hlukom. Zlozite napravy na oboch napravach, velke mekke silentbloky, ktore zabrania vyraznemu prenosu rezonancii od podvozka do karoserie, ktora potom funguje ako jeden velky rezonator a to produkuje hluk.

 

Dalej dvojite siroke tesnenia dveri a aku

sticke skla. Tie sa davaju aj do superba a za mna je to dost velky rozdiel oproti obycajnym. Nedostatocne tesnenia dveri sa prejavia hned tesne nad 200 kmh kedy ich podfukne a v superbe je skokovo 10x viac hluku, takze cestovat rychlostou nad 200 kmh je neprijemne prave kvoli tomu. 

 

Ani jednu z veci, ktore maju premiove auta do auta nedostanete. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že podběhy a kufr udělají hodně. Přidat k tomu ještě dveře už není takový náklad navíc.

Cena začne narůstat když se k tomu přidá komplet podlaha a střecha, tam už je dost práce na rozhození a složení interiéru. Pak třeba ještě torpédo atd., no to už je pro náročné.

Pokud mi to stav peněženky dovolí tak plánuju podběhy, kufr a dveře k tomu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Máte někdo zkušenost i s necháním udělání odhlučnění v Praze? Co tak hledám po internetu, přijde mi, že v podstatě jsou dvě možnosti - 1. Brno - AHifi, 2. 2din v Praze. Přemýšlím o utlumení hluku od vozovky. Takže jsem přemýšlel o odhlučnění podběhů.

Protože jsem z Prahy, vychází mi líp 2din, protože je samozřejmě blíž, než se kvůli tomu táhnout až do Brna, ale co tak tady čtu, tak většina má zkušenosti s Ahifi. Nemáte někdo zkušenosti i Pražskou firmou? Jediný "problém" co vidím je, že oni nedělají odhlučnění jen podběhů, ale požadují k tomu i odhlučnění celé podlahy, takže to bude o něco dražší. Zase si říkám, že když už tak ať to nedělám třeba na dvakrát, takže cenu je asi poslední rozhodovací důvod. Spíš mi jde o spolehlivost té firmy. Další důvod pro ahifi je že tím že dělají jen podběhy, přijde mi to jako menší zásah do auta. Vím, že na lince auto taky skládali nějací lidé, ale přece jen nechat rozebrat u úplně nového auta celý vnitřek - vyndat sedačky a pod, aby se dala odhlučnit podlaha mi přijde docela hard core :D nějak se bojím že to tam začne povrzávat (i když to by měli snad sami v rámci záruky vyřešit přinejhorším a že by se v případě nějakých problémů mohla ŠA vymlouvat co se týče záruky - mám dokoupenou prodlouženou, tak přece jen přijít o 5 let záruky se mi moc nechce. Na druhou stranu, na podlaze a v podbězích se snad nic nerozbije. 

Co si o tom myslíte? Do čeho byste šli vy? Jen podběhy a udělat si výlet do Brna nebo je 2din také spolehlivá firma a rozebrání vnitřku se nebát a nechat tedy podběhy i podlahu?

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvažuji u Ahifi, podběhy a dveře. Také se mi moc nechce nechat dělat větší vykuchání interiéru u té podlahy. Ono by to jistě také pomohlo, ale kde se pak zastavit? Přidat komplet auto, včetně střechy a torpéda? Navíc když se podívám na váhu jednotlivých úprav, tak v maxu to dělá skoro 100 kilo váhy navíc. A to mě neláká. Takže zůstanu u podběhů a dveří + si koupím u nich materiál a prostor rezervy si udělám sám jako malý bonus. O tom jak se mi pak bude jevit ztišení bych se podělil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 5. 2022 na 13:56, AlJi napsal:

Máte někdo zkušenost i s necháním udělání odhlučnění v Praze? Co tak hledám po internetu, přijde mi, že v podstatě jsou dvě možnosti - 1. Brno - AHifi, 2. 2din v Praze. Přemýšlím o utlumení hluku od vozovky. Takže jsem přemýšlel o odhlučnění podběhů.

Protože jsem z Prahy, vychází mi líp 2din, protože je samozřejmě blíž, než se kvůli tomu táhnout až do Brna, ale co tak tady čtu, tak většina má zkušenosti s Ahifi. Nemáte někdo zkušenosti i Pražskou firmou? Jediný "problém" co vidím je, že oni nedělají odhlučnění jen podběhů, ale požadují k tomu i odhlučnění celé podlahy, takže to bude o něco dražší. Zase si říkám, že když už tak ať to nedělám třeba na dvakrát, takže cenu je asi poslední rozhodovací důvod. Spíš mi jde o spolehlivost té firmy. Další důvod pro ahifi je že tím že dělají jen podběhy, přijde mi to jako menší zásah do auta. Vím, že na lince auto taky skládali nějací lidé, ale přece jen nechat rozebrat u úplně nového auta celý vnitřek - vyndat sedačky a pod, aby se dala odhlučnit podlaha mi přijde docela hard core :D nějak se bojím že to tam začne povrzávat (i když to by měli snad sami v rámci záruky vyřešit přinejhorším a že by se v případě nějakých problémů mohla ŠA vymlouvat co se týče záruky - mám dokoupenou prodlouženou, tak přece jen přijít o 5 let záruky se mi moc nechce. Na druhou stranu, na podlaze a v podbězích se snad nic nerozbije. 

Co si o tom myslíte? Do čeho byste šli vy? Jen podběhy a udělat si výlet do Brna nebo je 2din také spolehlivá firma a rozebrání vnitřku se nebát a nechat tedy podběhy i podlahu?

 

Díky

Ahoj, mám rok udělané kompletní odhlučnění SUPa 2019 u pražské firmy 2DIN a je to nebe a dudy. Odhlučnění je fakt velmi výrazné. Kdykoliv jedu v nějakém neodhlučněném Superbu, tak je to ohromný rozdíl. Jediné co nejde úplně odstranit, je klapot dieselu - ten zvuk proniká za palubkou a s tím se asi nedá nic moc dělat. Ale veškerý hluk od silnice a od větru zmizel. Jen jsou vevyšších rychlostech na dálnici slyšet zrcátka, ale to asi všichni známe. Z.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Jeewee napsal:

Ahoj, mám rok udělané kompletní odhlučnění SUPa 2019 u pražské firmy 2DIN a je to nebe a dudy. Odhlučnění je fakt velmi výrazné. Kdykoliv jedu v nějakém neodhlučněném Superbu, tak je to ohromný rozdíl. Jediné co nejde úplně odstranit, je klapot dieselu - ten zvuk proniká za palubkou a s tím se asi nedá nic moc dělat. Ale veškerý hluk od silnice a od větru zmizel. Jen jsou vevyšších rychlostech na dálnici slyšet zrcátka, ale to asi všichni známe. Z.

Superb ma oproti Passatu plechovú napravnicu a to je najväčší zdroj hluku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 11. 5. 2022 na 14:05, Adam Rýpar napsal:

Ahoj. Jaký rozpočet jsi na to měl? Třeba Ahifi máš asi 3-4 verze. Díkes:-)

Ahoj, už nevím, jak přesně to měli ve 2 DIN označené, ale jednalo se o zcela kompletní odhlučnění, včetně kufru, stropu, dokonce i torpeda. Cena byla tehdy cca 37 tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 5. 2022 na 19:31, Adam Rýpar napsal:

Díky za info. Za mě dotaz - šel bys do toho znovu v téhle konfiguraci? Je rozdíl hodně znatelný?

Ahoj, pokud bych znovu kupoval Škodovku, tak naprosto jistě bych do toho šel znovu. Podívej - když si koupíš auto za jeden a čtvrt milionu, tak je prostě k vzteku, že je uvnitř kravál od kol, jak na horské dráze.  Jenže s tím jak bestiálně Škodovka zdražuje svoje auta (a žádné vylepšení se u nich neděje), tak mnohem raději ty samé peníze dám za rok starou Audi, Volvo apod. a mám ihned pocit prémiového auta aniž bych to musel dohánět odhlučněním, doděláváním stmívání na zpětné zrcátko spolujezdce, vylepšováním audiosystému který slušně hraje jen v konfigurátoru, aplikací v mobilu, která funguje jen někdy a spousty dalších drobností, který mě u auta za takové peníze fakt moc štvou. A to nemluvím o přístupu většiny pracovníků autorizovaných servisů. Tedy - mám skvělé zkušenosti s prací a jednáním přijímacích techniků, ale to co potom dokážou předvést mechanici, to je něco neskutečného..... sorry že tak žehrám, ale prostě škodovku už příště asi ne..... a to jsem měl superby posledních 15 let.....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ako som písal vyššie, problém je hlavne napravnica z plechu, kde oproti Arteonu alebo Passatu museli nejako Superba zaradiť o level nižšie. 

Výplne dverí ani nehovorím atď.

Potom ide človek na tom po diaľnici a hluk ako vo Fabii.

Najhoršie ak ešte obuje niekto čínske gumy tak to by som nedal ten hluk ako v 120ke. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Keďže mám stále Superb 2 a nový Superb 3, tak porovnávam hluk v oboch. Oba motory sú 2.0TDI. Samozrejme je to iná generácia... 

A musím povedať, že Škoda urobila krok späť. Na to, že S2 má 13 rokov a najazdené 230tisíc km, tak v interiéri motor skoro vôbec nepočuť. Oproti tomu S3 počuť "krochkanie" motora dosť výrazne. Chod pri vyšších otáčkach je krajší u S2. Mám pri ňom pocit, že sedím v 6valci. 

Samozrejme pri 140km/h je zase v S3 motor ticho a v S2 pri jazde do briežka sa ozývajú už trochu ventily... 

Avšak v S3 je to už skôr o aerodynamickom hluku... Keďže mám jednosklo, tak tam vidím hlavný problém. Je zaujímavé, že S2 nemá dvojsklo, ale mám pocit, že je pri 140ke viac ticho v interiéri čo sa týka obtekania vzduchu okolo auta. 

Čiže kúpil som do S3 dvojité sklo. Tapacír na odhlučnenie a idem minimálne vystlať kapotu, a všetky dvere + kufor pod rezervou. 

Uvidím potom rozdiel...

Na S2 mám hliník nápravnicu... S3 má oceľ. 

Bohužiaľ VW politika musela zasiahnuť a oproti Passatu aspoň nejako degradovať inak toto pekné dizajnovo a aj prakticky vytvorené auto. Sportline výbava sa Škodovke podarila... 

 

Každopádne kocky sú už hodené a S2 pôjde čoskoro z domu. 

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...