Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nazdar chlapi, 
mám měsíc nového Škoda Rapid 81Kw 1.0tsi a jsem s ním velmi spokojený. Hlavně jsem byl udivený jak je tichý a že i na tříválec dokáže pěkně táhnout.
Normálně tankuju u Makra na Černém mostě, mám to cestou z práce, ale předevčírem jsem natankoval u Pap Oilu u nás ve vesnici a od té doby mi přijde, že je motor o něco hlučnější. Dříve nebyl slyšet až do 2800 otáček, ale teď už ho slyším od 2500. Přítelkyně si toho také všimla a dala mi za pravdu.

 

Je možné že to je benzínem? Mám najeto cca 1100km a jezdím 25km do práce a zpět (dálnice) + nějáká ta cesta k rodičům a na výlety.

Vloženo

Máš auto v záběhu, mě se 1.2 TSI uklinil až cca kolem 3000 km, do té doby někdy dost brumlal, hlavně v zátěži. Jinak můžu potvdit, že na benzínu záleží. Moje subjektivní stupnice od nejtichšího k hlučnějšímu je:

1. Power Shell 100oct

2. OMV MaxxMotion 100oct

..

...

dlouho nic

3. Cokoliv v průměru jako MOL,Benzina

...

dlouho nic

4. Cokoliv ala JZD

 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Turbomotory obecně jsou hodně náchylné na kvalitu paliva. Mám sice taky 1.2 TSI, ale spotřeba se mi mění v závislosti na tom, kde zrovna natankuju. Nechci dělat nikomu reklamu, ale aditivuju si sám VIFem + tankuju obyčejnou 95 u OMV. Pokud tankuju jinde (např. MOL), spotřeba mi jde nahoru klidně o 0,2 - 0,3 litrů / 100 km, což už není úplně zanedbatelné číslo. Sám za sebe ale doporučuju aditivum VIF :palec2:

Vloženo

Dříve, než se to tady zvrhne, to zarazím - toto téma není o tom, co kdo tankuje bez návaznosti na zadání tématu. Nepatřičné příspěvky odstraněny.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Odopvěd zní. Skus tam dalších 1000 km lít nějaký kvalitní aditivovaný benzín. Mělo by se to pak zase ztišit.

Já mám dobrou zkušenost z LukOil a Optimal 95. Je to nějaký beznín od Čepra a píšou že je kvalitní.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravim chlapi, je pre 1.0 TSI prirodzeny "plechovy" zvuk pri nizsich otackach ako 1800-2000, najma pri preradeni z 1 do 2?

Snazim sa udrziavat otacky v okruhu 2000, no niekedy sa podari preradit skor a po pridani plynu nieco rezonuje a vydava to plechovy zvuk, az kym neskocim do 3ky. Aktualny nabeh 1700km. Dikes ;)

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahojte, vcera pri zastaveni po dlhsej jazde som v interieri pocul nasledovny zvuk, ktory predpokladam ze ide od motora (resp. klimatizacie?). Neviete nahodou niekto, co to moze byt? Auto ma nabehanych cca. 8000km, 81kw. V auguste 2018 (mesiac od prevzatia vozidla) bolo pocut v interieri pisklavy zvuk, aj pri zapnutej aj pri vypnutej AC. V servise mi povedali, ze nevedia identifikovat co to moze byt, vraj to mozno prestane alebo nech dojdem ked sa to zhorsi. V zime nic nebolo pocut a teraz toto. Dik za postrehy.

Rapid.mp3

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj kompresor SANDEN mi dělá jiné pazvuky. Každopádně takový servis seřvat, pohrozit právnikem a najtí lepší servis, protože rozhodně nejde o zdravý zvuk. Nejhorší je, že samotné Škody se člověk nedovolá. Od té doby co zavedli "Info linku" a podobné kontaktní místa, rozuměj "odpadní koše", tak se člověk ničeho nedovolá. Zbývá jediné mít známého automechanika ve Škodě, který se pokusí něco s tím udělat.

Já ale jako kněžna Libuše předpovídám - jednou Dacie bude brána za solidnější značku právě díky kontaktu se zákazníkem v s:ervisu :-)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Dobrý den,

 

potřeboval bych poradit. V autorizovanem servisu mi rekli že je to normální což se mi opravdu nezdá.

Při prvním startu ráno mi volnoběh vyskočí na 1400 otáček a zvuk je jak u traktoru, jako by tam 45 sekund klapaly ventily. Můžete mi někdo poradit kde by mohl být problém? Pro upřesnění přikládám video. Díky

Vloženo

Podarilo se mi stahnout jen to posledni video. Chyba spise na me strane. 

Nicmene tech 1400 otacek kratce po studenem startu neni problem. Zvuk v te stazene nahravce je tak spatny, ze tezko soudit. 

Vloženo

Zdravim Mirass 88. Tiez sa mi podarilo stiahnut len posledne video. Mam Toledo 1.0TSI 81kw a musim potvrdit, ze tento prejav mam presne aj ja. Najviac je to znatelne ked nastartujem vyhriate auto na obed pocas letneho dna, idealne rovno aj so spustenou klimou. Povedal by som, ze ten plechvo-drnciaci zvuk je este vyraznejsi. Ked je chladnejsie, aut zahriate alebo v "nalade", tak to takto nedrnci. V servise boli zufali, lebo to vzdy skusali vyvolat na zahriatom zabehnutom motore (som 20 km od servisu) a samozrejme uz sa to neprejavilo. Je to dost neprijemny zvuk, niekedy ho pocujem pri rozbehu na krizovatke ked auto nie je dost zahriate alebo pri cuvani do mierneho kopceka do dvora aj ked je zahriaty, ale zda sa, ze aspon moj autorizovany servis to povazuje za bezny prejav... 

Vloženo

Je to normální. Když je myslím nad 15 nebo 18 stupňů, tak při studeném startu tam jde asi minutu bohatá směs, prý aby se rychleji zahřál katalyzátor. Dělala mi to i předchozí Fabia 2 1.6 16V.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdar Deerooz tak jak jsi dopadl,reklamoval jsi to také mam takovej zvuk a ješte když pak padnou otačky na těch cca 1000 tak to začne chvilku chrastit až jako takové klepání.Motor jede krásně ale ty zvukové projevy katastrofa.

  • o 9 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, mám Rapid 1.0 TSI 70kW r.v. 10/2017. Mám stejný problém a stejné zvuky po nastartování, které se dějí již pravidelně, při studeném motoru. Vyzkoušel jsem 3 značkové servisy. Dva servisy odpověděli, že chyby se neprojevila a třetí, že chrastění slyšeli, ale než byli shopni najít místo vzniku, tak to logicky přestalo (cca 30-40 sec). Měřili tlak oleje-v pořádku, kontrolovali rozvody (kladky řemenu)- v pořádku, auto na dálku diagnostikovali přes net ze ŠA. Nakonec řekli, že chrastění mě nemůže nikde nechat, a že záruku mám ještě 2 roky, tak když se to zhorší tak mám přijet. Napsali mi to, pro můj klid do servisní knížky a poslali domů.

Každopádně to začínám slyšet i při teplém motoru, při přidání plynu a ubrání.

 

Hledal jsem hledal a děje se to i u 1.4 tsi. Vše ale směřuje doopravdy k volné ovládací tyčce pro obtokový ventil turba. Podle odkazu Peter785

 

studený start.mp3

Vloženo

V tom zvuku neslyším nic zvláštního. Všechny 1.0 TSI mají po studeném startu zvýšené otáčky (1300-1400). Je to vlastnost, je to kvůli rychlejšímu zahřání katalyzátoru - za vším hledej emise. 

Vloženo

Ten zvuk, který tam nemá být je to kovové cvakání, které přestane cca v 37 sec. a pak už není slyšet. O zvýšených otáčkách po startu vím a jsem s nima... no chápu je :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...