Listopad 28, 20195 r Stan to psal v tématu OIV. Je evidentní, že mají prostě jen nejprodávanější kombinace motorů. Na druhou stranu vypustit do světa jen kombíka s tím, že lift příjde v roce 2020 a nemít za něj možnost objednat nic jiného, je fakt zmrdstvo světa. Jako osobně bych čekal, že pustí 2.0 TDI 110kW s manuálem nebo s DSG a pak 1.5 TSI 110kW s manuálem nebo s DSG, ať má člověk na výběr. Teď v podstatě nemáš skoro na výběr. Což je u ŠA velký nezvyk.
Listopad 28, 20195 r Další motorizace / kombinace budou později Upraveno Listopad 28, 20195 r od stanmar
Listopad 28, 20195 r před 35 minutami, beuticek napsal: No asi skončím u benzínu. Vybavená Octavia combi za 800 tisíc s 1,5 .... tak to žeru
Listopad 28, 20195 r Ta 1.5TSi se jeví jako nejrozumnější volba, co se výkonu a ceny týče. Jen osobně mě nikdy ty VW benzíny nepřesvědčily svojí spolehlivosti, viz. řetězy, turba a aktuálně klokan i po přehrání SW. Škoda je u 2.0TDi 110kW nemožnost volby manuálu. Třeba časem...
Listopad 28, 20195 r Vybavená Octavia combi za 800 tisíc s 1,5 .... tak to žeru Typicky rodinné auto za rodinnou cenu. Kdepak, to už dáááavno neplatí.
Listopad 28, 20195 r Kvalita za rozumnou cenu, už předchozí oktávka nebyla pro běžné smrtelníky. Hele to se Pražáci teprve poserou https://www.novinky.cz/domaci/clanek/v-roce-2070-bude-tretina-cechu-zit-v-praze-a-stredoceskem-kraji-40305235?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
Listopad 28, 20195 r před 14 minutami, LukášCBR napsal: Typicky rodinné auto za rodinnou cenu. Kdepak, to už dáááavno neplatí. Rodinné auto za rodinnou cenu byla snad naposledy O2 před FL, pak to šlo s cenou šíleně nahoru. Problém je, že v ČR je Octavie určitá modla a mnoho lidí na ní nedá dopustit, protože přeci 1.9 TDI se před těmi 20 lety povedla a jezdí do teď bez problémů. Jen se na tom udělá jednou za čas repas turba, hodí se na to altík z Bazoše a je to. Pepa to udělá před barákem na parkovišti, protože je tam přeci v motoru hromada prostoru a na to, abys udělal rozvody, nemusíš spouštět motor. ? Když to vezmeš kolem a kolem, tak si dneska za 350 tisíc můžeš pořídit dobré auto s nízkým nájezdem (jen se musíš srovnat s tím, že to bude diesel). Pořídíš za to Insignii A po FL, i40, čas od času dokážeš chytit i Optimu. To vše r.v. 2014 - 2015. Nebo si koupíš přetočenou Octavii z operáku (pro některé - toto berte s rezervou, ale všichni víme, jak to u OL vypadá).
Listopad 28, 20195 r před 57 minutami, stanmar napsal: Vybavená Octavia combi za 800 tisíc s 1,5 .... tak to žeru Taky zase nebude nová. Asi zase nějakej vrácenej operák, uvidíme. Mám na to ještě 3-4 roky čas.
Listopad 28, 20195 r Ty motorizace co přijdou nic neřeší, v podstatě jen silnější varianta benzínu a nafty a samozřejmě jen s automatem... Dokud lidi budou kupovat olítané 3-4 leté Octavie za ceny nových aut méně oblíbených značek, bude to tak i nadále.
Listopad 28, 20195 r Jo lidi jsou ujetý, budou jim to furt kupovat. I když Octávie kupují stejně jen firmy. A řada z nich už ani to ne, koupí Rapidy a Octávie jen pro vedoucí pracovníky.
Listopad 28, 20195 r Před hodinou, Petrrr napsal: Kvalita za rozumnou cenu, už předchozí oktávka nebyla pro běžné smrtelníky. Hele to se Pražáci teprve poserou https://www.novinky.cz/domaci/clanek/v-roce-2070-bude-tretina-cechu-zit-v-praze-a-stredoceskem-kraji-40305235?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null To mě neva, to už tady nebudu
Listopad 28, 20195 r Před hodinou, LukášCBR napsal: Ta 1.5TSi se jeví jako nejrozumnější volba, co se výkonu a ceny týče. Jen osobně mě nikdy ty VW benzíny nepřesvědčily svojí spolehlivosti, viz. řetězy, turba a aktuálně klokan i po přehrání SW. Škoda je u 2.0TDi 110kW nemožnost volby manuálu. Třeba časem... Ano rozumná volba to je, ale pokud to půjde, rád bych ještě někdy příště něco silnějšího a to 1,5 rozhodně není (a steně tak 2,0 Tdi 110kW). Ovšem tam bych viděl cenovku nebezpečně blízko miliónu a to už mi připadá na auto se jménem Octavia trochu příliš. Navíc kromě DSG tam přibude pohon 4x4. No jestli bude u RS taky ta cena takto sebvědomá, budou prodeje v ČR asi celkem zajímavé. A jestli to dopadne s těmi emisními pokutami opravdu tak zle... tak to bude teprv cenovka. Tak jsem sám zvědav čeho se dočkáme. Před hodinou, LukášCBR napsal: Typicky rodinné auto za rodinnou cenu. Kdepak, to už dáááavno neplatí. Typické firemní (nebo odpisové), rodinné možná z důvodu, že v něm vozí někdo krom kufříku, noťase a papírů také rodinu. před 17 minutami, beuticek napsal: Taky zase nebude nová. Asi zase nějakej vrácenej operák, uvidíme. Mám na to ještě 3-4 roky čas. Záleží na tom o kolik bude padat cena, aktuálně je rozumnější zánovní Superb, ačkoliv nemusí mít úplně identickou výbavu
Listopad 28, 20195 r Autor Tak to tedy vypadá, že moje Oktávka se stane u mě veteránem a budu ji držet nad vodou, dokud to půjde. [emoji6] Protože nějaká 1,5 s vypínáním poloviny hrnců mě optimismem nenaplňuje. A DSG už vůbec. Nebo se holt začnu ohlížet jinde [emoji850]
Listopad 28, 20195 r před 24 minutami, Clint napsal: Nebo se holt začnu ohlížet jinde To se nestane a sám to víš. před 28 minutami, stanmar napsal: A jestli to dopadne s těmi emisními pokutami opravdu tak zle... tak to bude teprv cenovka. Nedopadne to jinak. ŠA je teď zase krytá. Mají hybridy a iV modely. Takže to splní. Upraveno Listopad 28, 20195 r od Sabiza
Listopad 28, 20195 r No to rozhodně stačit nebude, nebo jsi tak bláhový jako politici v Bruselu a taky žiješ v bludu, že se přestanou prodávat auta se spalovacími motory a vše bude elektrické a hybridní? Nebuď naiva, ani v západních ekonomikách to bez štědrých dotací nepůjde, natožpak u nás. Tolik bezemisních aut žádná automobilka krom Tesly určitě neprodá, aby to vyvážilo ty ostatní.
Listopad 29, 20195 r Teď jsem náhodou narazil na jeden článek, který moc nechápu proč vlastně vznikl... Podle mě člověk který si to přečte a nemá moc vlastního rozumu na svůj vlastní úsudek, bude na silnici akorát tak nebezpečný. Článek v podstatě nabádá řidiče k tomu, aby brzdili provoz jak mimo město, tak ve městě, aby vytvářeli jakýsi konvoj vozidel a jako bonus si ničili vlastní auto podtáčením motoru při řazení a aktivním systémem Start-Stop... https://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/jak-usetrit-v-zime-na-spotrebe-auta-rozhoduje-styl-jizdy-tipy.html?ref=str
Listopad 29, 20195 r Můj rádce řazení věří kde čemu. Jedu 55kmh na trojku a on radí vrazit tam za 6. V tu chvíli jsem rád, že nemám automat, jinak bych jel okamžitě na 1100 otáček.
Listopad 29, 20195 r To je ale problém TDI motoru. 2.0 TSI s DSG to nedělá. Plus máš pádla a pokud máš víc IQ než všichni potencionální voliči Trikolory (35), tak je použiješ.
Listopad 29, 20195 r Tak už i v Plzni budeme mít beranidla na piráty silnic[emoji23] Výbava základ + paket KNOCKOUT, malá navigace, DSG, 4x4 a 1,8Tsi
Listopad 29, 20195 r Sabizo upřímně, proč bych měl dokola mačkat pádla, to radši ten manuál... Proto můžeš použít režim S, kde to udrží trojku ve vyšších otáčkách.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.